Pajero-zvysenie podvozku
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 27.01.2007 19:55 Zdieľať na Facebook
Pajero-zvysenie podvozku
nazdar, chcel by som sa opytat ako zvysit podvozok, resp svetlu vysku vozidla,ide o pajero rv 98, ako nato, respektive nejaky obchod na 4x4 kde by sa dalo nieco kupit. vdaka
-
- Príspevky: 154
- Dátum registrácie: 24.06.2008 18:01 Zdieľať na Facebook
ak nemas velke naroky na zvysenie podvozku zvladnes to aj sam..
stare Pajero do roku 2000 a Galoper maju vpredu skrutne tyce na ktorych nastavys predpetim svetlu vysku...lahni pod auto a najdes sroby nastavenia...hlavny si zmeraj dlzku zavitu pred pokusmi aby si mohol vratit do povodneho stavu ak by si nebol spokojny...a hlavne nedavaj naraz velke skoky !!! skutocny rozdiel sa ukaze az ked auto prepruzi !!!
stare Pajero do roku 2000 a Galoper maju vpredu skrutne tyce na ktorych nastavys predpetim svetlu vysku...lahni pod auto a najdes sroby nastavenia...hlavny si zmeraj dlzku zavitu pred pokusmi aby si mohol vratit do povodneho stavu ak by si nebol spokojny...a hlavne nedavaj naraz velke skoky !!! skutocny rozdiel sa ukaze az ked auto prepruzi !!!
-
- Príspevky: 382
- Dátum registrácie: 28.11.2008 15:34
- Bydlisko: Puchov Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 04.02.2008 14:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 29.12.2010 12:42 Zdieľať na Facebook
Da sa aj podkladat, aj sponovat torzky. Otazka znie, kde su v tejto chvilu horne ramena na prednej naprave, a ci budu mat este nejaku pracovnu drahu. Dalsia vec je, ze treba pocitat s geometriou, ak podkosis kolesa moc, pri 60-tke zahucis vedla cesty ... Tlmice v zavislosti od toho co je to zac, by mohli este fungovat.Pri vyveseni kolesa nesmu byt na konci.
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 15.06.2008 16:41 Zdieľať na Facebook
tak ako kremos napisal, zvysenie nie je len o tom ze to dvihnes, treba zaroven s tym sledovat aj napravu-y, kardany a vsetko okolo.. a tie pruziny sa daju vymenit tusim z patrola, ma dlhsie a netreba nic podkladat
a druha vec ze tym dvines len kasnu vyssie, svetla vyska ostane ta ista - diferaky ostanu rovnako vysoko, tam potom uz len gumami riesit vysku
a druha vec ze tym dvines len kasnu vyssie, svetla vyska ostane ta ista - diferaky ostanu rovnako vysoko, tam potom uz len gumami riesit vysku
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Pri lifte treba zobrať do úvahy zmenu uhla kardanov. Neviem ako je to u Pajera, no napr. pri LandRoveroch je rozumná hranica 5cm. Potom už treba upravovať kardany na dvojdielne a vkladať ďalší kríž. Pri pomalej jazde v teréne to kríže ustoja, no rýchlejšia jazda po ceste ich odrovná. Ak nechceš do toho veľa investovať, ešte je možné spraviť bodylift a to na kríže vplyv nemá. Určite Ti viac poradia tu: http://www.4x4nazory.sk/diskusia/ alebo tu: http://www.offroadforum.cz/index.php resp. ak tam trochu pohľadáš určite tam takáto téma je a určite vyčerpávajúca.
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 25.10.2012 20:31 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný