VW Scirocco 1.4 TSI, 90kW, M6, 3d.
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Sparing1 : ale predsa ked to palivo ti ide priamo do spalovacieho priestoru a nie cez sanie, tak sa to sanie určite namá ako zakarbonovať od toho paliva, jedine od oleja!!! Teda je úplne jedno či si spaloval 95-ku alebo 98-ku
Každý motor časom začne brať určité množstvo oleja, povedzme že len 1l na 15000km, za dalšie odvetranie kluky a už máš mastnoty v sáni viac než dosť a to je to čo sa upečie na sacích ventiloch a v celom saní
Ja osobne by som žiaden malý turbo motor nechcel to za prvé, za druhé v meste ako BA to bude aj tak užrané a za tretie si kúpiť do BA koncernovú imidžovku je koledovať si o odcudzenie. Na diely bude Scirocco viac než dobré
Každý motor časom začne brať určité množstvo oleja, povedzme že len 1l na 15000km, za dalšie odvetranie kluky a už máš mastnoty v sáni viac než dosť a to je to čo sa upečie na sacích ventiloch a v celom saní
Ja osobne by som žiaden malý turbo motor nechcel to za prvé, za druhé v meste ako BA to bude aj tak užrané a za tretie si kúpiť do BA koncernovú imidžovku je koledovať si o odcudzenie. Na diely bude Scirocco viac než dobré
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 249
- Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11 Zdieľať na Facebook
ivko.. vraví ti niečo recirkulácia spalín naspäť do sania? ..Tam hľadaj odpoveď na svoju otázku.. Ale vlastne ja som to vysvetlil viac než zrozumiteľne a dostatočne, preto som tvojim dotazom dosť šokovaný.. Zdravý motor a plne funkčný odlučovač oleja a žiaden významný príspevok od oleja k zanášaniu nehrozí. No problém je, že kto už len rieši funkčnosť nejakého odlučovača.. keď tu ľudia serú aj na základný servis. že ano?
pepo.. ty si skús ešte raz prečítať o čom píšem ja a čo si teraz napísal ty.. pretože "ja o voze a ty o koze" ako sa vraví..
Ja tu nikde neriešim oktánové číslo preboha a už vôbec nie vo vzťahu ku kvalite paliva Píšem, že prémiové viacoktánové benzíny neobsahujú síru, majú nízky obsah živíc, neobsahujú BIO sajrajt, čo sú fakty a dávam to do súvisu s tým ako sa zasiera alebo nezasiera sanie a sacie ventily u priamovstrekov, pri použití takéhoto paliva, resp. pri používaní bežnej N95 ktorá síru, živice a BIO humus obsahuje. Chapenzi?? Tak nechápem čo tu píšeš za nezmysly, ktoré vôbec nesúvisia s tým čo som tu napísal.
P.S o olejoch mi tu nič písať nemusíš, na VŠ som mal mimo iné tribológiu, kde sme túto problematiku riešili na trochu vyššej úrovni, než sa tebe a väčšine prispievajúcich tu kedy zdalo.
P.S2 dosť ma irituje, ak musím vysvetľovať niečo, čo je úplne jasné z toho čo je, resp. už bolo napísane.. Stačí mať aspoň trochu inteligencie a chápať písanú formu textu a kontext.
pepo.. ty si skús ešte raz prečítať o čom píšem ja a čo si teraz napísal ty.. pretože "ja o voze a ty o koze" ako sa vraví..
Ja tu nikde neriešim oktánové číslo preboha a už vôbec nie vo vzťahu ku kvalite paliva Píšem, že prémiové viacoktánové benzíny neobsahujú síru, majú nízky obsah živíc, neobsahujú BIO sajrajt, čo sú fakty a dávam to do súvisu s tým ako sa zasiera alebo nezasiera sanie a sacie ventily u priamovstrekov, pri použití takéhoto paliva, resp. pri používaní bežnej N95 ktorá síru, živice a BIO humus obsahuje. Chapenzi?? Tak nechápem čo tu píšeš za nezmysly, ktoré vôbec nesúvisia s tým čo som tu napísal.
P.S o olejoch mi tu nič písať nemusíš, na VŠ som mal mimo iné tribológiu, kde sme túto problematiku riešili na trochu vyššej úrovni, než sa tebe a väčšine prispievajúcich tu kedy zdalo.
P.S2 dosť ma irituje, ak musím vysvetľovať niečo, čo je úplne jasné z toho čo je, resp. už bolo napísane.. Stačí mať aspoň trochu inteligencie a chápať písanú formu textu a kontext.
Naposledy upravil/-a Sparing1 v 19.12.2015 18:17, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 249
- Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11 Zdieľať na Facebook
l.z ..pochopiteľne priamovstrek do mesta je hova*dina na entú.. ale to sme neobjavili ameriku, že ano?
prečo? pretože ten benzín v prípade nepriamého vstreku to kontinuálne čistí (to čo sa tam aj usadí,.. no aj v tomto prípade sa to samotné zanášanie-jeho intenzita, dá celkom významne ovplyvniť údržbou, štýlom jazdenia a používaným palivom.. rovnako ako u priamovstreku, akurát u priamovstreku ak sa už raz úsada vytvorí, tak sa jej niet ako zbaviť, jedine mechanicky vyčistiť.. u nepriameho je tam palivo, ktoré to "spraví za nás").cviro123 napísal:EGR maju uz velmi davno nepriamovstrekove benziny ako to, ze nemaju ten isty problem ako priamovstreky?
-
- Príspevky: 249
- Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 19.03.2015 22:14 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
mzmocko : hovor sám za seba...
Si len nadšenec oturbenej kosačky a to len preto že si zatial nemam problém. O tom či to je dobre sme sa už presvedčili ked ludia menili celé motory, teraz sú zasa iné motory a len čas ukáže ako to s nimi bude z dlhodobého hladiska. Dlhodobé hladisko je pre mna 10 rokov km kludne cez 200tkm
Ohladne tej sumy za PZP, tak ver že sa mýliš. Ja nechcem ani turbo a ani priamovstrek a PZP mám aj tak za pár šupov, dokedy tu neplatíme za PZP tak ako trebárs v UK, tak mi to je u prdele
Čo ma v prvom rade zaujíma je spolahlivosť nízke servisné náklady a tá bude vždy najvyššia u tej techniky ktorá je najprimitívnejšia
Si len nadšenec oturbenej kosačky a to len preto že si zatial nemam problém. O tom či to je dobre sme sa už presvedčili ked ludia menili celé motory, teraz sú zasa iné motory a len čas ukáže ako to s nimi bude z dlhodobého hladiska. Dlhodobé hladisko je pre mna 10 rokov km kludne cez 200tkm
Ohladne tej sumy za PZP, tak ver že sa mýliš. Ja nechcem ani turbo a ani priamovstrek a PZP mám aj tak za pár šupov, dokedy tu neplatíme za PZP tak ako trebárs v UK, tak mi to je u prdele
Čo ma v prvom rade zaujíma je spolahlivosť nízke servisné náklady a tá bude vždy najvyššia u tej techniky ktorá je najprimitívnejšia
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 19.03.2015 22:14 Zdieľať na Facebook
Nadsenec to nie ale zatial spokojny.niekto sa opytal na tento motor,ja mu len pisem svoju skusenost lebo ten motor mam.vela ich tu pise ale skutocnosti take auto nemaju.mam kolegu co jazdy 30km a ma zaradenu 4.tak co cakat ze to vydrzi!?dolezite je vediet stym zaobchadzat a urcite nebudu take problemi ako vacsina pise.
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
http://www.autoforum.cz/technika/takhle ... oc-pomalu/
Je to už dlho známa vec, že priamovstreky majú problémy s karbónom...ked už priamovstrek tak kombinovaný s nepriamovstrekom...ten eliminuje problém s karbónom...
Mzmocko:dolezite je vediet stym zaobchadzat a urcite nebudu take problemi ako vacsina pise. Už vidím ako tá predajca pri kúpe upozorni aké nevýhody má priamovstrek a ako sa tomu čiastočne vyhnúť ;)
Je to už dlho známa vec, že priamovstreky majú problémy s karbónom...ked už priamovstrek tak kombinovaný s nepriamovstrekom...ten eliminuje problém s karbónom...
Mzmocko:dolezite je vediet stym zaobchadzat a urcite nebudu take problemi ako vacsina pise. Už vidím ako tá predajca pri kúpe upozorni aké nevýhody má priamovstrek a ako sa tomu čiastočne vyhnúť ;)
Naposledy upravil/-a CAMLS v 20.12.2015 11:11, upravené celkom 2 krát.
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 19.03.2015 22:14 Zdieľať na Facebook
Pravdou je ze predajca len vychvaluje a zamlci negativa.aj tak vsetky benzinaky budu priamy strek s turbom.to ze nieco v motory zmenia ok ale vsetko je na ten rovnaky princip fungovania.ja len robim vsetko preto aby auto dlhsie vydrzalo.po urcitych km vsetky motory maju problem.niekomu skor niekomu neskor ci zalezi od toho ako sa k auto chova.automobilky uz nevyrabaju auta ktore vydrzia dlho.
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 19.03.2015 22:14 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 23.01.2009 10:41 Zdieľať na Facebook
Scirocco
TSI nie tie prve vyrobene. Alebo auto po oprave. Poznam dvoch ludi co maju Scirocco 1,4TSI ale 118kw ale oba motory su uz po GO oprave v orig. servose VW este v Nemecku a teraz spokojnost na 100% tie prve motory boli najviac poruchove. Alebo 2.0TSI tie su podstatne lepsie
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 22.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
v praci mame sluzobny leon s motorom 1.4 tsi, ma to najazdene nejakych 80tisic a vravim ze ten motor je hotova katastrofa, ten zvuk po nastartovani za studena je horsi jak susedov stary dieslovy pezot, vodna pumpa odisla po 50tisic, po case akokeby stratil dych ten motor uz vobec nejazdi tak ako ked mal najazdenych 30tisic a to by tak este urcite nemalo byt
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: makrela a 22 neregistrovaných