VW Passat 3C-DSG , 3,2l V6 , 184kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

RiciNo
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 09.01.2016 16:01
Zdieľať na Facebook

VW Passat 3C-DSG , 3,2l V6 , 184kw

Príspevok od používateľa RiciNo »

Pekny den prajem. Mam ten problem ze auto mi divne rapci pri starte. Vybehnu otacky na 1,2tisic rapci stale potom klesnu cca na 600 stale rapci a zvuk sa zhorsuje. Ked pridam nad 2tisic otacok auto stichne a pradie tak ako ma bez blbeho klepania. Na diagnostike vypisuje tlak oleja vackoveho hriadela rada1. Mal s tym uz niekto takyto problem? Kamos mi hovori ze je to bud olejove cerpadlo ze slabo tlaci olej alebo napinak na rozvode alebo samotne rozvody :-/ budem rad za kazdu info...dakujem
fatal1ty666
Príspevky: 76
Dátum registrácie: 08.03.2009 14:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa fatal1ty666 »

najskvor su to rozvody dat skontrolovat a vymenit pokial este neskocili
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je možná alternatíva že rapčanie v dôsledku pomalého nábehu tlaku čerpadla.Je to každopádne na overenie klasickým manometrickým meraním,tým sa ujasní ako to prebieha.Príčina ale vonkoncom nemusí byť čerpadlo.Druhá možnosť je vada v hydraulike hláv,tj tlak pritom môže byť v poriadku.Začať treba tlakom.Kilometre by napovedali nakoľko je reálne uvažovať o iných veciach,žiaľ taký údaj niet.Veci rozvodu aj hydrauliky majú svoju životnosť.
Ešte jedna možnosť tam je,únik tlaku na niektorom elemente.Systémový tlak na volnobeh je nízky,môže byť pokojne iba 0.7/0.8 bar a tak akýkolvek únik svoje urobí.logicky zdvihnutie otáčok na 2000 už narastie tlak na cca 4 bary a viac a veci sa zrovnajú
Kontrola ol.čerpadla demont a pod. je trocha zle riešené,musí DSG preč aj zotrvačník kedže je pod prevodovkou.
Klasická reťaz rozvodu je vpredu takže si to nepliecť,tam nie je problém kontroly,len zase tam sú blbé prestavovače,takže tak,ani ryba ani rak.
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 09.01.2016 23:21, upravené celkom 2 krát.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Nech je ako chce 3.2FSI je známy aj kvôli deštrukciam motoru
Osobne by som na tom už viac nejazdil, pretože to je klasický problém hydraulického napínaku reťaze a nekvalitných reťazí
RiciNo
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 09.01.2016 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa RiciNo »

Ďakujem velmi pekne za radu...v stredu idem do VW servis a uvidim co mi na to povedia ...dufam ze motoru ani nicomu sa dovtedy nic nestane...a hlavne verim ze mi pridu na chybu. Napisem potom aky bol problem aby ste vedeli o co slo...este raz dakujem za radu :-)
auto ma 49.000 km :-( taze nechapem co sa mohlo pokaslat :-(
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Keď má auto vpredu hento logo ako ty tak čokoľvek...
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných