Opel Astra J - trhanie, trasenie pri štarte

Diskusia ohľadne vozidiel značky Opel

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

sjoperino
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 09.09.2015 20:54
Zdieľať na Facebook

Motor opel 1,4 net 103kw

Príspevok od používateľa sjoperino »

Caute chlapi..tiež mám motor od Opla v a asi presne taký istý ako tu bol rozoberaný...tiež skoro od nova mám problém s motorom za studena mne zase škube trhá pri rozbiehaní aked sa zahraje prestane to robiť..boli menene sviečky plus zapaľovaci modul pri cca 11tis.km ...na chvilku to pomohlo a potom znovu ale uz to robi aj pri prevadzkovej tep.motora....dnes som bol v servise a prijmaci technik mi povedal že to mozu byt piestne kruzky a že uz mal troch takých zakaznikov s tým istým problémom...tak dík za cele forum ako ste tu rozoberalia skusim navrhnut to vyriesenie problemu keby ze to nebudu piestne kruzky ...díííik
niccots
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 01.03.2016 16:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa niccots »

Podla vsetkeho to vyzera na tento problem:
http://www.auto.cz/muze-benzin-cistit-p ... isti-88481


Vyberam zopar viet:
Proč v zimě motor startuje dobře? Protože za nízkých teplot řídicí jednotka obohatí pořádně, takže i po nasycení úsad zbude dost paliva pro rozběh agregátu.
Dnešní auto, u nějž složení výfukových plynů hlídají sondy lambda (čidla zbytkového kyslíku) před katalyzátorem i za ním, je v podobné situaci dost zoufalé. Bohatost je po startu nastavena právě tak akorát, a když začne trocha benzinu chybět, motor začne vynechávat. Řídicí jednotka okamžitě reaguje, směs obohatí – ale ejhle, přidaný benzin s sebou strhne i ten ulpívající v úsadách na ventilech. Sonda lambda hlásí bohatou směs, řídicí jednotka opět ochudí. A to se v cyklech opakuje tak, že motor leckdy i znovu zhasne. Diagnostika nepíše buď nic, nebo naopak všechno možné. Autoservis začne měnit sondy lambda, podezřívá vstřikovače z netěsnosti, měří kompresi a všelijak experimentuje na účet zákazníka.
Největší problémy tohoto druhu mají motory, u nichž výrobce musel emisními limity Euro 5 či dokonce Euro 6 protlačit klasickou technologii MPI s nepřímým vstřikováním do sacích kanálů a škrticí klapkou.Vůbec nejhorší je to tam, kde tvorbu úsad podporuje zpětné vedení výfukových plynů do sání. A je jedno, zda jde o klasický ventil EGR s potrubím kolem motoru či jen proměnné časování ventilů.
- pripad 1.4T
Jan Karnolt z Fordu zase říká, že problémy s houpáním otáček po studeném startu u některých verzí motoru Duratec 1.6 Ti-VCT (případ jednotky s nepřímým vstřikováním a recirkulací spalin přes sací ventily) se spolehlivě řešily přehráním softwaru a přidáním čisticí přísady (výrobce Techron) do nádrže.
3ohny
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 28.07.2017 18:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 3ohny »

Zdravím noodles222,

vieš mi prosím ťa povedať o aký tip pretlakového ventilu šlo? Mám totiž taký istý problém ako ty s rovnakým motorom 103 kW.
Mohol by si mi tu poprípade zanechať telefónny kontakt alebo e-mail?
Vopred ti ďakujem.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nechcem ti do veci kecať,ale na tisícsto percent robíš a opakuješ chybu na ktorú doplatila spústa ľudí.Kašli na to čo a kto mal podobné,takmer nikdy to nie je to isté,zato ale za okopírovanie jeho postupu sa zaplatí zbytočná daň.rieš svoj problém ako svoj problém,nechaj jeho problém ako zaujímavosť nad ktorou sa môžeš zamyslieť,ale tým to končí.Rob ako chceš,ale prenášanie svojich závad na iné auto,to si iba naivný takto pokúšajú štastie.Ešte že lekári takto neliečia nás,lebo by sme pokapali rad radom
3ohny
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 28.07.2017 18:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 3ohny »

Ja si rád vypočujem názory iných, ale ide o to, že to auto robí to isté ako opisuje noodles222, palivom to nie je (OMV,Oktan,SHELL iné som ani neskúšal). Každá rada sa totiž cení a som v koncoch, pretože v servise tiež si nevedia rady. :38eb:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Napísal som ti to úplne jasne.Ak máš problém,rieš ho,ale nerieš podla nikoho,rieš to svoje a tak ako to rieši každý aspoň trocha rozumný človek.Založí tému,napíše čo rieši aké auto,z akým motorom,akými km,akou historiou opráv,čo sa už podniklo,čo bolí kde bolí,dá o tom všetko čo vie a vypozoroval.Tak sa to nerieši že môjmu autu je to čo Jožovmu,poradte.To je len rada ako dať šancu nejakému ochotníkovi čo by vedel poradiť,rob ako uznáš za vhodné

Návrat na "Opel fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných