Suzuki Splash 1,2 - skúsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4903
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
moj nazor je taky, ze zlomeniny bolia a airbag nie je vsemocny, potrebujes aj nejake deformacne zony karoserie. Dnes je aut ako sr..iek, starsie su lacne a benzin lacny, tak jazdi kazdy aj na zachod. Mam radsej solidnejsie typy aut.A toto s pasivnou bezpecnostou ma pramalo spolocne. A propos pre oca - cca pred 18 rokmi v dedine Pana bola fantasticka kovobrabacia dielna s uzasnymi starsimi panmi majstrami - dokazali vyrobit vsetko, len raz odisli na AX domov, stretlo ich ine silnejsie auto s mladikom za volantom a dielna prestala existovat...
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Deformačná zóna je vždy mimo priestoru pre posádku a malé autá sú na tom často lepšie jako veľké. Pokial ide o miesto tak na foto je jasné, že sa robilo tak jako 1000 iných. Predné sedačky nadoraz dopředu aby to na foto vyzeralo, že aj vzadu je miesta na rozdávanie. A ak má vodička (vodič) do 165cm tak to tak aj može byť. No napr ja mám cez 180, polovička 175 a za nás by si dospelý ťažko skladal nohy. Ale to j eirelevantné, to auto nebolo konštruované na dlhé cesty v plnom obsadení 4 dospelákmi. To je auto na konkrétny účel a ten plní skvele. Město, mamička, 2 haranti, 3 igelitky z Lidlu a kabelka na mieste spolujazdca. Na toto nič viac netreba
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Pred nedávnom zahynula vo Švédsku celá anglická hudobná skupina aj s manažerom. Mali obrovské bezpečné SUV s haldou airbagov a super deformačnými zonami - vyleteli z cesty do rieky a utopili sa.lorak777 napísal:. A propos pre oca - cca pred 18 rokmi v dedine Pana bola fantasticka kovobrabacia dielna s uzasnymi starsimi panmi majstrami - dokazali vyrobit vsetko, len raz odisli na AX domov, stretlo ich ine silnejsie auto s mladikom za volantom a dielna prestala existovat...
"kde má hlava zhynúť - nohy telo donesú" Príroda je múdra a našla si vlastný spôsob selekcie jedneho premnoženého druhu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16.10.2010 23:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
nie, nechem zakazovat soferovat mladym, ja som skor za vodicak v sedemnastich a bez dozoru rodica, funguje to v USA od sestnastich a co sme v Europe hlupejsi?? Len treba aby autoskoly mali viac pocitu zodpovednosti a preniesli to aj na svojich mladych absolventov. Kym budu taki, aki su teraz, tak sa bojim nalozit rodinu do maleho auta. Ten Splash je naozaj len pre dvoch na motanie v meste, kde rychlost nie je vysoka a kazda havarka zostane len pri plecharine. Alebo BA-Stupava, BA-Senec a pod. Len ja tomu nikdy na chut nepridem a radsej sedim v lete - v zime v zapche v esku s max.vybavou a konfortom, aj ked za 2-3 -nasobnu spotrebu.Ale som v uplnom klude... Vzhladom na to v com som zacinal a cim som presiel, z recesie rad idem aj AX-kom, alebo Saxom, ale sam , rodinu do takeho riskantneho auta netaham.Deti som vychoval, ze jazdia extremne ohladuplne aj kratke vzdialenosti - ale na zbytocne silnych autach/je to len preto, ze ja mam menej strachu/.Dik.
Ozaj, jazdil som pred desiatkami rokov na maluchovi - fiat 126 polski, 17kW a uz by som nechcel, zvacsa plyn naplno,alebo nic, netaha to, strasne mala spotreba, ale nic sa mi nepokazilo.Ale to sa so Splashom neda ani porovnat
Ozaj, jazdil som pred desiatkami rokov na maluchovi - fiat 126 polski, 17kW a uz by som nechcel, zvacsa plyn naplno,alebo nic, netaha to, strasne mala spotreba, ale nic sa mi nepokazilo.Ale to sa so Splashom neda ani porovnat
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Lorak - na toto ti odpoviem jedným príbehom . Mercedes pár rokov dozadu zvýšil zabezpečenie triedy S tým že sa dali naštartovať len cez odtlačok prsta. Behom prvého mesiaca prišlo v azii k niekolkým krádežiam , kde kvoli autu amputovali majitelovi ruku. V tom momente bolo toto zabezpečenie stiahnuté.
Naozaj sa cítiš bezpečne ak tvoja malá dcérka vystupuje pred školou z luxusného drahého auta??? Ja by som sa veru necítil . Nie kvoli autohavárii ale kvoli očiam čo toto sledujú niekde opodial.
Dnes ked čítam každý deň o vraždách za pár eur , o násilí , podpalačstve a únosoch . Nechcem mať okolo seba nič luxusné a drahé. Dokonca mám obavu že ak sa rozmnoží ten milion ludí čo prišlo do europy minulý rok spoza mora tak sa budeme báť už len kvoli farbe pleti.
Jediný luxus ktorý by som si rád kúpil a zaplatil je starý dobrý AK47.
Naozaj sa cítiš bezpečne ak tvoja malá dcérka vystupuje pred školou z luxusného drahého auta??? Ja by som sa veru necítil . Nie kvoli autohavárii ale kvoli očiam čo toto sledujú niekde opodial.
Dnes ked čítam každý deň o vraždách za pár eur , o násilí , podpalačstve a únosoch . Nechcem mať okolo seba nič luxusné a drahé. Dokonca mám obavu že ak sa rozmnoží ten milion ludí čo prišlo do europy minulý rok spoza mora tak sa budeme báť už len kvoli farbe pleti.
Jediný luxus ktorý by som si rád kúpil a zaplatil je starý dobrý AK47.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
no neviem, ale s odstupom rokov myslim, ze nastastie ked bola dcera malicka, tak som nemal esko. Teraz s tym, ze sa neponahlam, tak sa na to pozeram inak, ale Splash si nikdy nekupim. A na margo toho eska - nie je to auto, ktore prirastie k srdcu, je viac smerom k luxusu, nemas kontakt s vozovkou, okolim, ziaden zvuk, skor tam chces sofera a nech ta odvezie/napr.synovia/. A tak nemavam eska natrvalo.
-
- Príspevky: 504
- Dátum registrácie: 24.02.2015 18:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Tak tu si zabil. Za 1. v USA má polícia rešpekt (nesmieš veriť americkým filmom) a nikto si tam nedovolí porušovať předpisy akýmkoľvek sposobom.lorak777 napísal:...nie, nechem zakazovat soferovat mladym, ja som skor za vodicak v sedemnastich a bez dozoru rodica, funguje to v USA od sestnastich a co sme v Europe hlupejsi?? Len treba aby autoskoly mali viac pocitu zodpovednosti a preniesli to aj na svojich mladych absolventov. ...
za 2. ano v EU sme žial hlúpejší. Aj keď mi už všetko americké lezie krkom, je to tak.
3. Autoškoly majú zodpovednosti primerane, problém je vo výchove doma. To nezachráni žiadny učiteľ a už vobec nie ten v autoškole.
-
- Príspevky: 869
- Dátum registrácie: 05.06.2008 12:09 Zdieľať na Facebook
Píšem osobné skúsenosti so Suzuki Splash 1.0 (trojvalec).
VPREDU je relatívny dostatok miesta aj pre nadštandardné postavy, predné sedadlá sú veľké, ako z dospelého auta. Strecha je vysoko a dopredu sa dobre nastupuje a vystupuje. Vzadu je to skôr pre deti a kufor je malý, aj keď dno sa dá zodvihnúť a pod ním je na celom dne vyberateľný plastový box (taká vaňa). Keď sa kufor naloží s odklopeným dnom na celú výšku, veľký nákup sa zmestí.
Pod vaňou je ešte dojazdová rezerva, zdvihák a kľúč na skrutky kolies.
Keď sa predný spolujazdec uskromní (nedá si sedadlo celkom dozadu) alebo vpredu sedia konfekčné postavy, dozadu sa dvaja dospeláci konfekčných postáv posadia a odvezú aj na dlhšiu vzdialenosť. Samozrejme na jazdnej "dynamike" to pocítia (ako na všetkých benzínových atmosférach).
Ak idú len dvaja resp. traja, zadné operadlo je delené 1:1 a po jeho sklopení sa dajú prepraviť aj dosť objemné veci. Zadné mini plató nemá tie špagátiky na zodvihnutie pri otvorení piatych dverí.
Auto je spoľahlivé, interiér je spracovaný celkom solídne a nie je taký otrhaný (dizajnovo a materiálovo) ako v niektorých konkurenčných mini-autách. Volant je úhľadný, obšitý koženkou a ovláda sa na ňom rádio - čo je celkom fajn.
Samozrejme so základným 3-valcom 1.0 nemožno očakávať nejakú akceleráciu. Na diaľnici ide bez problémov tachometrových 140 aj trvale, v aute sa nornálne dá rozprávať. Tiahle stúpania znamenajú spomalenie a podradzovanie.
V lete s motorčekom 1.0 pri jazdení po meste cítiť, keď sa spustí jediný predný ventilátor pred chladičom, ktorý ochladzuje kondenzátor klimatizácie (v horúčavách sa spúšťa cyklicky a často). Pri jazde mimo mesto to už nie je citeľné.
Auto má príjemné rozmery na parkovanie, veľké vonkajšie spätné zrkadlá. Centrál na DO otvára na 2x (najprv len vodičove dvere). Smerovky srandovne pipkajú (akustická signalizácia) a pri kľúči v spínačke a otvorených dverách vodiča to piští (nedá sa pri státí počúvať rádio a mať pri tom otvorené dvere).
Auto je podvozkovo dosť tvrdé (ale zasa bezproblémovo sedí - taká motokára s kolesami úplne v rohoch). Nekvalitný povrch cesty cítiť aj počuť - ale to platí aj pre väčších súrodencov od Suzuki (a nielen pre nich).
Spotreba pri čisto mestskom poposúvaní (stále nezohriaty motor) nie je taká minimálna, ako by si človek mohol myslieť (palubný počítač s priemerom vystúpa aj na 6,8), ale pri vybehnutí na dlhšiu jazdu priemer pekne klesá k číselkám, ktoré zodpovedajú trojvalcu 1.0.
VPREDU je relatívny dostatok miesta aj pre nadštandardné postavy, predné sedadlá sú veľké, ako z dospelého auta. Strecha je vysoko a dopredu sa dobre nastupuje a vystupuje. Vzadu je to skôr pre deti a kufor je malý, aj keď dno sa dá zodvihnúť a pod ním je na celom dne vyberateľný plastový box (taká vaňa). Keď sa kufor naloží s odklopeným dnom na celú výšku, veľký nákup sa zmestí.
Pod vaňou je ešte dojazdová rezerva, zdvihák a kľúč na skrutky kolies.
Keď sa predný spolujazdec uskromní (nedá si sedadlo celkom dozadu) alebo vpredu sedia konfekčné postavy, dozadu sa dvaja dospeláci konfekčných postáv posadia a odvezú aj na dlhšiu vzdialenosť. Samozrejme na jazdnej "dynamike" to pocítia (ako na všetkých benzínových atmosférach).
Ak idú len dvaja resp. traja, zadné operadlo je delené 1:1 a po jeho sklopení sa dajú prepraviť aj dosť objemné veci. Zadné mini plató nemá tie špagátiky na zodvihnutie pri otvorení piatych dverí.
Auto je spoľahlivé, interiér je spracovaný celkom solídne a nie je taký otrhaný (dizajnovo a materiálovo) ako v niektorých konkurenčných mini-autách. Volant je úhľadný, obšitý koženkou a ovláda sa na ňom rádio - čo je celkom fajn.
Samozrejme so základným 3-valcom 1.0 nemožno očakávať nejakú akceleráciu. Na diaľnici ide bez problémov tachometrových 140 aj trvale, v aute sa nornálne dá rozprávať. Tiahle stúpania znamenajú spomalenie a podradzovanie.
V lete s motorčekom 1.0 pri jazdení po meste cítiť, keď sa spustí jediný predný ventilátor pred chladičom, ktorý ochladzuje kondenzátor klimatizácie (v horúčavách sa spúšťa cyklicky a často). Pri jazde mimo mesto to už nie je citeľné.
Auto má príjemné rozmery na parkovanie, veľké vonkajšie spätné zrkadlá. Centrál na DO otvára na 2x (najprv len vodičove dvere). Smerovky srandovne pipkajú (akustická signalizácia) a pri kľúči v spínačke a otvorených dverách vodiča to piští (nedá sa pri státí počúvať rádio a mať pri tom otvorené dvere).
Auto je podvozkovo dosť tvrdé (ale zasa bezproblémovo sedí - taká motokára s kolesami úplne v rohoch). Nekvalitný povrch cesty cítiť aj počuť - ale to platí aj pre väčších súrodencov od Suzuki (a nielen pre nich).
Spotreba pri čisto mestskom poposúvaní (stále nezohriaty motor) nie je taká minimálna, ako by si človek mohol myslieť (palubný počítač s priemerom vystúpa aj na 6,8), ale pri vybehnutí na dlhšiu jazdu priemer pekne klesá k číselkám, ktoré zodpovedajú trojvalcu 1.0.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných