VW Touran 1.9 tdi 2006
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 13.08.2015 07:03 Zdieľať na Facebook
VW Touran 1.9 tdi 2006
Zdravím,
mam problém s identifikovaním čudného zvuku ktorý vychádza spod pristrojovky, ide o škrabavý zvuk
zvuk nastane iba okolo 2000 otáčkach pri zaradenej rýchlosti a volantom trocha začnem natáčať do prava, ak točim do ľava je všetko ok
myslel som si či to nebude posilňovač riadenia ale riadenie ide hladko, netrasie, nevibruje
čudne je že pri voľnobehu nie je nič počuť ani keď stojím a točím s volantom
prikladám aj video najlepšie je to počuť od 50s
http://uloz.to/xvRGtFZu/video0020-3gp
za vyriešenie vopred ďakujem
mam problém s identifikovaním čudného zvuku ktorý vychádza spod pristrojovky, ide o škrabavý zvuk
zvuk nastane iba okolo 2000 otáčkach pri zaradenej rýchlosti a volantom trocha začnem natáčať do prava, ak točim do ľava je všetko ok
myslel som si či to nebude posilňovač riadenia ale riadenie ide hladko, netrasie, nevibruje
čudne je že pri voľnobehu nie je nič počuť ani keď stojím a točím s volantom
prikladám aj video najlepšie je to počuť od 50s
http://uloz.to/xvRGtFZu/video0020-3gp
za vyriešenie vopred ďakujem
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 13.08.2015 07:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 26.07.2008 11:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 26.07.2008 11:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 13.08.2015 07:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 13.08.2015 07:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 13.08.2015 07:03 Zdieľať na Facebook
skúšam meniť postupne všetko, menil som čapy, tyč stabilizátora, ložisko na ľavej strane odkiaľ je počuť ten zvuk, vonkajšie klby, komplet spojka dvojhmotna, a hučí mi to stále pri pridaní plynu keď je auto v zábere ale pri pravotočivej zákrute keď váha auto prejde na ľavú stranu tak ten zvuk sa stlmi, inak všetko ide ticho, preto ešte skúsim vnútorne klby vymeniť a ak ani to nepomôže bude to niečo s prevodovkou alebo aj spojka môže byť niečo zle (ale bola menená cela)
je to pre mňa záhada, dnes ide auto do servisu a kedže už mam zakúpene vnútorne klby tak sa budu meniť
je to pre mňa záhada, dnes ide auto do servisu a kedže už mam zakúpene vnútorne klby tak sa budu meniť
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 13.08.2015 07:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pri 250-300 sú všetky vytrieskané na ložisku hlavnej hriadele.Len to majiteľia nevedia,resp ani nevedia kde hladať.Pritom práve to že ten problém klamlivo budí dojem že je zlá dvojhmota ešte pripraví ľudí o ďalšie peniaze.Človek by povedal že sa výrobca poučí,ale on pri ďalšej generácii urobí ešte kolosálnejšiu konštrukčnú sprostosť,a zase je ticho.Už urobil potichu akože nápravu,čosi zosilnil,ale vadnú koncepciu nechal.A tých,ktorý už nakúpili nechajú pokojne,veď na chybu prídu po 5-6 rokoch.A potom nech si kúpia novú prevodovku príp.šetriči aspoň nový obal.Desné svinstvo čo sa dnes deje,serú model za modelom s chybami,potom čušia ako voš pod chrastou,zákazník testuje.Robia schválnosti čím komplikujú opravy a naťahujú servisné časy.Tisíce vecí by som im vedel predviesť na tých krápoch,kde by sa museli veľmi hanbiť pri vysvetľovaní prečo to urobili.Ako sa dá vysvetliť ak dajú blokáciu konektora na jedinú stranu odkiaľ k tomu niet prístup,ak sú ostatné prístupné úplne krásne.Dnes v 21 storočí nevedia títo deb.li vyrobiť ani normálny konektor.S každým jedným sa bojuje dlhé minúty,často na hrane poškodenia,tečú nervy.Ale...rastú servisné časy.V príručkách a manuáloch upozorňujú na vznik elktrického článku a teda na vznik korózie.Ale dnes v 21 storočí pokojne pospájajú diely ktoré slúžia napr na nastavenie geometrie nasucho a kovové skrutky v hliníkových sileblokoch,to za pár rokov rozoberie iba karbobrúska.Ak sa tam dostane,inak nech sa mechanik obesí.Sú to hajzlíci,nič viac nič menej.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 26.07.2008 11:51 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tak to máš problém.Robil som nedávno prevodovku ktorá bola v Mladej Boleslavi u vyhláseného opravára prevodoviek (nedovolím si zverejňiť verejne firmu) a to dokonca dva razy.Kedže stále s tým nebola spokojnosť tak som ju otváram na žiadosť majiteľa ktorý toho už mal plné zuby posielania a čakania.Takto vyzerá výsledok,ložisko na domci diferenciálu bolo úplne zničené
[img]https://s29.postimg.org/vh5z269nn/DSCN6364.jpg[/img]
Je neuveritelné že prevodovka prešla opravou obalu,výmenou ložísk prevodovky a na ložiská diferenciálu sa nik nepozrel,pritom to bolo vidieť aj keď ešte boli valčeky ložiska na mieste
[img]https://s23.postimg.org/gropqpi3r/DSCN6362.jpg[/img]
Majiteľ bol tak nahnevaný že dal vymeniť opäť úplne všetky ložiská !!!
Tým som iba chcel povedať že vyhlásená opravovňa,pojem v oblasti prevodov si dnes pokojne dovolí odfláknuť opravu dokonca aj po jednej reklamácii.Oprava týchto prevodoviek nie je práve lahká záležitosť pre opravovňu ktorá nie je na ich opravu vyslovene zariadená.Vyžaduje množstvo špeciálneho vybavenia na prácu z ložiskami,meraním a nastavovaním predpätí ložísk atd.Oprava sa potom alebo odflákne,alebo auto ostane kopec dní na zdviháku kým sa porobia pomôcky,kým sa poobjednávajú špeciálne kalibrované podložky pod ložiská.Preto si treba dobre zistiť komu do rúk sa to dostane.Pre opravovňu (ak to nie je jej výlučná náplň) to nie je výhra,je to časovo velmi rozťahaná oprava,zablokavaný zdvihák z rozobratým autom,a cena práce je taká,že je tomu lepšie sa vyhnúť.
Preto tu treba dva razy merať a raz strihať,aby sa oprava tiež nerobila na tri razy.
[img]https://s29.postimg.org/vh5z269nn/DSCN6364.jpg[/img]
Je neuveritelné že prevodovka prešla opravou obalu,výmenou ložísk prevodovky a na ložiská diferenciálu sa nik nepozrel,pritom to bolo vidieť aj keď ešte boli valčeky ložiska na mieste
[img]https://s23.postimg.org/gropqpi3r/DSCN6362.jpg[/img]
Majiteľ bol tak nahnevaný že dal vymeniť opäť úplne všetky ložiská !!!
Tým som iba chcel povedať že vyhlásená opravovňa,pojem v oblasti prevodov si dnes pokojne dovolí odfláknuť opravu dokonca aj po jednej reklamácii.Oprava týchto prevodoviek nie je práve lahká záležitosť pre opravovňu ktorá nie je na ich opravu vyslovene zariadená.Vyžaduje množstvo špeciálneho vybavenia na prácu z ložiskami,meraním a nastavovaním predpätí ložísk atd.Oprava sa potom alebo odflákne,alebo auto ostane kopec dní na zdviháku kým sa porobia pomôcky,kým sa poobjednávajú špeciálne kalibrované podložky pod ložiská.Preto si treba dobre zistiť komu do rúk sa to dostane.Pre opravovňu (ak to nie je jej výlučná náplň) to nie je výhra,je to časovo velmi rozťahaná oprava,zablokavaný zdvihák z rozobratým autom,a cena práce je taká,že je tomu lepšie sa vyhnúť.
Preto tu treba dva razy merať a raz strihať,aby sa oprava tiež nerobila na tri razy.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných