VW Passat - alternator dobijanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 47
- Dátum registrácie: 09.06.2009 20:35 Zdieľať na Facebook
VW Passat - alternator dobijanie
zdravim pani,,, mam pasata 81kw .rv. 97. 1.9 TDI klimatronic, pred tyznom mi začala svietit kontrolka dobijania ked so isiel rano do prace presiel som 4 kilometre do prace a 4 naspet domou bez dobijania kontrolka stale svietila občas zhasla ale to len na taku sekundicku na volnobech ked som stal na krzovatke auto na volnobech stratilo obcas otacky akoby islo zhasnut a vtedy vtom momente zhasla aj kontrolka dobijania zakazdym sa potom otacky zvisili na normal a kontrolka zase svietila takto mi to na volnobech zviklo robit v takych polminutovich intervaloch pri vyššich otačkach svietila kontrolka stale potom to skoncilo kontrolka zhasla alternator dobija na 14.08 volta merane na baterke po nastartovani na volnobehu pri zapnutich stretavačkach zatial som nic neriešil kedze alternator začal znovu dobijat a uz je to tyzden čo ide bez problemou kontrolka nesvieti vobec teda po nastartovani,,, ešte som chcel spomenut ze ked mi to blblo tych 8km tak bolo počut z alternatoru take pukanie ako iskrenie potom to prestalo ked začal dobijat altik,,, moja otazka znie ktory mate stym skusenost čo by to presnejsie mohlo byt na alternatore, kontakty su ok to som kontroloval a to pukanie z alternatora nebola nahoda bol som sa pytat u autoelektrkara ten mi navrhoval repas altiku za 100e čo sa mi zda dost drahe riešenie s prihliadnutim na to ze monentalne to vlasne vse. funguje tyzden zatial ale keby sa to zopakovalo čo navrhujete pozret ako prve mam svoj typ aj ja ale zaujima ma aj važ nazor ešte som sa chcel opytat kolko dava vam altik voltov na volnobehu pri tychto motoroch dakujem vopred za kazdu serioznu odpoved
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 638
- Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 47
- Dátum registrácie: 09.06.2009 20:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Na baterke po naštartovaní môže byť trocha menej nakoľko nevieme stav baterky a koľko práve vtedy išlo do nej prúdu a celkovo koľko bol odber celého auta( svetlá ventilátor prípadne nejaký výhrev k tomu ) . Myslím že bežne býva o trochu viac Voltov do tých 14,5 ale z toho by som až tak problém nerobil.
-
- Príspevky: 3692
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Mám taký zvyk že do každého auta si hneď po kúpe namontujem voltmeter.
Nad 14,4 mi to pri jazde nikdy neukazovalo, býva to 13,8 - 14,3 V.
Tu ale nejde ani tak o tú voltáž, ale skôr o tú nerovnomernosť, podľa toho čo si popísal, sa treba zariadiť podľa hneď prvej rady od p.Hlavatého.
Konečne u auta z r. 97 nie je nič mimoriadne, ak treba niečo robiť s alternátorom, určite to má ujazdených aspoň 200-300 tis.km.
A dielne ktoré repasujú alternátory a štartéry sú v každom meste.
Nad 14,4 mi to pri jazde nikdy neukazovalo, býva to 13,8 - 14,3 V.
Tu ale nejde ani tak o tú voltáž, ale skôr o tú nerovnomernosť, podľa toho čo si popísal, sa treba zariadiť podľa hneď prvej rady od p.Hlavatého.
Konečne u auta z r. 97 nie je nič mimoriadne, ak treba niečo robiť s alternátorom, určite to má ujazdených aspoň 200-300 tis.km.
A dielne ktoré repasujú alternátory a štartéry sú v každom meste.
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 29.11.2009 00:25
- Bydlisko: Trencin Zdieľať na Facebook
Ahoj, skontroluj remenicu (volnobezku) ci uz je zadreta,lebo to pukanie mohla robit ona pri tom ako presmykovala na prazdno,vtedy ked to nedobijalo.To auto ma 120A Bosch alternator ktory vydrzal niekedy aj daleko cez 300tk.Ako si pisal ze (iskrenie) tak tomu neverim ze by bolo pocut pri 1,9tdi:-).Tie volnobezky su neni nesmrtelne,maju sa menit pri rozvodoch
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 30.12.2015 15:44 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných