1.5dci k9k 78kw rozvody

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Diehardqo
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 11.10.2009 13:46
Zdieľať na Facebook

1.5dci k9k 78kw rozvody

Príspevok od používateľa Diehardqo »

Ahojte, mam otazku na pomoc. V sobotu som menil rozvody na svojom megane 2 vid motor v predmete. Kedze povodne rozvody boli uplne nezmyselne nahodene, znacky nesedeli, zda sa, ze ten kto ich uz menil zvolil metodu zafixovat ako je a nahodit remen akokolvek. Tak som nasiel aretaciu na vacke, kluka mi sadla so znackou uplne dole. Podla znaciek na remeni "INA" bola vacka posunuta o zub (znacka na remeni vs znacka na remenici vacky). CR cerpadlo nesedelo vobec, ale to nie je dolezite. Tak som zvolil teda posun o jeden zub tak ako mi to sedelo na znacky. Cize aretacia vacky cez dieru a znacky remen a remenice na seba. Poskladal. Vsetko slape, motor ma vykon, nepozorujem rozdiel v stave pred a pod, ale motor zacal vyraznejsie klepat. Zda sa to na zdvihatka, resp. cokolvek v hlave. Ak by koj posun o zub bol chybny (aj ked podla znaciek korektny), motor ma cca 15:1 kompres, takze nepredpokladam, ze by si poklepavali ventily s valcami :) je na tom motore nejaky figel? Napr. nepisane pravidlo, posun o zub?

Edit: vsimol som si, ze intenzita stupa s otackami, nad 2500 to uz pocut trochu do vnutra auta, inak to prehluci samotny chod motora.
Diehardqo
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 11.10.2009 13:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Diehardqo »

Odpoviem si sam, pravidlo: posun o zub od znacky ..

Obrázok

Tak mozem dnes posuvat :)
Domino@96
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 25.06.2017 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Domino@96 »

Ahoj ako si dopadol s tymi rozvodmi ? Mam podobny problem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Môže byť zle opísané,ale tiež zle urobené.Ak chcel zistovať správnosť pôvodnej polohy tak mal motor zaistiť prípravkami v mieste značky vyznačiť na remeň a porovnať so značkami na novom remeni.
Nikde nie je zmienka o uvolnení skrutiek rozvodového kola,silný predpoklad je že odtiaľ vychádza problém,a dobré bolo skôr to pôvodné nastavenie.Je nutné použiť overenú fixáciu do kluky,na dĺžke prípravku záleží
Napísať odpoveď

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných