VW Passat 3C-DSG , 3,2l V6 , 184kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 09.01.2016 16:01 Zdieľať na Facebook
VW Passat 3C-DSG , 3,2l V6 , 184kw
Pekny den prajem. Mam ten problem ze auto mi divne rapci pri starte. Vybehnu otacky na 1,2tisic rapci stale potom klesnu cca na 600 stale rapci a zvuk sa zhorsuje. Ked pridam nad 2tisic otacok auto stichne a pradie tak ako ma bez blbeho klepania. Na diagnostike vypisuje tlak oleja vackoveho hriadela rada1. Mal s tym uz niekto takyto problem? Kamos mi hovori ze je to bud olejove cerpadlo ze slabo tlaci olej alebo napinak na rozvode alebo samotne rozvody budem rad za kazdu info...dakujem
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 08.03.2009 14:32 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je možná alternatíva že rapčanie v dôsledku pomalého nábehu tlaku čerpadla.Je to každopádne na overenie klasickým manometrickým meraním,tým sa ujasní ako to prebieha.Príčina ale vonkoncom nemusí byť čerpadlo.Druhá možnosť je vada v hydraulike hláv,tj tlak pritom môže byť v poriadku.Začať treba tlakom.Kilometre by napovedali nakoľko je reálne uvažovať o iných veciach,žiaľ taký údaj niet.Veci rozvodu aj hydrauliky majú svoju životnosť.
Ešte jedna možnosť tam je,únik tlaku na niektorom elemente.Systémový tlak na volnobeh je nízky,môže byť pokojne iba 0.7/0.8 bar a tak akýkolvek únik svoje urobí.logicky zdvihnutie otáčok na 2000 už narastie tlak na cca 4 bary a viac a veci sa zrovnajú
Kontrola ol.čerpadla demont a pod. je trocha zle riešené,musí DSG preč aj zotrvačník kedže je pod prevodovkou.
Klasická reťaz rozvodu je vpredu takže si to nepliecť,tam nie je problém kontroly,len zase tam sú blbé prestavovače,takže tak,ani ryba ani rak.
Ešte jedna možnosť tam je,únik tlaku na niektorom elemente.Systémový tlak na volnobeh je nízky,môže byť pokojne iba 0.7/0.8 bar a tak akýkolvek únik svoje urobí.logicky zdvihnutie otáčok na 2000 už narastie tlak na cca 4 bary a viac a veci sa zrovnajú
Kontrola ol.čerpadla demont a pod. je trocha zle riešené,musí DSG preč aj zotrvačník kedže je pod prevodovkou.
Klasická reťaz rozvodu je vpredu takže si to nepliecť,tam nie je problém kontroly,len zase tam sú blbé prestavovače,takže tak,ani ryba ani rak.
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 09.01.2016 23:21, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 09.01.2016 16:01 Zdieľať na Facebook
Ďakujem velmi pekne za radu...v stredu idem do VW servis a uvidim co mi na to povedia ...dufam ze motoru ani nicomu sa dovtedy nic nestane...a hlavne verim ze mi pridu na chybu. Napisem potom aky bol problem aby ste vedeli o co slo...este raz dakujem za radu
auto ma 49.000 km taze nechapem co sa mohlo pokaslat
auto ma 49.000 km taze nechapem co sa mohlo pokaslat
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných