BMW X6 - vymena oleja v automatickej prevodovke
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 13.04.2005 02:55 Zdieľať na Facebook
BMW X6 - vymena oleja v automatickej prevodovke
zdravim menim olej v automatickeje prevodovke bmw x 6 3.0 D vie my niekto poradit postup vymeny ,Treba to aj vyplachovat ? olej filter už mam
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 21.09.2010 13:49 Zdieľať na Facebook
nic nepreplachovat ani chemicky necistit
Naposledy upravil/-a jvm12 v 27.12.2015 19:03, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 21.09.2010 13:49 Zdieľať na Facebook
Nenapisal si,ci mas E71 alebo E71LCI (6 st. alebo 8st. automat), ale postup je podobny:
www.zf.com/usa_canada/en_us/zf_parts/pr ... _us_1.html
www.zf.com/usa_canada/en_us/zf_parts/pr ... _us_1.html
-
- Príspevky: 2710
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 66
- Dátum registrácie: 24.02.2008 20:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 504
- Dátum registrácie: 24.02.2015 18:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Takto laicky:
viem pochopiť prečo niekto nechce ist do autorizáku
ani ja nechodím, a to nemam BMW ,len "korejsky odpad"
necítim sa dobre ked sa na mňa pozerajú ako na Alf-a z Melmaku,len preto ,že ONI su školení mechanici
hlavná je OCHOTA spraviť všetko ako treba aj za cenu zvýšenej námahy, čo servisákom nielen v autorizákoch často chýba
Laicky by som si položil tieto otázky
-Aký je prístup k prevodovke ?Dostanem sa všade tam kam treba ?
-Mám potrebné náradie? Vrátane zvláštnych koncoviek, nadstavcov, či inych potrebných vecí a prípravkov,napr.aj všetky tesnenia ?
ak mením olej v malom priestore akou je prevodovka
PUMPA na olej je nevyhnutnosťou,na natlačenie nového oleja dovnutra
montažna jama je nyvyhnutnosťou,lepší by bol zdvihák
Vzhĺadom na to ako často treba tu vymenu oleja robiť tak by som to prekusol a nejak rozchodil a išiel na vymenu oleja to toho autorizáku ZF Jihlava, do BMW by som nešiel.
viem pochopiť prečo niekto nechce ist do autorizáku
ani ja nechodím, a to nemam BMW ,len "korejsky odpad"
necítim sa dobre ked sa na mňa pozerajú ako na Alf-a z Melmaku,len preto ,že ONI su školení mechanici
hlavná je OCHOTA spraviť všetko ako treba aj za cenu zvýšenej námahy, čo servisákom nielen v autorizákoch často chýba
Laicky by som si položil tieto otázky
-Aký je prístup k prevodovke ?Dostanem sa všade tam kam treba ?
-Mám potrebné náradie? Vrátane zvláštnych koncoviek, nadstavcov, či inych potrebných vecí a prípravkov,napr.aj všetky tesnenia ?
ak mením olej v malom priestore akou je prevodovka
PUMPA na olej je nevyhnutnosťou,na natlačenie nového oleja dovnutra
montažna jama je nyvyhnutnosťou,lepší by bol zdvihák
Vzhĺadom na to ako často treba tu vymenu oleja robiť tak by som to prekusol a nejak rozchodil a išiel na vymenu oleja to toho autorizáku ZF Jihlava, do BMW by som nešiel.
-
- Príspevky: 150
- Dátum registrácie: 16.03.2009 16:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 363
- Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33 Zdieľať na Facebook
Ake strapnovanie?? Aj keby mam Nissan GT-R, tak si olej radsej vymenim sam ako ist do ktorehokolvek servisu. Ak mam poriadny zdvihak, stojany, naradie, tak nevidim problem. Robim to sice 3x dlhsie, ale viem, ze je to spravene poriadne (napr. ruku na srdce, ktory mechanik a na druhej strane ktory zakaznik zaplati 8h vymenu brzd? Ziadny a preto sa "vlnia kotuce" par 100km od vymeny a podobne).
Jedine ze by to naozaj spravil lepsie ucnovkar pol roka po "skole", v ktorej primarne riesi ako sa v piatok dobre nadrb*li.. Pripadne autorizak, kde je ukon vidiet iba na fakture a v reali ziadny olej vymeneny nie je. Tolkokrat som sa o tom presvedcil na vlastnej kozi, az som si za usetrene peniaze pokupil naradie a jednoduchy servis si robim sam. Problem je jedine, ze nemam tie cenne peciatky, takze buduci zaujemca pri kupe bude krutit hlavou a kupi radsej auto s jasnou servisnou historiou a pravidelnymi vymenami kazdych 35 000km, lebo vsak LongLife nieco musi vydrzat a moj 8000km interval vysmeje ako kolegovia v praci
Jedine ze by to naozaj spravil lepsie ucnovkar pol roka po "skole", v ktorej primarne riesi ako sa v piatok dobre nadrb*li.. Pripadne autorizak, kde je ukon vidiet iba na fakture a v reali ziadny olej vymeneny nie je. Tolkokrat som sa o tom presvedcil na vlastnej kozi, az som si za usetrene peniaze pokupil naradie a jednoduchy servis si robim sam. Problem je jedine, ze nemam tie cenne peciatky, takze buduci zaujemca pri kupe bude krutit hlavou a kupi radsej auto s jasnou servisnou historiou a pravidelnymi vymenami kazdych 35 000km, lebo vsak LongLife nieco musi vydrzat a moj 8000km interval vysmeje ako kolegovia v praci
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 363
- Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33 Zdieľať na Facebook
Viem ze su odlisne, menil som si aj olej v automate na Priuse a tiez som si musel kupit pistol. Stala ma tusim tolko co cena prace v autorizaku, teda usetril som 0.0eur a minul 2 hodiny mojho vikendu + benzin cestou na technicke sluzby, kde beru pouzity olej. Pocit, ze je naozaj vymenena je ale k nezaplateniu.
Neviem ci ma BMW nieco take ako Toyota (https://techinfo.toyota.com) kde za 15 dolarov dostanes pristup na 48 hodin k vsetkym servisnym manualom a vies si tak stiahnut co potrebujes k vymene cohokolvek na aute, ak ano tak je to urcite cesta ktorou by som siel. Pripadne zahranicne fora..
Neviem ci ma BMW nieco take ako Toyota (https://techinfo.toyota.com) kde za 15 dolarov dostanes pristup na 48 hodin k vsetkym servisnym manualom a vies si tak stiahnut co potrebujes k vymene cohokolvek na aute, ak ano tak je to urcite cesta ktorou by som siel. Pripadne zahranicne fora..
-
- Príspevky: 2710
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
načo kupovať nejakú pištoľ keď ju použijem raz-dva-krát za život auta.... mne to v hybride urobil garážnik v KE za 10E, bol som pekne pod autom pri tom, načo riešiť pumpu, starý olej, špinavé ruky.... urobil to popri iných veciach, ja som čistý, stálo ma to menej času a v konečnom aj peňazí.... aj on si zarobil E ked v tom čase má voľný zdvihák....
-
- Príspevky: 363
- Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
V niečom súhlas, v niečom nie. Nie je značkový servis vždy zárukou kvality, tak ako nie je vždy garážový servis zárukou serióznosti.
Značkový servis MB v krajskom meste, môžu byť akokoľvek kvalitní mechanici keď príjmací technik je c.huj, a nerozumie tomu čomu by mal rozumieť. Skúsenosť s výpisom závad urobeným v krajskom meste, kde príjmací technik s vážnou tvárou boha múdrosti tvrdil, je to OK, a ten istý výpis prečítal technik v okresnom servise a povedal AAM modul je KO!
A prípad druhý, keď garážový automechanik venujúci sa len koncernu, Ťa presviedča aký je kápo, a motor hhh kód je od obdobia a do obdobia b c.hujový a treba tam meniť skrutky na ojnici, inak Ti ojnica podá ruku cez blok a on TOTO ZVOLÁVANIE poznal a ignoroval to info, tak sa ojnica našťastie len zakusla, ale motor v p.i.či, ale ja som čávo. TAkže ako kolegovia píšu, radšej sám s niekoľkými hodinami googlenia ako takíto t.upci, čo mi dcéru pripravili o niekoľko stoviek éčiek, namiesto výmeny osem šróbov, lebo tupec sa nevzdelával,a dokáže len meniť olej, poloosi, a sem tam predražené rozvody na vw group kompelt kladky, remeň, vodná pumpa materiál za 300,-e ako pre teba po zľave. Drahšie ako v arraver nr, kde kedysi začínal. Ťoť vsjo
Značkový servis MB v krajskom meste, môžu byť akokoľvek kvalitní mechanici keď príjmací technik je c.huj, a nerozumie tomu čomu by mal rozumieť. Skúsenosť s výpisom závad urobeným v krajskom meste, kde príjmací technik s vážnou tvárou boha múdrosti tvrdil, je to OK, a ten istý výpis prečítal technik v okresnom servise a povedal AAM modul je KO!
A prípad druhý, keď garážový automechanik venujúci sa len koncernu, Ťa presviedča aký je kápo, a motor hhh kód je od obdobia a do obdobia b c.hujový a treba tam meniť skrutky na ojnici, inak Ti ojnica podá ruku cez blok a on TOTO ZVOLÁVANIE poznal a ignoroval to info, tak sa ojnica našťastie len zakusla, ale motor v p.i.či, ale ja som čávo. TAkže ako kolegovia píšu, radšej sám s niekoľkými hodinami googlenia ako takíto t.upci, čo mi dcéru pripravili o niekoľko stoviek éčiek, namiesto výmeny osem šróbov, lebo tupec sa nevzdelával,a dokáže len meniť olej, poloosi, a sem tam predražené rozvody na vw group kompelt kladky, remeň, vodná pumpa materiál za 300,-e ako pre teba po zľave. Drahšie ako v arraver nr, kde kedysi začínal. Ťoť vsjo
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných