VW Passat 2,0 tdi bmp

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

poprosím ťa postup cez diagnostiku,teraz som ho rozobral a našiel som zaseknutú páčku, pomocou ktorej sa posiela info jednotke o polohe ventilu,aké by mali byť hodnoty na 3 pinoch pri pohybe páčky,predpokladám ,že to ide zmerať ohmicky..
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

súčasťou egr ventilu n18 je aj potenciometer g212 ,ktorým sa odosiela signál RJ.je tam 5 pinov,4 je neobsadená , .6 a 2 je pre motorček cca 5ohm ,.1,3,5 sú
pre potenciometer ,medzi krajnými pinmi 1a 5 je odpor cca 177 ohm,
medzi 1-3 a 3-5 cca 6kohm ,po stlačení čudlíka sa nič nezmení a odpor zostáva pri meraní medzi pinmi.je potenciometer kaput?egr stojí cca 110 eur a nechce sa mi ich vyhodiť..prosím o odpoveď..
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24919
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Keď vstupuješ do programu je tam 03 akčné členy je to v časti rozšírené funkcie na pravej strane,na ľavej sú "bezpečné" funkcie
Pozor,zapnuté je iba zapalovanie.Test u niektorých RJ prebehne iba raz,pre druhý treba opustiť program a znova načítať.Netreba sa zlaknúť hlášky skrat na zem,je logická kedže RJ v obvodoch doplňuje kostru kam každý obvod pripája
Hodnoty neviem,to je na hodiny a hodiny hladania v ktorom materiály to je.Prakticky som to myslím nikdy nepotreboval aby som mal istotu o funkčnosti EGR
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

vďaka vyskúšam...
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

takže problém je v egr ventile ,ktorý sa nevracia,keď sa vysunie,je tam dosť silná pružina,napriek tomu ostáva v polohe,odpor vinutia motorčeka -actuátora je 4ohm,čo je skrat,mal by mať cca 18 ohm ,actuator ide vyskúšať aj napojením 12v na pini 2/mínus/ a 6 /plus/
odpor potencimetra ˇg212 by mal byť asi 177 ohm to je v poriadku,ale po jeho stlačení sa hodnota nemení,objednávam nový ,vďaka všetkým

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: peter-kristofcak a 13 neregistrovaných