Spoľahlivosť motorov TDI SCR Euro 6

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

laura
Príspevky: 1400
Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laura »

Aky je-bude charakter prevadzky toho auta?? Od toho zalezi vyber motorizacie ci spotreba ....
a nie je iste, ci novy Touran ma za katalyz. SCR cidlo nox, niektore nove systemy uz to problemove cidlo nemaju, redukciu oxidu dusika analyzuje cidlo pred SCR. Cital som o tom minule clanok, tak som Ti ho nasiel
http://svetmotoru.auto.cz/clanek/svet-m ... stani.html
intercoller
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 01.07.2012 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa intercoller »

dik za info. kilometre cca 23000/rok z toho 3000 dovolenka - dialnica. cca 40% mesto a 40 mimo mesto 20% dialnica
laura
Príspevky: 1400
Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laura »

nuz dilema :-) 60% mimo mesta, 40% v meste. Ked si zratam svoj bezny tyzden, do prace mam 2km, spat 2km, rozvoz deti cca 8km, nejaky nakup do 2km...za tyzden sa z mesta autom vacsinou nepohnem. To je suma sumarum 70km, cez weekend vacsinou mimo mesta BA, NR, BB, chata, lyzovacka...+/- 160-260 km...dovolenku nebudem pocitat...mam pomer v hrubom prepocte 25-30% mesto, zvysok 70-75% mimo. Mam 2,2HDi, ale v meste na nom nejazdim, nemam srdce ho drat a vedome upchavat FAP a jazdit "na studeno", mam este 206-ku s 1,1i ... Ja osobne by som Ti ako "beznemu spotrebitelovi" odporucal benzin. Ta tvoja prevadzka moze byt trochu odlisna, mozno nastartujes a v meste odjazdis 15-20 na "jeden sup", motor mas plne zohriaty (neviem ci ten Touran ma/nema prid.kurenie) ... tam uz diesel moze mat opodstatnenie. A co sa tyka spotreby, ten novy motor s SCR by mal mat v Tourane priemer okolo 6,5, 2,0 turbo benzin aspon dva litre navyse.
autolaik
Príspevky: 4910
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

Votriem sa trosku do debaty,aky je vas nazor,respektive nazor kolko asi vydrzi novy (uplne novy zo salonu naftak pouzivany velmi nestastnym sposobom t.j. 4km rano v zapche do roboty a 4 km vecer v zapche domov. Par krat do roka cca 250 km na chalupu,rocny najazd max 2-3 tis. km. Nerieste prosim ze preco to kupil,tragac je uz pred barakom...
Narazam na absolutnu nemoznost regeneracie dpf
laura
Príspevky: 1400
Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laura »

no neviem preco si kupil auto s dieslovym motorom, na tieto ucely je ideal niekde uplne inde. Kolko vydrzi motor, resp.co a kedy ohlasi prvy problem je tazko predpovedat,ale ako si uz spomenul, vecne budes mat problem s DPF,regeneracia zacne a pravdepodobne nedokonci a takto dokola, jedine ze by si mal auto s SCR, tam ta reakcia prebieha dost rychlo.
autolaik
Príspevky: 4910
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

Nekupil som ho ja ale aj napriek varovaniu nas rodinny prislusnik.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ako sledujem ľudia premýšlajú viac než zaujímavým spôsobom.Baviť sa o vhodnosti určitého motora do mestskej premávky by predpokladalo že bude aj informácia o akom z dasaťtisíc motorov je reč.Asi uniká podstatná informácia že existujúcich menežmentov sú desiatky a tak niektoré sa z mestom vysporiadajú úplne bez problémov,niektoré tie problémy majú,a to sa žiaľ pre mantinelové slovenské premýšlanie vyhodnotí ako ...nevhodné.Aj v tom úplne najnevhodnejšom prostredí mesta vie auto lekára čo jazdí iba stovky metrov z neustálym prerušovaním jazdy používať auto s filtrom častíc,a prvé vyčistenie plúc si počkalo dobre cez 100 tis km.Aj to si vyžiadal nie priamo samotný filter.Čím viac sa o týchto veciach napíše,tým viac sprostostí rezonuje v spoločnosti a tým menej vedia ľudia vyhodnotiť veci správne.Jeden z dôvodou je práve všeobecnosť tvrdení a povrchnosť každej debaty.Nikto ani nevie o čom je reč,ale prebieha boj minimálne dvoch táborov.A dosť nezmieritelných aby v takom prostredí zaznela jediná objektívna informácia o čomkoľvek.A tak ...kachle do mesta nepatria....aká to sprostosť ! v meste jazdí ďaleko viac dieslov ako benzínov.A problém s filtrom sa rieši zriedkavejšie než si ktokoľvek z nepriatelov diesla myslí.Emisie benzínu sú min X 10 !!!
Grupa nie.....kradne sa.Historická danosť ktorá skôr charakterizuje vlastnosti spoločnosti.Ktorej je ozaj lahko zabrániť,ak by taká snaha ovšem bola,nechcem byť konkrétnejší.
Benzín ...je spolahlivý ! Ďalší nezmysel,je nespolahlivejší a značne komplikovanejší než jeho naftový konkurent.Až úplne posledná generácia diesla dáva rovnítká medzi dva pohony.
Nie raz som si povedal,že sa nebudem zúčastňovať na podobných diskusiách kde sa ľudove povedané miesi ho...o,ale tak aspoň urobím jeden márny pokus ....ludia píšte konkrétne veci o konkrétnych autách.možno vám to ušlo...majú značku,typ,.rok výroby,kód motora atd,atd skúste o konkrétnych veciach písať tak,aby bolo jasné že sa týkajú konkrétnej motorizácie.

