Rekonštrukcia veterána Škoda Octavia 1961

Diskusia o tom najlepšom zo sveta automobilového priemyslu

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

neverim, ze volajaka aspon jedna diagnostika nevie aj fotit za ty prachy :4090:, alebo otbuk aspon, moj sicevie, ale nema ovladace, nebudem riskovat, ze sa zbadam v obrazovke a slak ma trafi :40bd:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
sbf
Príspevky: 1356
Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
Bydlisko: TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sbf »

S takymto strojom nechod do specializovanej firmy na veterany ako tu mnohi odporucaju, takito sa s 99% specializuju inym smerom - k luxusnejsim karam, nechas tam aj posledne peniaze ak nie si nejaky skryty milionar (eurovy) ktory sa zabava na chamtivosti ludi co v tomto fachu funguju, najdi si nejakeho dochodcu ktory ti to rozoberie a zlozi, mozno vymeni tesnenie pod hlavou, zgeneralkuje potrubia, brzdy, palivovu pumpu, karburator, mozno capy povymiena, tam vacsinou koncis, kazde dalsie euro co do toho auta vrazis pravdepodobne nikdy uz neuvidis.
PEP123
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 13.09.2008 21:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa PEP123 »

klasicky autobazar na zaciatku diskusia na fore a zrestavrovani pamiatky zdedenej po rodicoch popripade prarodicoch firma DYCKA VRABLE alebo OLTIMER HOLEN BA aj to po stvrtom prispevku ziadne konkretne mena skusenosti ceny co a ako taky veteran onaky podme na to priatelia konkretna dokumentacia fotogaleria ktory veteran klub alebo firmu za ake peniaze
1tomas1
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 11.06.2007 20:22
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1tomas1 »

Za posledne dva prispevky, davam palec hore.
Zvlast, ked sa v tom nevyznas, tak ta osklbu jak bezbrannu kačku.
milan3232
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 07.05.2006 20:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milan3232 »

sbf napísal:S takymto strojom nechod do specializovanej firmy na veterany ako tu mnohi odporucaju, takito sa s 99% specializuju inym smerom - k luxusnejsim karam, nechas tam aj posledne peniaze ak nie si nejaky skryty milionar (eurovy) ktory sa zabava na chamtivosti ludi co v tomto fachu funguju, najdi si nejakeho dochodcu ktory ti to rozoberie a zlozi, mozno vymeni tesnenie pod hlavou, zgeneralkuje potrubia, brzdy, palivovu pumpu, karburator, mozno capy povymiena, tam vacsinou koncis, kazde dalsie euro co do toho auta vrazis pravdepodobne nikdy uz neuvidis.
Dakujem za tvoj nazor, celkom sa s nim stotoznujem. € milionar este nie som a ani nikdy nebudem. :-)


Oslovil som zopar firiem a prisli mi ponuky na iba pracu vo vyske ca 15 000€ plus minus + material. Oprava rok az dva.
Ak si spocitam priemer 15 000 na 1,5 roka, vyjde mi to ca na mesacny plat okolo 850€. Ked sa takto na to pozeram, je to normalna vyplata. Predpokladam, ze na tom nikto nebude robit 8 hodin kazdy pracovny den a to po dobu 1,5 roka. Preto sa mi zda ta cena iba za pracu velmi vysoka. chapem, niektore veci si davaju aj oni robit externe. chapem, ze to je veteran, ale toto mi pride prehnane.

Rozhodol som sa, ze upracem garaz a nastahujem si tam Octavku. Ked 30 rokov stala a hrdzavela, nevidim dovod, preco by som to nemohol dalsich 10 rokov opravovat sam, vela sa naucit a aspon budem vediet co mam. Samozrejme, pocitam s radami a pomocou kamaratov, motorarov ci karosarov.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Vcelku sa k veci rozumne staviaš,hoci zase tento spôsob má i svoje nesporné mínusy.V tom že mnoho postupov a spôsobov riešení nepoznáš,a síce jednotlivé veci vždy "nejako" poriešiš,ale nedosiahneš toho,aby sa auto dostalo do stavu úplne obnového auta,tj stav originálu v plnej kvalite pôvodného auta.To ovšem si asi za cieľ ani nekladieš a tak môže výsledok plne uspokojiť,na kategorizáciu to nikdy nepôjde.
A čo sa ceny týka tak je vcelku ešte pohodová,pohybujú sa aj v násobkoch.Ale to je podmienené už samotným základom,tj cennostou auta.Ak sa cena auta nezúročí,nikoho nenapadne taký model auta takto nezmyselne predražiť.Ale je toho dosť,kde sa cena takej práce hlboko oplatí v zmysel hodnoty výsledku hotového auta a jeho novej ceny.Že sa panenky točia je jedna vec,práve preto treba veci triezvo zvažovať,cena sa neodvíja od našeho priania a mylných predstáv.A niet pochyby že sa SVK pohybuje svet veteránov kdesi v oblakoch pričom hodnotove je to poväčšinou bezcenný suterén.Ale to už akosi na toto územie patrí a každý hladá svoje štastie ako vie
rudvajzer
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 11.12.2014 08:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rudvajzer »

ale to je tak zo vsetkym, ked sa niecomu nerozumies :)

Návrat na "VETERÁNY a klasické autá"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných