Renault Megane III 1.6 benzin - nastartuje a zdochne
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 05.06.2013 15:48 Zdieľať na Facebook
Renault Megane III 1.6 benzin - nastartuje a zdochne
Zdravim, vcera mi nastal cudny problem. Po odstaveni auta na kratku dobu, pri snahe o jeho opatovne nastartovanie uz len zhasina. Prejavuje sa klasickym startom, otacky vybehnu cca na 1100 a nasledne klesnu a motor zhasne, vsetko v priebehu max do 5 sekund. PC ziadnu chybu nevypisuje, v poslednej dobe boli menene sviecky, filtre, bateria, starter. Auto nejde startovat ani pod plynom, na plyn nereaguje zvysenim otacok.
Auto ma aj LPG, na LPG vsetko OK.
Auto ma aj LPG, na LPG vsetko OK.
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08 Zdieľať na Facebook
Re: Renault Megane III 1.6 benzin - nastartuje a zdochne
Auto ti na LPG funguje, na benzín nie.
Podľa mňa teda nemusíš hľadať chybu ani v iskre, ani vo vzduchu, problém bude na strane paliva.
Zalepené vstrekovače by som ja predbežne vylúčil - neprejavili by sa všetky naraz a takýmto spôsobom. Všetko ostatné skontrolovať. Či ide podávacie čerpadlo, či nie je upchatý palivový filter/vedenie, teda skontrolovať tlak paliva pred vstrekovačmi.
Ešte pre isototu sa opýtam - píšeš, že na LPG auto ide - ešte nie je príliš zima - aj ti na LPG naštartuje? Bezproblémovo narozdiel od benzínu, áno?
Podľa mňa teda nemusíš hľadať chybu ani v iskre, ani vo vzduchu, problém bude na strane paliva.
Zalepené vstrekovače by som ja predbežne vylúčil - neprejavili by sa všetky naraz a takýmto spôsobom. Všetko ostatné skontrolovať. Či ide podávacie čerpadlo, či nie je upchatý palivový filter/vedenie, teda skontrolovať tlak paliva pred vstrekovačmi.
Ešte pre isototu sa opýtam - píšeš, že na LPG auto ide - ešte nie je príliš zima - aj ti na LPG naštartuje? Bezproblémovo narozdiel od benzínu, áno?
-
- Príspevky: 778
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 05.06.2013 15:48 Zdieľať na Facebook
Čaute, dik za odozvy.. Palivove čerpadlo bolo menene cca rok dozadu, ono na benzin nastartuje, skusal som pred startom par krát postlacat plynový pedál a tak nastartovat, výsledok bol ten isty, nastartuje a pomaly sťahuje otáčky až zdochne. Ked je nastartovane, nereaguje na plynový pedál, benzin tiska do výfuku. Na LPG bolo startovane v núdzovom režime keď bol motor ešte teplý, motor bežal bez problémov, po prepnuti do benzínu ho ako keby zadusilo. Benzin sa snažím mat stále okolo pol nadrze, plus mínus, nejazdím nikdy na rezervu
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
To,ze palivove cerpadlo bolo menene pred rokom,nemusi znamenat,ze je dobre..Ako som pisal, priznaky ako cez kopirak,ked to porovnam s mojim stilom.Predpokladam ,ze je nizky tlak benzinu a preto dochadza k nedokonalemu spalovaniu a je citit benzin z vyfuku..Benzinove cerpadlo je stale v obehu aj pri jazde na LPG a palivova sustava je stale pod tlakom..Casom odide regulator tlaku alebo samotny elektromotor cerpdla,hlavne,ked je v nadrzi malo benzinu..Cerpadlo nie je dostatocne chladene...
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
Presne tak, ked jazdis rovnako, ako ked si odpalil to prve ani sa neni comu cudovat...cerpadlo odislo kvoli skazenemu benzinu, take veci ze sa jazdi na rezerve moze hovorit kto to nemal v ruke...moje je konstrukcie, ze saci kos ma vyssiu hladinu ako zbytok nadrze, tym padom aj chladenie samotneho cerpadielka je zabezpecene aj pri malom stave v nadrzi...jazdit stale s polkou nadrze je ten problem ! Benzin ti polymerizuje a dostatocne ho neriedis cerstvym...ja jazdim tak od 1/3 do rezervy, kludne aj na rezerve, ved tam je 10 litrov..., to mi vychadza 20e a za mesiac, to musim minut, ci na starty alebo jazdenie, ano aj jazdit treba na ten benal...
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 18.07.2008 19:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 682
- Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 05.06.2013 15:48 Zdieľať na Facebook
zdravim, prinasam nove info... palivove cerpadlo to nebude, bolo otestovane, tlaci benzin ako sialene.. podozrenie bolo na skrtiacu klapku, bola precistena, zial ani ta to nebola.. PC v aute nesignalizuje ziadnu poruchu, originalna diagnostika taktiez nic.. sprava sa to podobne ako na tomto videu z megane II... https://www.youtube.com/watch?v=a9Pi3kfucGU .. len s tym, ze otacky spadnu vzdy, auto nereaguje na pridanie plynu.. moze to sposobovat nieco s plynom?? nejaka jeho riadiaca jednotka alebo cosi podobne? system BRC...
PS: benzin v aute je..
HELP PLS!!
PS: benzin v aute je..
HELP PLS!!
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 16.06.2008 10:41 Zdieľať na Facebook
takmer identicky zacal aj moj problem z autom cca 2 roky dozadu. Asi ta nepotesim, ale najst problem bude aspon podla moje skusenosti velmi tazke a financne nakladne. V podstate sa bude jednat o prehadzovanie zodpovednosti za chybu medzi nejakym LPG servisom, kde ti prekontroluju LPG s vysledkom u nas ziadna chyba / musi to byt nieco ine/ a nornalnym servisom / u mna nie len jednym/, taktiez z vysledkom - nic sme nenasli ale pravdepodobne to bude LPG-ckom. A takto dokolecka.
Po cca pol roku, takmer okamzite po navsteve LPG servisu, kde mi mimochodom nenasli ziadnu chybu sa moj start aky mas teraz ty a mal som aj ja, zmenil na problem nastartovat prvych cca 5-20 sekund, v zavislosti od vonkajsej teploty. Cim teplejsie tym horsie. Takze teraz ide zima, bude fajn .
Po navstevach x servisov bez vysledku, som sa s tym za tie dva roky naucil zit. Trapim sice baterku, ale co uz. Auto ma svoje roky, ale inak ide v pohode. Ma to aj svoju vyhodu, kedze je v takom stave pravdepodobne nepredajne, som tym nuteny dojazdit ho az do jeho konca a nemusim sa trapit nad tym, ci uz nie je cas na zmenu auta
Po cca pol roku, takmer okamzite po navsteve LPG servisu, kde mi mimochodom nenasli ziadnu chybu sa moj start aky mas teraz ty a mal som aj ja, zmenil na problem nastartovat prvych cca 5-20 sekund, v zavislosti od vonkajsej teploty. Cim teplejsie tym horsie. Takze teraz ide zima, bude fajn .
Po navstevach x servisov bez vysledku, som sa s tym za tie dva roky naucil zit. Trapim sice baterku, ale co uz. Auto ma svoje roky, ale inak ide v pohode. Ma to aj svoju vyhodu, kedze je v takom stave pravdepodobne nepredajne, som tym nuteny dojazdit ho az do jeho konca a nemusim sa trapit nad tym, ci uz nie je cas na zmenu auta
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 05.06.2013 15:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Ak je benzinove cerpadlo na 100% dobre a na LPG to ide OK,tak bude chyba v dodavke ineho paliva-benzinu..Vybrat benzinove vstrekovace a vymenit za nove vstupne filtre vstrekovacov..Riesil som to pred 3 dnami na jednom Fiate Marea 1.6 LPG..Benzinove cerpadlo nove,ale problem s nastartovanim na benzin zostal..Po vymene spominanych filtrov startuje ako nove...
http://images.matthewsvolvosite.com/fuel-injector.jpg
http://images.matthewsvolvosite.com/fuel-injector.jpg
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných