Brzdy Honda CR-V - ako ich zlepšiť
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Dosky ktoré lepšie brzdia viac ničia kotúč a taktiež za studena nemusia brzdiť ani tak ako seriové, za druhé dierované kotúče by som osobne nekupoval , lebo aj ked sú "drahšie" stále je to "šmejd" a tieto lacné kotúče sú voči plným oslabené prevrtaním čím sú náchylnejšie na práskanie.
Určite existuje nejaký kompromis medzi lepším účinkom, životnosťou aj kvalitou, ale vela by som si od toho nesluboval.
Chod na zahraničné fora, kde sa možno dočítaš nejakú overenú kombináciu
Určite existuje nejaký kompromis medzi lepším účinkom, životnosťou aj kvalitou, ale vela by som si od toho nesluboval.
Chod na zahraničné fora, kde sa možno dočítaš nejakú overenú kombináciu
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Výkonnejšie znamená čo? Ak budú tvrdšie tak samozrejme, že kotúč to pocíti. Veľa ľudí si chváli EBC http://www.ebcbrakeshop.co.uk/?gclid=CK ... 3wodB3Bw0g
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Zimmermann sú taká istá kvalita ako iné v danej cene, ty si priplatíš za to že sú dierované, ale oni sú oslabené = šmejd. Pre športové účely sa často používajú dierované kotúče, ale tam je trochu iná cena a ale aj kvalita, tak že ked splašíš povedzme dierované kotúče po 500€ kus tak budeš môcť hovoriť že si kúpil "lepšie" , ale pri štandartnej cene si môžeš skôr zakúpiť "problém"
Ak si pozriem napríklad tento link http://autodily.mjauto.cz/honda/cr-v-ii ... F4486.html tak Zimmermanny nie sú najdrahšie, skôr mi to pripadá ako "placebo" efekt aby si majitel myslel že kupuje to najlepšie
Trebárs ja som kedysi uvažoval nad značkou TAR-OX a upustil som od toho, pretože aj tam sa objavil problém s prasknutím, a doslova bolo napísané u lacnejších rád si človek pripláca za značku , nie za kvalitu, a zasa kupovať kotúč za takú cenu že od Bremba mám napríklad za to komplet set vrátane platničiek som neplánoval
Trebárs rada G88 pre tvoje auto by vyšla cez 300€ za pár kotúčov
Ak si pozriem napríklad tento link http://autodily.mjauto.cz/honda/cr-v-ii ... F4486.html tak Zimmermanny nie sú najdrahšie, skôr mi to pripadá ako "placebo" efekt aby si majitel myslel že kupuje to najlepšie
Trebárs ja som kedysi uvažoval nad značkou TAR-OX a upustil som od toho, pretože aj tam sa objavil problém s prasknutím, a doslova bolo napísané u lacnejších rád si človek pripláca za značku , nie za kvalitu, a zasa kupovať kotúč za takú cenu že od Bremba mám napríklad za to komplet set vrátane platničiek som neplánoval
Trebárs rada G88 pre tvoje auto by vyšla cez 300€ za pár kotúčov
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Zimmermann je len priemer, odporucam ti napr Brembo Max + platnicky Textar. Pripadne sa da ist este dalej ale cena uz skace dost vysoko.
Inu znacku by som velmi neriesil, tieto znacky brzdia napr. Veyron a pod. (samozrejme to nie su seriove zmesi) a preto si myslim ze budu vhodne aj tebe, mne alebo komukolvek inemu. Tuto kombinaciu mam odskusanu a je tam troska lepsi ucinok (udava sa az 20% ale nemeral som to), za cenu troska vyssej hlucnosti. Opotrebenie je troska vyssie ale skor zalezi na medzikuse medzi volantom a sedackou.
Inu znacku by som velmi neriesil, tieto znacky brzdia napr. Veyron a pod. (samozrejme to nie su seriove zmesi) a preto si myslim ze budu vhodne aj tebe, mne alebo komukolvek inemu. Tuto kombinaciu mam odskusanu a je tam troska lepsi ucinok (udava sa az 20% ale nemeral som to), za cenu troska vyssej hlucnosti. Opotrebenie je troska vyssie ale skor zalezi na medzikuse medzi volantom a sedackou.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
ivko ivko... Ty si fakt myslíš, že tie diery sú vyvŕtané??? Či to myslíš ako žart? "Zimmermann robí šmejdy, lebo ich oslabuje vŕtaním"... Predstav si, že aj v Zimmermanne vedia, že vŕtaním by sa materiál oslabil zmenou štruktúry po lokálnom prehriatí, takže ich samozrejme NEVŔTAJÚ!!!ivko1 napísal:Dosky ktoré lepšie brzdia viac ničia kotúč a taktiež za studena nemusia brzdiť ani tak ako seriové, za druhé dierované kotúče by som osobne nekupoval , lebo aj ked sú "drahšie" stále je to "šmejd" a tieto lacné kotúče sú voči plným oslabené prevrtaním čím sú náchylnejšie na práskanie.
Určite existuje nejaký kompromis medzi lepším účinkom, životnosťou aj kvalitou, ale vela by som si od toho nesluboval.
Chod na zahraničné fora, kde sa možno dočítaš nejakú overenú kombináciu
Tie kotúče sú už s tými dierami ODLIATE!
To si fakt nevedel?
Povesti o vŕtaní kotúčov sú rovnaká povesť šírená amatérmi, ako že BMW má ľahký zadok - pritom pravda je taká, že BMW má rozloženie váhy 50:50 a Audi, VW a podobné somariny majú pomer váhy predok : zadok okolo 60:40. Stačí si otvoriť kapoty a hneď vidíš, prečo - bavorácky motor je oveľa viac posunutý dozadu. Preto to audi vw a pod. MUSIA robiť 4x4, aby sa s tým vôbec dalo jazdiť.
Takže čo má "ľahký zadok"? No BMW určite nie
Niekedy žasnem, čo sa tu dočítam od ľudí, ktorí tu patria ku inventáru... Scorpi, ktorí jazdí závody, nevie jazdiť na vode a na snehu so zadokolkou, a ivko, ktorý je tu ako doma, si myslí, že v Zimmermnne robia čistí dementi, ktorí vrtákom robia diery do kotúčov.
Stabat Mater Dolorosa, iuxta crucem lacrimosa.........
PS: Kúpou Zimmermannov určite nič nepokazí. Mám ich, na nápravu stáli aj s platničkami 206.- eur a ver, že keď som ich neprehrial a nepopraskal ja na okruhu, on ich na bežnej ceste neprehreje a nepopraská určite.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
jergusko pravdu povediac som nikdy neskúmal ako tie otvory robia , ale všeobecne sa takým kotúčom hovorí vrtané a práve kôli týmto dieram či chceš alebo nie sú oslabené...
No ak tým tvojím popraskaným, vieš možno keby si nemal tie "vrtané" tak by ti neporaskali, ja som si o tom písal s ludmi čo majú WRX, či STI čiže trochu inak orientované autá ako máš ty a oni sami napísali vyhnúť sa vrtaným kotúčom lebo práskajú, ja som vtedy uvažoval o dražkovaných TAR-OX. Oni velmi dobre vedia o čom hovoria a to kupujú brzdové sety za trochu iné groše ako sadu Zimmermannov za 200€ ako v tvojom prípade, pretože oni dajú zhruba tolko za platničky
A k tomu prehriatiu , autor ťaha často vozík a vtedy to môže byť velmi podobné jazde na okruhu
No ak tým tvojím popraskaným, vieš možno keby si nemal tie "vrtané" tak by ti neporaskali, ja som si o tom písal s ludmi čo majú WRX, či STI čiže trochu inak orientované autá ako máš ty a oni sami napísali vyhnúť sa vrtaným kotúčom lebo práskajú, ja som vtedy uvažoval o dražkovaných TAR-OX. Oni velmi dobre vedia o čom hovoria a to kupujú brzdové sety za trochu iné groše ako sadu Zimmermannov za 200€ ako v tvojom prípade, pretože oni dajú zhruba tolko za platničky
A k tomu prehriatiu , autor ťaha často vozík a vtedy to môže byť velmi podobné jazde na okruhu
Naposledy upravil/-a ivko1 v 25.06.2012 23:33, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 20.04.2009 18:55 Zdieľať na Facebook
jergusko napísal:ivko ivko... Ty si fakt myslíš, že tie diery sú vyvŕtané??? Či to myslíš ako žart? "Zimmermann robí šmejdy, lebo ich oslabuje vŕtaním"... Predstav si, že aj v Zimmermanne vedia, že vŕtaním by sa materiál oslabil zmenou štruktúry po lokálnom prehriatí, takže ich samozrejme NEVŔTAJÚ!!!ivko1 napísal:Dosky ktoré lepšie brzdia viac ničia kotúč a taktiež za studena nemusia brzdiť ani tak ako seriové, za druhé dierované kotúče by som osobne nekupoval , lebo aj ked sú "drahšie" stále je to "šmejd" a tieto lacné kotúče sú voči plným oslabené prevrtaním čím sú náchylnejšie na práskanie.
Určite existuje nejaký kompromis medzi lepším účinkom, životnosťou aj kvalitou, ale vela by som si od toho nesluboval.
Chod na zahraničné fora, kde sa možno dočítaš nejakú overenú kombináciu
Tie kotúče sú už s tými dierami ODLIATE!
To si fakt nevedel?
Povesti o vŕtaní kotúčov sú rovnaká povesť šírená amatérmi, ako že BMW má ľahký zadok - pritom pravda je taká, že BMW má rozloženie váhy 50:50 a Audi, VW a podobné somariny majú pomer váhy predok : zadok okolo 60:40. Stačí si otvoriť kapoty a hneď vidíš, prečo - bavorácky motor je oveľa viac posunutý dozadu. Preto to audi vw a pod. MUSIA robiť 4x4, aby sa s tým vôbec dalo jazdiť.
Takže čo má "ľahký zadok"? No BMW určite nie
Niekedy žasnem, čo sa tu dočítam od ľudí, ktorí tu patria ku inventáru... Scorpi, ktorí jazdí závody, nevie jazdiť na vode a na snehu so zadokolkou, a ivko, ktorý je tu ako doma, si myslí, že v Zimmermnne robia čistí de***, ktorí vrtákom robia diery do kotúčov.
Stabat Mater Dolorosa, iuxta crucem lacrimosa.........
PS: Kúpou Zimmermannov určite nič nepokazí. Mám ich, na nápravu stáli aj s platničkami 206.- eur a ver, že keď som ich neprehrial a nepopraskal ja na okruhu, on ich na bežnej ceste neprehreje a nepopraská určite.
Ty si srandista,takto napríklad odlieva diery na kotúčoch jeden s popredných výrobcov EBC
http://www.youtube.com/watch?v=QIoIFko9 ... re=related
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3413
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných