VW Touran 1.4 TSI

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

mas pravdu, ten najazd rocnych km je u vacsiny vodicov maly, mnoho z nich su len vikendovi vodici, alebo auta odstavene od novembra do aprila a pod. Tam sa potom neda apelovat na vodicske schopnosti - ti ludia su radi, ze nafta je pod euro, auta strasne zlacneli, vacsina ludi ich nici a nedava zakladny servis - bud nemamju peniaze, alebo su tak bohati, ze vyuzije, znici a zahodi, kupi ine. A potom tu takto mame trvale problemy so vsetkymi typmi motorov, prevodoviek a kasni. Jeden bohaty chudak to zhumpluje a druhy chudobny to kupi a je zarobene na riadny problem.
mozno zadavatelovi 1,4tsi vydrzi - asi vie dobre zachadzat s autom, ma cit pre motor a prevodovku/sleduje teploty/, dodrziava intervaly vymeny kvapalin, vie, ze longlife a startstop system su komercne blbosti a pod.... a hlavne nema hlboko do vrecka!!!
billyil
Príspevky: 308
Dátum registrácie: 06.02.2012 12:24
Bydlisko: Ilava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa billyil »

cicmanec napísal: To, že je tých áut na cestách veľa je pravda, ale v servisoch je ich s motormi TSI toľko, že je to nepomer k ich pomeru na celkovom množstve. Múdry sa učí na cudzích chybách, hlupák na vlastných...
Nechcel som zrovna porovnávať dobu spred 10-15 rokov a teraz. Je jasné, že motor TSI je sám o sebe jeden veľký prúser, ale keď mám zavrhnúť celý koncern kvôli jednému motoru, čo im moc nevyšiel.... Každá (alebo možno skoro každá) automobilka sa v minulosti dopustila nejakého omylu. Spomeňme si na nie príliš vydarený naftový motor 1.6 Renault v 80-90-tych rokoch, alebo Mercedesy, čo sa v zákrutách prevracali a museli ich zvolávať na dovybavenie stabilizačným systémom... Takýchto príkladov by sa dalo uviesť viac.
Mám teraz zavrhnúť Renault a Mercedes za to? Chcel som podotknúť len to, že koncern VW vyrába dobré a kvalitné autá (minimálne v tej strednej triede), bárs že im niečo nevyšlo. Konec koncov, malolitrážne turbomotory dnes pchajú do aut už asi všetci, tak ten prúser je viacmenej globálny.

lorak, súhlasím.
VW Golf VII 1,6 TDI BMT 81kW
VW Touran 1,6 MPI 75kW LPG
VW Polo 1,4 16V 55kW LPG
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Riadne kydy, ani sa mi nechce reagovať na všetky...
Groopi
Príspevky: 247
Dátum registrácie: 19.09.2011 13:17
Bydlisko: NM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Groopi »

Nemôžem súhlasiť. Sú značky ktoré sú stále za velké atmosféry.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Ohladne toho spomenutého Rapidu 1.4TSI so 165tkm.
Je to jeden z mála čo búcha kilometre, kolko že sa predáva Rapidka? To auto má cca +- 3 roky a to je nájazd cez 50tkm/rok a v tom je ten zásadný rozdiel prečo natočil tolko bez problému a inému menili pri 60tkm motor lebo mu skočili vyťahané reťazové rozvody
gabo498
Príspevky: 96
Dátum registrácie: 30.03.2012 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gabo498 »

Nedá mi to nereagovať, TSI určite nieje prvý pruser vw, čo tak 2.0 TDI PD? A za dieselgate by mali pozatvárať cele vedenie a napariť astronomické pokuty, ale nato sa už pomaly aj zabudlo. Trošku aj k téme: osobná skúsenosť jetta 1.2 tsi 40 tis. Km skočili rozvody motor KO, pri 80tis začala odchádZať prevodovka tak to išlo preč,
Passat b6 uz cr 2.0tdi, originál 160 000 uz po výmene dvojhmoty, egr, teraz odchádza turbo... len pre porovnanie na octavii II 1.9 som Turbo menil pri 285 tis.
Len kupujte tie vw kramy, aspoň je roboty ... ja mám octaviu II , ale to je prvý a posledný vw group.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných