VW Passat 2008 motor BLS
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 17.08.2005 23:38 Zdieľať na Facebook
VW Passat 2008 motor BLS
Caute. Mám záujem o kupu passatu v rocniku 2008. Chcel by som DSG. Na co si dat pozor? a aky je motor BLS? Brať či nebrať?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Výkon je úplne pohodový pre zrelého človeka ktorý ma ciel vždy prísť domov živý a zdravý aj z rodinou.Tie motory majú všetky viac kW než sa udáva,to nie je žiadne tajomstvo,je ako stvorený na čipovanie kedže samotný motor má z výkonnejšími verziami rovnaký základ.
Motory sú dokonca nesmierne spolahlivé a výdržové,a v rozumných rukách majú nesmierne prebehy km pri výbornej spotrebe.Ak by si zadavatel témy odpustil zbytočnosti ako DSG,a z hladiska budúcich možných plus výdajov s DPF si vybral stroj bez časticového filtra,bude si tú mašinu užívať k svojej spokojnosti velmi dlho.Ale ani filter sám osebe nie je problémom ak sa jazdí tak,ako sa jazdiť s týmto typom má.
Motory sú dokonca nesmierne spolahlivé a výdržové,a v rozumných rukách majú nesmierne prebehy km pri výbornej spotrebe.Ak by si zadavatel témy odpustil zbytočnosti ako DSG,a z hladiska budúcich možných plus výdajov s DPF si vybral stroj bez časticového filtra,bude si tú mašinu užívať k svojej spokojnosti velmi dlho.Ale ani filter sám osebe nie je problémom ak sa jazdí tak,ako sa jazdiť s týmto typom má.
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
- Bydlisko: Pú Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat 2008 motor BLS
Nedá mi nenapísať, chcieť motor s kódom BLS v kombinácii s DSG je pekná vlastnosť, ale garantujem ti že Passat 3C s touto kombináciou isto nezoženieš. Passat sa 1,9TDI 77KW nerobil s DSG.ushinko napísal:Caute. Mám záujem o kupu passatu v rocniku 2008. Chcel by som DSG. Na co si dat pozor? a aky je motor BLS? Brať či nebrať?
Ja osobne mám BLS a celkom spokojnosť. Okrem klasických chorôb týchto motorov nič vážne.
Nájazd sa mi blíži k hodnote 300 000km a DPF je pôvodný. A to chodím autom dosť krátke trate, ale vždy nechám prebehnúť regeneráciu dokonca.
Síce už by sa ho asi patrilo vyčistiť, ale dúfam, že ešte čo to vydrží.
Načo si dať pozor? Asi najväčším problémom týchto motorov je vybehnutie piestu z bloku von. Takže ak sa zadarí kúpa výmena ojničných šálov a šróbov. Pozor hlavne na klasicky vybité uloženia vstrekovačov,zodratú vačku, poškodené zdvihátka, vypadnuté záslepky olejových kanálikov, netesnosť chladiča výfukových plynov, prasknuté obaly motorčekov ručnej brzdy, kde počase sa zadrú ložiská, sem tam nejaké problémy s elektrikou, pokazené podávacie čerpadlo v nádrži, spojka s dvojhmotou, pri rozbehu na nábeh turba, ak nechce ťahať do cca 2000rpm tak sú pokrivené lopatky na výfukovej strane od tepla, potom funkčnosť a zanesenie DPF. Na viac vecí a neduhov si hádam už ani nespomeniem
Spomeniem... a ešte pozor na prasknutý olejový chladič a zadretý klimakompresor
Naposledy upravil/-a imo17 v 26.10.2015 20:21, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Jasne, toyota nema ziadne problemy, a ano, je aj kombi, ano, ma aj jednoduchy dieslovy motor, ano, toyotu vyservisujes v "kazdej" garazi atd...
mansell, si ju kup ty. Otazkou neni vyber znacky.
A k teme.
BLS je vlastne BXE s DPF. Co sa tyka BXE, to same BLS + DPF problemy. Mas chut riskovat, chod do toho. Aj tak, pri tvojom vybere co sa tyka rocnika ta kupa bude bud o stasti, alebo o dlhsom hladani a preberani, co stoji tiez nejake to euro.
Neviem co je na DSG tak perfektne, ze ho preferujes, ale obcas sa vyskytuju problemy, bez varovania. Ale to si snad dohladas sam. Ak si fo financnej situacii, ze ta nejaka oprava za 1000-1500 € nerozhadze, tak kludne moze byt aj tvoje BLS + DSG. Nakoniec, vzdy je to len o opiciach a bananoch, aj pri toyote.
mansell, si ju kup ty. Otazkou neni vyber znacky.
A k teme.
BLS je vlastne BXE s DPF. Co sa tyka BXE, to same BLS + DPF problemy. Mas chut riskovat, chod do toho. Aj tak, pri tvojom vybere co sa tyka rocnika ta kupa bude bud o stasti, alebo o dlhsom hladani a preberani, co stoji tiez nejake to euro.
Neviem co je na DSG tak perfektne, ze ho preferujes, ale obcas sa vyskytuju problemy, bez varovania. Ale to si snad dohladas sam. Ak si fo financnej situacii, ze ta nejaka oprava za 1000-1500 € nerozhadze, tak kludne moze byt aj tvoje BLS + DSG. Nakoniec, vzdy je to len o opiciach a bananoch, aj pri toyote.
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Uplne v pohode auto. Nie je problem ani DSG adni DPF pokial dodrzis dve podmienky. Nekupis vydojeny hnoj so slovenskymi 172 000km (s koeficientom 3) a nebudes s tym chodit do teska.
Vtedy je to dobry motor s dobrou prevodovkou...
PS Imo to vystihol uplne skvele asi zoznam vsetkych beznych poruch das auta :D + doplnim dverova a motorova kablovacka.
Vtedy je to dobry motor s dobrou prevodovkou...
PS Imo to vystihol uplne skvele asi zoznam vsetkych beznych poruch das auta :D + doplnim dverova a motorova kablovacka.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Hmmm, lenze na SK je stocene asi takmer vsetko... Otazkou bude skor o kolko. Zdokladovat daku servisnu historiu nieco nepredstavitelne. Neni tomu davno, co som hladal auto po dakom lizingu, ci priamo od firmy, alebo slovaka, co to kupil v salone a ma vsetky doklady. No, poviem, ze je to mizive promile aut z ponuky. A ked som uz zohnal, tak som sa musel uspokojit s buranym, kde pan nedobrzdil...
Poliaci stacaju menej, nez slovacisko. A to uz je co povedat...
Poliaci stacaju menej, nez slovacisko. A to uz je co povedat...
-
- Príspevky: 1264
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
Radšej si o passate nemal ani písať a ani sa neho pýtať..vždy sa tu zdvihne ťažká vlna kritiky na toto auto..
Lebo ostatné autá sú samozrejme bezchybné a vydržia bez akejkolvek opravy jazdiť až do 400 000km...ani sa mi nechce vypisovať problemy úžasných benzínových japonských motorov s ktorými mám aj osobnú skúsenosť..
Lebo ostatné autá sú samozrejme bezchybné a vydržia bez akejkolvek opravy jazdiť až do 400 000km...ani sa mi nechce vypisovať problemy úžasných benzínových japonských motorov s ktorými mám aj osobnú skúsenosť..
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Fakt??mansell napísal:to bol shindlerov zoznam prepaana jana.vyser sa na ludove auto a kup si radsej corollu a ten zoznam bude cisty.das auto uz ma kazdy kto ma dieru v riti.imidz je nanic
Corollu som mal. Kombik. Nosnost mala asi 300kg!!!! V kombi!!!!
zrala 5 litrov na okreskach a slusnom zaobchadzani (naftova).
Potom sa vysrala prevodovka - a zohnat prevodovku na naftovu Corollu... Jo islo to, ale lacna teda nebola.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Yxo nepreháňaj. Vo felicii nosím 12 vriec zbožia -720kg, C AX - vozík 1,5t a to mal 37kw,VW Caddy v aute 600kg + vozik 1300kg cementu. Len dones auto na dedinu a uvidíš aký relatívny je pojem "nosnosť"
Pre zadávatela - dobrý Passat skončil typom B3.
Pre zadávatela - dobrý Passat skončil typom B3.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 122
- Dátum registrácie: 03.11.2009 11:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných