Toyota RAV4 2,2D - výmena tesnenia pod hlavou

Diskusia ohľadne vozidiel značky Toyota

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

zajicek.l
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Toyota RAV4 2,2D - výmena tesnenia pod hlavou

Príspevok od používateľa zajicek.l »

Zdravím vás páni. chcem sa spýtať, či ste menili TPH na tomto aute bez vyberania motoru z auta. Za odpovede ďakujem.

Rav 4 2,2 130KW
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Bohuzial sa to neda,aj norma je na to viac ako 14 hodin.Uz sme zopar roboli.
zajicek.l
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zajicek.l »

No ďakujem pekne. A doporučuješ aj rozvodovú reťaz meniť? 190000Km.?
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Nie je na to ziadny interval,ale ak chces ak nie rozvod bude vymontovany,teda by som urcite odporucil,nie je to draha zaletitost,dva klzaky,rateaz a spanovak.Ked ti odide o rok motor zase von?Zakaznika vzdy spytame na to,ak suhlasi vymenime,ak nie jeho problem.Vymontovat motor neide bez nadavok!!!
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

lubos-si uplne mimo.Dokonca motor ide von s prevodovkou,ale bez pridavnej a s napravnicou smerom dolu.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Pre zaujímavosť - prečo musí ísť motor von kvôli výmene tesnenia?
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

cicmanec-napriklad medzi rozvodom a karoseriou je miesto maximalne 5 cm.Neda sa vymontovat rozvod,ziadny pristup,ani ruka sa nezmesti nie ze len aj gola.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

lubos-medzi rozvod a karoseriou nevopchas ani ruku,nie este golu.Teda motor von.Ale ako?Najprv odmontovat tlmice,brzdy od napravnice,kardan,rozvodovku vychodit,napravnicu povolit,motor s prevodovku a napravnicou spustit dole,teda vsetko ostane na zemi,len auto treba zdvihnut minimalne na 1 meter.Samozrejmostou je vymontovanie chaladicov,naraznika,atd.A dalsia otazka preco neide teda motor von dopredu?Jeden poj..ny priecnik je navareny a nie je naskrutkovany ku karoserii!!!Ano,presne kvoli tomu priecniku.Dokonca na naoravnicu je namontovany motor s prevodovkou,ale ku jednej skrutke sa nedostanes,len ak je uz vsetko na "zemi"Teda napravnicu vies oddelit od motora len a len na zemi.Na mieste nemas sancu.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

lubos-na Alfe 156 2,4jtd ako vymontujes alternator?Uhadol si,motor s napravnicou takisto musis spustit.
zajicek.l
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zajicek.l »

Ďakujem za príspevky. Aj keď ma nepotešili. Nerátal som s tým, že motor pojde takto zložito von. Zdravím.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Tak tak doba žigulov a embéčiek bohužiaľ skončila ...tam sa dalo dostať skoro ku všetkému bez demontáže ostatných vecí. Posledné také auto je asi tak Felicia.....
A čím novšie, tým viac vecí pod kapotou takže miesta málo a ešte menej, k tomu tvary podriadené dizajnu, kde servisovateľnosť a ľahký prístup nieje zadanie pre konštruktéra.
jakubko4x4
Príspevky: 192
Dátum registrácie: 15.06.2009 12:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jakubko4x4 »

presne tak, aj nemci sú majstri na komplikácie.
Skús vymontovať štartér na B5FL 2,3 5V 4 motion, výfukové potrubie dole, silenblok motora dole a aj tak máš 6,5cm medzi nápravnicou a vaňou, podvihnúť trocha motor, potom pretočíš imbus, navaruješ 12 ku skrutku a flexuješ trocha z prepínača račne, aby vošla, zaebana skrutka napokon išla, no skončilo to prasknutou vretennou kosťou a mesiac v sadre.....
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Inac, ak sa TPH meni koli sucasnemu prehriatiu agregatu, tak sa smiechu nezdrzis. Motor je celohlinikovy a teda v takýchto pripadoch hrozi vymena celého polomotora. Nie kazdy sa da totiz zachranit (vyrovnanim dosadacich ploch). Podobne je na tom hlava.
Problemy su v zasade 2:
- TPH tuhe jak zula, ktore sa vmacka do hlavy aj bloku (do r.2009)
- krutenie hlinikoveho bloku a hlinikovej hlavy pri prehriati

Ak je mechanik skuseny, tak by to mal (rovnost oboch dosadacich ploch) skontrolovat automaticky.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
zajicek.l
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zajicek.l »

je to rok 2007. tak možem čakať všetky verzie. nebolo to prehriate, aspoň o tom neviem. začala sa pred časom strácať voda. Sám som zvedavý čo s tým bude. Dám vedieť.
Napísať odpoveď

Návrat na "Toyota fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní