VW Golf IV 1.9 TDI 85 kw - zlý štart , chod

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

vladgolf
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 10.12.2014 00:59
Zdieľať na Facebook

VW Golf IV 1.9 TDI 85 kw - zlý štart , chod

Príspevok od používateľa vladgolf »

Zdravím odbornikov :) Vymene mám všetko okrem samotneho motora
(ktorý som si chcel nechal pokial pojde) a veci okolo neho-okrem tesnení na vstrekovačoch pred polrokom. Ide o to že mi motor skapal za jazdy pri vyradenej rychlosti. Teraz to už skape furt ak ho necham chvilu na volnobehu. Potom pri pokuse o štart chytí cca po minute neustalom nepretržitom štartovani. Ked naštartuje udražať ho dokazem len tým že pridávam plyn inač skape.Slabí vykon. Čo si o tom myslite? STalo sa mi to dnes :)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24919
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je nutné aby si to rozpísal a dal max informácií od km po servis ktorý tam spomínaš,dôvod aj výsledok kedy prečo zača z akým efektom,kto robil,čo robil,kontrola čo spravil
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

no bude treba vela informacii, lebo to nie je slaby vykon - tocit na volnobeh nepotrebuje takmer ziaden vykon. Ak ide pod plynom dobre, tak na volnobeh ho dusi malo vzduchu, alebo malo nafty. Niekde dierka, falosny vzduch, lebo inak tento motor vydrzi velmi velky najazd km.
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

joo.dost podstatne info chyba ale vrtal sa v tom hadam uz kazdy no mam citáka že vstreky davaju pápá.toto iste mi robil sharan mal nahoncovane udajne 230 tis.no dufam ze sa mylim a bude to len prkotina.
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Problem so vzduchom je jedna vec ktora sa da velmi rychlo vylucit zhod hadicu dole pred sanim a nechaj povrcat na priamo. Takisto kontrola na strane vyfuku, rozpadnuty, speceny kat atd...
Toto su veci ktore si vies overit velmi rychlo a jedna mimoriadne dolezita vec. Zmeral by som si tlak paliva na sppiatocke z hlavy (hned ako skape daj dole hadicku spiatocky a budes vidiet ci tam je podozrivy tlak). Ono totiz ak je prasknuta hlava a unika kompresia do palivoveho kanala tak pretlaci tlak tandemoveho cerpadla a jasne ze to auto na volnobeh skape, auto sa sprava velmi cudne a pokial nevies co hladas tak na to malo kto pride...
vladgolf
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 10.12.2014 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vladgolf »

Konečne som sa dostal k tomu autu -motoru takže prišiel som na to že vo fitri je malo nafty. Všetky hadice som poskusal aj sitko nadrzi pozrel jedine čo mi ostava zmerať tlak tandemu ak bude klesať pod 0.5 tak mozem pretesniť tandem ? čo všetko sa meni v tandeme a či ho treba nejak nadstaviť alebo stači len zhodiť prehodiť gumicky oleja a nafty zalozit a pojde? nejake rady na čo si pozor dať dik
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24919
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Neviem kde si zobral tú hodnotu tlaku,ale radšej sa drž hodnoty 300kPa na volnobehu a 750 na plných otáčkách.Všetkému by mala predchádzať kontrola prívodu paliva od nádrže až po tandem,až potom merať tandem,chyba nemusí byť nutne v tandeme
vladgolf
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 10.12.2014 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vladgolf »

Hadice sú ok. 0,5 MPa ked naštartuje potom klesne na 0.3MPa , 3bar ,300kPa a na plnych otačkach 0.7 MPa, 7bar, 700 kPa....je zložite vybrat pumpu a zaloziť ju ? netreba niečo nadstavovať? dik
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: bkarlos, juro175 a 16 neregistrovaných