Kto myslí že problém diesla v meste je katastrofický a trápy množstvo ľudí,nech si prejde do sekcie ...posledných 50 tém a pozrie sa,čo trápy slovenských motoristov.Tam je reprezentatívna vzorka problémov.Tuším jedna technická tam svieti,ovšem ako inak,zamknutá lebo kvákanie o ho...e zrejme obsadzuje pamäť servera inak,tému ktorá rieši klukovku treba priradiť do témy kde sa rieši výmena zadného náboja.Určite ju tam každý kto rieši klukovku hravo nájde.Neviem,ale mám silný pocit o mizerérii fóra že čochvíla bude škoda sa sem aj pozrieť
golfo
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa golfo »

mhlavaty to napisal tak presne ze lepsie sa to uz ani neda
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Žial profesné forum býva platené a viazané na reg.firmy.Tu je to žial skôr ako pokec,ako stolík pri pive a tak úroveň určujú práve ľudia čo sú v permenentnej vojne.To ale platí aj v reálnom živote,niekto sa realizuje v dobrom,niekto sa inak ako v zlom ani nevie.To môže zmeniť iba pomer dvoch táborov

Zabudol som jednu dôležitú vec.Technika ktorá nastúpila je už ozaj špičková,nesmierne premyslená a teda rozhodne nie jednoduchá.Neviem si dosť dobre predstaviť,ako naivný príp.až hlúpy musí byť človek,aby predpokladal,že ju budú zvládať ľudia z dnešných škôl ak sa tu učí časť mladých ktorá z odretými ušami skončila ZŠ. a do profesie idú z učební vybavenými rezom motora Š.Octávia r.1960 Je pravda že silný sa rýchlo zaúčajú samotnou praxou,ale nie je šanca preniknúť do tajov dnešnej techniky a tak sa dá iba domýšlať akú šancu na opravu má človek ktorý samotnej podstate sám nerozumie.Jediné školenie na oscilo z ľudmi z autorizáku ma dokonale osvietilo čo a kto,jediné slovo sa dá použiť ...strašné.A ľudia sa tu denne pýtajú na spoľahlivosť a pod.Akoby nedomýšlali veci,že problém samotný vlastne nie je spolahlivosti.Ďnešné TSi alebo FTSi je stále iba kus techniky a ak by bola zo strany opravárov zvládnutá,nemusí o nej padnúť jediné slovíčko okrem dizajnu.Ale motory z 50 čidlami sú prílišné sústo a akákoľvek aj maličká závada sa môže zvrhnúť na úplný horor.A ak sa raz oprava vydá zlým smerom,prípadne viac ráz zlým smerom pre neznalosť,je ďalej všetko len dielo náhody a šťastia,vykúpené násobkami nutných nákladov.Voči tomu,keby sa postupovalo správne sú to často desať násobné navýšenia.Výmena na výmenu,to je dnešný svet,a treba si uvedomiť že snaha o riešenie nemá podklad,pretože pre servis je toto práve najväčším zdrojom príjmov.Bez snahy urážať preto by som otázku potencionálneho kupca auta formuloval inak.Páni...kupujem toto...poradte kde to budem servisovať ak sa niečo udeje.A každým kúsočkom techniky navyše,či to bude v prevodoch,či vo výbave alebo prítomnosťou "vychytáviek" (že vraj konektivita a pod kraviny) sa stávate donorom tým väčším,čím väčšiu plnku si vyberáte.Plnka mudí byť v peňaženke a ak nie je,treba uvažovať o konektivitách trocha inak.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných