VW Golf 4 1,9 TDI 85 KW - nahodne vypne
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 06.09.2009 19:38 Zdieľať na Facebook
VW Golf 4 1,9 TDI 85 KW - nahodne vypne
Dobry vecer.
Mam taky zaujimavy problem s golfom IV 1.9TDI 85KW pumpa diesel rv 2000. Upozornujem, ze nie som autickar. Sam to opravovat nebudem, pojdem servis, ale rad by som mal predstavu, kde moze byt chyba, nech mi nepovedia nejaku blbost. Rozvody menene pred par rokmi a asi 40tis. km.
Asi pred mesiacom a pol (pocas lejaku) sa mi stalo, ze auto mi pocas jazdy na 3jke cca 50tkou zhaslo. Najprv som si myslel, ze som siel moc pomaly (kosicke obmedzenia komplikuju dakedy premavku) , ale potom sa mi stalo uz 3-4 krat, ze nechcel nastartovat na parkovisku po tom co som presiel par km a zas vypol motor pocas cakania.
Taktiez teraz v sobotu po umyti auta hore miernym kopcom na 3jke cca 50km/h mi auto zhaslo. O 2 dni neskor pri podradzovani do 3jky dole kopcom mi to zhaslo skoro v zakrute dole kopcom ked som podradzoval kvoli kolone.
2 krat mi zhaslo pocas cakania na zelenu na krizovatke a raz nastartovalo az na 3ti pokus.
prejavuje sa to takto :
- ak auto ide : zrazu mi zasvieti kontrolka ESP, o sekundu otacky dole a zasvieti kontrolka baterky. Znova nastartujem a idem
- na pakovisku : vsetko pred startovanim zhasne (okrem baterky a prip. aj rucnej) a auto toci na sucho, ako keby som nemal naftu. Po 2-3 pokusoch zvacsa nastartuje. Nestava sa mi to, ked auto dlho stoji, ale po tom, co nastartujem, prejdem par (2-4) km a vypnem motor.
Aby sme sa rozumeli, stava sa to nahodne, medzitym som vela krat siel a auto startuje jedna radost a ide bez problemov. Ked to zacalo robit, som si objednal novy palivovy filter, myslel som ze je zaneseny, o cca 1500km neskor mi to zas spravilo tuto sobotu (hore kopcom) a potom aj v pondelok (dole kopcom).
Dnes napriklad pri 3jke (zas) mi auto na 1/2 sekundy seklo, blikli zhavice a potom slo veselo dalej ako keby sa nic nedialo.
Rad by som siel do servisu, ale po pravde, okrem palivoveho cerpadla , neviem, kde moze byt chyba.
co by mohlo mat teoreticky suvis :
- posledny 2 krat sa mi to stalo po tom co auto bolo mokre (umyvanim abo dazdom), taktiez prvy krat pocas fajneho lejaku.
Sorry ze take dlhe to je, ale chcel som napisat vsetko, co ma k tomuto napadlo.
Mam taky zaujimavy problem s golfom IV 1.9TDI 85KW pumpa diesel rv 2000. Upozornujem, ze nie som autickar. Sam to opravovat nebudem, pojdem servis, ale rad by som mal predstavu, kde moze byt chyba, nech mi nepovedia nejaku blbost. Rozvody menene pred par rokmi a asi 40tis. km.
Asi pred mesiacom a pol (pocas lejaku) sa mi stalo, ze auto mi pocas jazdy na 3jke cca 50tkou zhaslo. Najprv som si myslel, ze som siel moc pomaly (kosicke obmedzenia komplikuju dakedy premavku) , ale potom sa mi stalo uz 3-4 krat, ze nechcel nastartovat na parkovisku po tom co som presiel par km a zas vypol motor pocas cakania.
Taktiez teraz v sobotu po umyti auta hore miernym kopcom na 3jke cca 50km/h mi auto zhaslo. O 2 dni neskor pri podradzovani do 3jky dole kopcom mi to zhaslo skoro v zakrute dole kopcom ked som podradzoval kvoli kolone.
2 krat mi zhaslo pocas cakania na zelenu na krizovatke a raz nastartovalo az na 3ti pokus.
prejavuje sa to takto :
- ak auto ide : zrazu mi zasvieti kontrolka ESP, o sekundu otacky dole a zasvieti kontrolka baterky. Znova nastartujem a idem
- na pakovisku : vsetko pred startovanim zhasne (okrem baterky a prip. aj rucnej) a auto toci na sucho, ako keby som nemal naftu. Po 2-3 pokusoch zvacsa nastartuje. Nestava sa mi to, ked auto dlho stoji, ale po tom, co nastartujem, prejdem par (2-4) km a vypnem motor.
Aby sme sa rozumeli, stava sa to nahodne, medzitym som vela krat siel a auto startuje jedna radost a ide bez problemov. Ked to zacalo robit, som si objednal novy palivovy filter, myslel som ze je zaneseny, o cca 1500km neskor mi to zas spravilo tuto sobotu (hore kopcom) a potom aj v pondelok (dole kopcom).
Dnes napriklad pri 3jke (zas) mi auto na 1/2 sekundy seklo, blikli zhavice a potom slo veselo dalej ako keby sa nic nedialo.
Rad by som siel do servisu, ale po pravde, okrem palivoveho cerpadla , neviem, kde moze byt chyba.
co by mohlo mat teoreticky suvis :
- posledny 2 krat sa mi to stalo po tom co auto bolo mokre (umyvanim abo dazdom), taktiez prvy krat pocas fajneho lejaku.
Sorry ze take dlhe to je, ale chcel som napisat vsetko, co ma k tomuto napadlo.
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
No Ja to tipujem na elektrickú závadu že dakde dačo stratí napájanie. Toto je zlá závada lebo sa neprejavuje stále. Išiel by som napríklad najprv skontrolovať kontakty na poistkách . naštartoval a skúšal hýbať s káblami konektormi a také veci. pokontrolovať konektory či niesu zatečené zoxidované a tak....
-
- Príspevky: 363
- Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33 Zdieľať na Facebook
Mal som podobny problem na rovnakom motore. Problem bol u mna taky, ze niekedy som nevedel nastartovat, pretoze starter tocil naprazdno. Na cca 3 pokus to vzdy islo, az raz 200km od domu .. klasika.
Sposoboval to jeden z dvoch konektorov (myslim, ze ten spodny, ale nie som si isty), ktore som Ti oznacil na obrazku, mal by to byt snimac otacok. Oba rozpoj, prestriekaj sprejom na kontakty, zapoj a stiahni skpaskou aby poriadne drzali.
Inak ak svietilo ESP ako pises, tak by mohla byt aj chyba ulozena v pamati RJ ako sporadicka, ale tiez Ta moze naviest na pricinu problemu.
Sposoboval to jeden z dvoch konektorov (myslim, ze ten spodny, ale nie som si isty), ktore som Ti oznacil na obrazku, mal by to byt snimac otacok. Oba rozpoj, prestriekaj sprejom na kontakty, zapoj a stiahni skpaskou aby poriadne drzali.
Inak ak svietilo ESP ako pises, tak by mohla byt aj chyba ulozena v pamati RJ ako sporadicka, ale tiez Ta moze naviest na pricinu problemu.
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Tekno, doporucujem vymenit "zhaviace" rele cislo 109 - nie je to zhaviace rele, ale autoservisy to tak oznacuju.
Rele 109 ma na starosti udrzanie napajania pre motor. Je to obrovsky bezny pripad pre Oktavie, Fabie, Passaty ktore uz maju okolo tych 15 rokov ako tvoj Golf. Nachadza sa v poistkovej skrini, je k nemu pristup do 10 minut a stoji okolo 10eur.
Aby ta servis neotrtkal ze 200eur vymena. Ak to nahodou nebude tento problem, nevadi, nie je to vela penazi. Hladaj "rele 109" nielen na tomto fore, nacitas sa toho tolko ze az. Jednoduche, rychle, lacne, nevidim dovod preco to nespravit pred zavaznymi hratkami s vozom a'la rozvody a podobne nezmysly.
Rele 109 ma na starosti udrzanie napajania pre motor. Je to obrovsky bezny pripad pre Oktavie, Fabie, Passaty ktore uz maju okolo tych 15 rokov ako tvoj Golf. Nachadza sa v poistkovej skrini, je k nemu pristup do 10 minut a stoji okolo 10eur.
Aby ta servis neotrtkal ze 200eur vymena. Ak to nahodou nebude tento problem, nevadi, nie je to vela penazi. Hladaj "rele 109" nielen na tomto fore, nacitas sa toho tolko ze az. Jednoduche, rychle, lacne, nevidim dovod preco to nespravit pred zavaznymi hratkami s vozom a'la rozvody a podobne nezmysly.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 06.09.2009 19:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 30.05.2010 13:43 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
na diagnostike sa neukaze absolutne ziadna chyba AK je problem sposobeny rele 109 ako som napisal (samozrejme ze to neviem, ale vravim, je to velmi velmi bezna vec pri tychto 15rocnych vozoch).
Mozu tam byt zapisane nejake chyby okolo elektriky v dosledku veku a pouzivania vozu (podpatie na airbagovych mostoch napriklad kvoli ciastocne vybitej baterii a podobne), avsak ziadna chyba okolo rele109 tam neexistuje. To proste nechytis diagnostikou.
Mozu tam byt zapisane nejake chyby okolo elektriky v dosledku veku a pouzivania vozu (podpatie na airbagovych mostoch napriklad kvoli ciastocne vybitej baterii a podobne), avsak ziadna chyba okolo rele109 tam neexistuje. To proste nechytis diagnostikou.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 06.09.2009 19:38 Zdieľať na Facebook
takze rele 109 vymene, cena 10,80E s dph, robota na 5 minut pre technika, co vie, kde to hladat (pod volantom u mna to bolo).
uvidime, ci pomohlo, kedze od zadania prispevku auto slape a to som spravil tento a minuly tyzden dost kratkych tras a zatial sa nic nestalo. takze uvidime. Zatial vdaka vsetkym a keby sa to zas zacalo opakovat, dam update
uvidime, ci pomohlo, kedze od zadania prispevku auto slape a to som spravil tento a minuly tyzden dost kratkych tras a zatial sa nic nestalo. takze uvidime. Zatial vdaka vsetkym a keby sa to zas zacalo opakovat, dam update
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 07.01.2016 18:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 07.04.2015 04:41 Zdieľať na Facebook
Problém s vypínaním auta
Tak zdravím k tomuto problému sa taktiež vyjadrím obšírne kedže mi to tiež robí na VW passat 1,9 TDI 74kw 2005
Taktiež vypne motor úplne náhode vysoké otáčky nízke kopec dole kopcom proste vypne motor a rozsvieti ESP a ABS (ESP mi svieti často chybný senzor G202 plánujem výmenu ale viac ma trápy to zhasínanie)
Po zhasnutí motora pokiaľ svietia tieto kontrolky ESP ABS cca 2-5 minút motor nenaštartujem točí ale nenaskočí
Po tých 2-5 min motor pekne naskočí a šľape akoby nič na diagnostike mi vyhodilo
18258 - Powertrain Data Bus
P1850 -35- 10 - Missing message from ECU -Intermittent
Chyba bola vymazaná auto prebehnuté zhaslo znova a chyba tam bola zas takže by to mala byť táto
Pred polrokom som mal zas problém štartovať (myslel som že teplý štart) ptm prestal byť problém zo štartom a začalo zhasínať
Vymenená baterka štartér všetky filtre olej
Dnes som pozeral či nieje viditelne poškodený niaky kábel alebo rele pod volantom nebolo dotlačené jedno rele skusil som vybrať a naštartovať vyhodilo Emisie Do Dílny
Po dotlačení zmizlo a po ďalších 2 štartoch zmizla aj chybová hláška z palubáku
Na internete som našiel že to môže byť poškodený kábel k RJ poškodená zbernica RJ chyba Softwere RJ alebo chybná RJ
Má s tým niekto skúsenosti? Dôverovať diagnostike a ísť po pripojení RJ resp. RJ ?
Taktiež vypne motor úplne náhode vysoké otáčky nízke kopec dole kopcom proste vypne motor a rozsvieti ESP a ABS (ESP mi svieti často chybný senzor G202 plánujem výmenu ale viac ma trápy to zhasínanie)
Po zhasnutí motora pokiaľ svietia tieto kontrolky ESP ABS cca 2-5 minút motor nenaštartujem točí ale nenaskočí
Po tých 2-5 min motor pekne naskočí a šľape akoby nič na diagnostike mi vyhodilo
18258 - Powertrain Data Bus
P1850 -35- 10 - Missing message from ECU -Intermittent
Chyba bola vymazaná auto prebehnuté zhaslo znova a chyba tam bola zas takže by to mala byť táto
Pred polrokom som mal zas problém štartovať (myslel som že teplý štart) ptm prestal byť problém zo štartom a začalo zhasínať
Vymenená baterka štartér všetky filtre olej
Dnes som pozeral či nieje viditelne poškodený niaky kábel alebo rele pod volantom nebolo dotlačené jedno rele skusil som vybrať a naštartovať vyhodilo Emisie Do Dílny
Po dotlačení zmizlo a po ďalších 2 štartoch zmizla aj chybová hláška z palubáku
Na internete som našiel že to môže byť poškodený kábel k RJ poškodená zbernica RJ chyba Softwere RJ alebo chybná RJ
Má s tým niekto skúsenosti? Dôverovať diagnostike a ísť po pripojení RJ resp. RJ ?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní