Montáž spätného ventilu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

miroslav640
Príspevky: 122
Dátum registrácie: 03.11.2009 11:53
Zdieľať na Facebook

Montáž spätného ventilu

Príspevok od používateľa miroslav640 »

Pozdravujem všetkých.Motor 1.9 Tdi 77kW Pd- klasický problém,začala padať nafta a keďže momentálne nemôžem dať auto do servisu,potrebujem to na chvíľku skúsiť vyriešiť takto.Chcem poprosiť niekoho,kto to už takto riešil,potrebujem poradiť aký ventil tam dať,potešil by nejaký link prípadne foto a kam presne ho umiestniť.Ide len o dočasné riešenie v horizonte pár týždňov.Nepotrebujem rady čo to padanie spôsobuje,to bude riešiť servis,momentálne tam však auto dať nemôžem,preto toto riešenie.Ďakujem všetkým za pomoc.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Padať nafta v podstate nemôže pretože systém je tlakový,tj palivo ide pod tlakom cez filter do tandemu.Pokiaľ je čerpadielko v nádrži činné a dáva predpísané množstvá,tak palivo nevie padať.Teda padať by vedel,ale logika hovorí že padanie je záležitosť netesnosti.A ak tam netesnosť je,tak v systéme ktorý pracuje pod tlakom sa to musí prejaviť únikom paliva,v takom prípade by vedlajším produktom netesnosti bolo aj padanie.Treba overiť činnosť čerpadla v nádrži.Ak zaradíš spätný ventil do cesty je možné že si urobíš viac zla ako dobra,ten ventil znižuje prietok aj prietočný tlak.Ak by si to predsa chcel riešiť takto,tak ti nikto nedá radu,lebo si nezadal ani základné identifikátori ani motora ani auta, a tam je systémov viac a verzie prívodou a vracačiek paliva sú protichodne vyvedené u filtra,tj niekto ti môže dať pokojne úplne blbú radu a ešte si bude myslieť že ti pomohol
miroslav640
Príspevky: 122
Dátum registrácie: 03.11.2009 11:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav640 »

Je to Seat Altea,2006,1.9 Tdi,77kW,BKC,už som tento problém mal pred rokom,vymenili sa krúžky pod vstrekmy a bol rok pokoj,no teraz to blbne znova,myslím si,že to nespravili dobre,preto im to tam doveziem znova,no ako som už spomínal,teraz to nieje možné,preto potrebujem aspon takéto chvílkové riešenie.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

A mozno nebol problem ani tak z gumickami, ako skor s dierami, ktore su ovalne....
miroslav640
Príspevky: 122
Dátum registrácie: 03.11.2009 11:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav640 »

Tuto možnosť sa snažím si radšej ani nepripúšťať,lebo to by som to auto už asi vážne zapálil a to má najazdené niečo málo cez 100 000km,podotýkam skutočných 100 000.to auto je môj posledný kontakt s grupou,volkswagen už nikdy viac.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Ano, to mas asi pravdu. Pri tvojom najazde ti to auto vydrzi este 30-40 rokov, takze posledny kontakt ... Mas skvelu motorizaciu, ten motor to bez obav da.
A ak mas tie km skutocne, tak na dake ovalne diery zabudni. Tie sa vyskytuju na motoroch s nabehom cz 3-4 nasobok tvojich kilometrov.

A ked si tu zacal pisat o "padani nafty", ako si na to prisiel?
Ak nemozes do servisu a mas problem so startovanim, tak skus Start sprej, ci daco podobne. Jazdis skor velmi malo, na tu chvilu to motor nezabije a stoji to drobne...
A ak problem su zhavice, tak len zbytocne nadavas na koncern, ked chyba je v udrzbe...
Na co je komu chrochtavy naftak pri najazde 10000 km/rok??? :40bd:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je záhadou prečo si v tokom predstihu dosiahol problémy ktoré často ešte nepoznajú pri päť krát väčšom prebehu km,to nie je chyba stroja,ale chyba je kdesi v postupoch v minulosti.Ak tam už ktosi menil O ringy,musel mať predsa pre túto vec jasne preukázaný dôvod.Z PD stroja nevyberiem vstrekovač kým to nie je dokazatelne nevyhnutné,proste musím mať absolutné presvedčenie o takej nutnosti.Proste ani bohovi bez totálneho presvedčenia.
Tu si už niekto musí sám dať odpovede ako sa veci majú,kto a čo rozhodol v minulosti a prečo.Podobná porucha je triviálna vec kde treba pooverovať systematicky základné funkcie,to sa žiaľbohu ale tak nedeje pretože je to podmienené dobrou znalostou systému.Ale systém samotný je velmi jednoduchý,konštrukčne už je zabezpečený proti podobným veciam.Ale nikdy neprestane platiť fyzika,a tá hovorí že tečenie späť do nižšej polohy je možné iba ak sa preruší stĺpec paliva.Kedže sa to deje,musí byť takéto pravidlo porušené
Do PD by som ventil nestrkal za žiadnych okolností.Ale to som ja.
Je tu ťažké radiť,popis celého problému je viac než mizerný,a o samotnej poruche nepojednáva vlastne vôbec,otázka znie iba kam zaradiť ventil.Ja mám obavu že jeho zaradením sa jedna chyba nahradí dvoma a naraz bude auto odstavené a aj času sa nájde habadej.
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Ked to takto riesis,ze len docasne tak kup rucnu taku gumennu pumpicku-akoby balonik+ je v nej aj spatny ventil a cena v mototechne sa pohybuje okolo 10eur -tiez sme to takto docasne riesili na pezote ked zacalo odchadzat cerpadlo :4012:
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných