Elipticky tesniaci kruzok

Aké sú vaše skúsenosti s tuningom? Aké vozidlá tunovať, rady a odporúčania...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

petermkf
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 19.01.2016 12:24
Zdieľať na Facebook

Elipticky tesniaci kruzok

Príspevok od používateľa petermkf »

Zdravim pani,

Co si myslite o tomto -
http://registre.indprop.gov.sk/registre ... 130038.pdf
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Určite nezvyčajné riešenie,ale nevidím ho ako riešenie pre reálne použitie.
Rozhodne delenie piesta prináša oslabenie jeho telesa
Prinesie problémy s použitím tepelných vložiek a zosilujúcich elementov ktoré sa zalievajú priamo do telesa piesta
Zhoršený prestup tepla
Problém z vytvorením spalovacieho priestoru v tele piesta.Najväčší únik je na prvom hornom krúžku z dôvodu dilatačnej medzeri,ktorá je nutná pre vysoké tepelné namáhanie.Na druhom je už únik menší,aj vďaka menšej dilatačnej špáry aj vďaka potočeniu zámkov (medzier) voči sebe.
Ja osobne nevidím pre toto riešenie uplatnenie ktoré by prinieslo akýhoľvek benefit,skôr skomplikuje to čo bez problémov funguje a ešte za cenu značnej zložitosti dla mňa aj straty pevnosti celku
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Suhlas s Milanom, este by sa mi nepacila samotna hmota piestu a s tym suvisiace zotrvacne hmotnosti pohyblivych casti a teda roztaznosti takehoto piestu, tie su uz len z povahy riesenia nerovnomerne...mozno u nejakeho piestoveho kompresora, alebo u stabilaku by to snad islo pouzit, je otazka preco komplikovanejsie robit vyskusane :(
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Napísať odpoveď

Návrat na "Tuning vozidiel"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní