Akú benzínovú V6
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 09.11.2007 07:45 Zdieľať na Facebook
Akú benzínovú V6
Pozdravujem,
uvažujem o kúpe staršej benzínovej V6ky s manuálnou prevodovkou, viac-menej pre radosť, v cene asi do 2000€, predpokladaný ročný nájazd asi 5000 km.
Pôvodne som chcel Xantiu 2 3,0 V6 140 kw ( teraz mám X2 1,9td ), ale tá je s manuálom prakticky nezohnateľná, tak pozerám po niečom podobnom s týmto motorom - XM, C5, P 406, R Laguna 1, alebo možno niečo iné...napadajú ma ešte Mondeo/ Cougar 2,5v6, Mazda 626 v6, Galant 2,5, Maxima 3,0, AR 156 2,5 alebo 166 3,0 či 3,2v6...
Čo vy na to?
uvažujem o kúpe staršej benzínovej V6ky s manuálnou prevodovkou, viac-menej pre radosť, v cene asi do 2000€, predpokladaný ročný nájazd asi 5000 km.
Pôvodne som chcel Xantiu 2 3,0 V6 140 kw ( teraz mám X2 1,9td ), ale tá je s manuálom prakticky nezohnateľná, tak pozerám po niečom podobnom s týmto motorom - XM, C5, P 406, R Laguna 1, alebo možno niečo iné...napadajú ma ešte Mondeo/ Cougar 2,5v6, Mazda 626 v6, Galant 2,5, Maxima 3,0, AR 156 2,5 alebo 166 3,0 či 3,2v6...
Čo vy na to?
-
- Príspevky: 359
- Dátum registrácie: 23.09.2004 08:15 Zdieľať na Facebook
Luboško, prečo škoda peňazí? Z hľadiska výberu možno, ale z hľadiska toho, čo ponúka dnešná doba je to asi lepší výber ako novodobé kur.itka či?
pre zadávateľa (môj názor) išiel by som do V6 alebo R6 benzín pre radosť, ale pane bože, len nie francúzske alebo talianske, ale jednoznačne nemecké, alebo ešte možno americké, ale to je taká škoda peňazí ako francúzske... hlavným dôvodom u mňa neni spolahlivosť motorov, to bude +- rovnaké asi, ale hlavný dôvod u mňa sú tie konštrukčné nedostatky u talianov a francúzov...
pre zadávateľa (môj názor) išiel by som do V6 alebo R6 benzín pre radosť, ale pane bože, len nie francúzske alebo talianske, ale jednoznačne nemecké, alebo ešte možno americké, ale to je taká škoda peňazí ako francúzske... hlavným dôvodom u mňa neni spolahlivosť motorov, to bude +- rovnaké asi, ale hlavný dôvod u mňa sú tie konštrukčné nedostatky u talianov a francúzov...
-
- Príspevky: 69
- Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49 Zdieľať na Facebook
Určite Alfa Romeo 166 a to máš jedno ktorú V6 od Fiat group, všetky sú veľmi vydarené, samozrejme 3.2 V6 top pre mňa!!
166 kvôli tomu že je dokonalejšia ako 156 a hlavne bezpečnejšia a tie V6 v 166 nebudú také ťažké na predok! A nevravím že nemecké autá sú zlé ,ale tiež mali dosť nedostatkov konštrukčných a niekde ta hrdzka sa nájde! Tak prosím neosočovať iné značky!
166 kvôli tomu že je dokonalejšia ako 156 a hlavne bezpečnejšia a tie V6 v 166 nebudú také ťažké na predok! A nevravím že nemecké autá sú zlé ,ale tiež mali dosť nedostatkov konštrukčných a niekde ta hrdzka sa nájde! Tak prosím neosočovať iné značky!
-
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 23.01.2008 12:27 Zdieľať na Facebook
Tiez by som v takomto vybere nezatracoval ziadne auto. Ak predpokladame, ze auto je pre radost a viac bude stat ako jazdit je snad kazdemu jasne, ze to aj bude stat viac penazi ako auto na kazdodenne jazdenie.
Taketo auta budu samozrejme vydojene a budu vyzadovat neustale opravy tak ci tak a na slovensku ich urcite mali mladi ludia pre "radost" a ak ich predavaju za par supov tak sa o ne urcite aj viac nestarali ako starali.
S francuzmi nemam skusenosti, nemca by som ja prave osobne nechcel a alfa nema podla mna viac chyb ako bude mat nemecke/francuzske/hociake auto tohoto typu starsieho data.
Ja by som si vyberal stylom co najsilnejsie v mojej cenovej relacii s moznostou co najjednoduchsich/najlacnejsich uprav vykonu/podvozka/brzd do buducna.
Pre zamyslenie: musi to byt vyslovene atmosfera 6 a viac valcova alebo aj nieco oturbovane? Take 4 a 5 valce zo studenych krajin by podla mna robili radost tiez.
Taketo auta budu samozrejme vydojene a budu vyzadovat neustale opravy tak ci tak a na slovensku ich urcite mali mladi ludia pre "radost" a ak ich predavaju za par supov tak sa o ne urcite aj viac nestarali ako starali.
S francuzmi nemam skusenosti, nemca by som ja prave osobne nechcel a alfa nema podla mna viac chyb ako bude mat nemecke/francuzske/hociake auto tohoto typu starsieho data.
Ja by som si vyberal stylom co najsilnejsie v mojej cenovej relacii s moznostou co najjednoduchsich/najlacnejsich uprav vykonu/podvozka/brzd do buducna.
Pre zamyslenie: musi to byt vyslovene atmosfera 6 a viac valcova alebo aj nieco oturbovane? Take 4 a 5 valce zo studenych krajin by podla mna robili radost tiez.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 09.11.2007 07:45 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 14.12.2010 20:43 Zdieľať na Facebook
Mal som 6 aj 8 valec amerika -dobvezeny z Nemecka..ziaden problem-iba bezna udrzba..Na LPG-iba sa usmievat a jazdit. Takychto aut je ale na tomto bananovom Slovensku velmi malo v dobrom stave-v nemecku si skorej kupi Nemec spolahlivu ameriku,ako kazive EU šrot. Ta registracna dan-co kazdemu dviha zaludok bude u nas dovtedy platit-a budu nas vyzierat tamti uradnici-dokedy mi -slovensky motoristi si nechame po hlavach skakazt a neurobime nieco,co tu prisprostu legislativu zrusi.. Iba na nas to zalezi..Nik iny nam nepomoze..
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Určite to je k zamysleniu téma,ale chce to do spoločného dišputu prajných ľudí z triezvym názorom.Prvý moment by človek pustil uštipačnú poznámku,a tak úplne mimo reality by nebola.Bude prijatelnejšie poukázať na určité vlastnosti,ktoré proste V6 motor z princípu musí mať.Aj vlastnosťami ako sú napr pre kľudný chod nutnosť vyvažovacích hriadelí (alebo sú presadené ojničné čapy kľuky),ale aj praktické rozdiely voči radovým motorom.Tj zástavba do karosérie,prístupnosť pri opravách a to najdôležitejšie...všetko je zdvojené.Počnúc dvoma hlavami,rozvodom,chladením atd sa len a len všetko od jednoduchosti vzďaluje.Nemusí byť ale prekážkov a môže byť iba "inakosť",ale to už sa treba baviť o konkrétnom.Nemusíme si klamať,v balíku su tak pohromy,ako perfektné,čiže je NUTNÉ preberať konkrétny motor konkrétneho výrobcu
Ak tento aspekt berieme v úvahu a prijmeme ho,rozhodne je ponuka solidných motorov na svete.Má to chybičku krásy,cena 2000 síce nevylučuje kúpu,ale limituje život ďalej.Ak nechceme žiť v neustálej obave o rozvod,olej atd tie základné veci,budeme ich meniť,bez ohladu čo nám predchádzajúci majiteľ tvrdí.Resp. aspoň si budeme množstvo vecí určite overovať.
Ak by som takúto motorizáciu chcel,tak si hravo poradím z výberom,len by som hranicu nákupu posunul jemne vyžšie,alebo sa obrnil nekonečnou trpezlivosťou pri kúpe,kým na ten svoj nenarazím.A to môžu byť ozaj roky
Ak by niekomu chýbal odkaz na konkrétny typ,je zámerne vynechaný
Ak tento aspekt berieme v úvahu a prijmeme ho,rozhodne je ponuka solidných motorov na svete.Má to chybičku krásy,cena 2000 síce nevylučuje kúpu,ale limituje život ďalej.Ak nechceme žiť v neustálej obave o rozvod,olej atd tie základné veci,budeme ich meniť,bez ohladu čo nám predchádzajúci majiteľ tvrdí.Resp. aspoň si budeme množstvo vecí určite overovať.
Ak by som takúto motorizáciu chcel,tak si hravo poradím z výberom,len by som hranicu nákupu posunul jemne vyžšie,alebo sa obrnil nekonečnou trpezlivosťou pri kúpe,kým na ten svoj nenarazím.A to môžu byť ozaj roky
Ak by niekomu chýbal odkaz na konkrétny typ,je zámerne vynechaný
-
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: 24.12.2014 20:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Re: AkĂş benzĂnovĂş V6
No my na to asi to, že záleží o akú "radosť" pôjde...yoe napísal:Pozdravujem,
uvažujem o kúpe staršej benzínovej V6ky s manuálnou prevodovkou, viac-menej pre radosť. Čo vy na to?
Ak o tú, že mám svele znejúci agregát, s ktorým je radosť zrýchľovať do povolených limitov bez toho aby som obmedzoval a ohrozoval všetkých naokolo, tak je to v poriadku.
V takom prípade (a s tým veľmi skromným rozpočtom) je viacmenej jasné, že budeš loviť v domácich vodách, t.j. káry registrované v SR
Tu si však rozmysli, či chceš "Coure sportivo", alebo "Cuore rozumnô"
V tom prvom prípade voľ ALFA ROMEO. Tie autá očaria nielen skvelými jzdnými vlastnosťami (ovšem za predpokladu 100%ného podvozku) ale aj zvukovou kulisou a tiež radosťou, s akou sú ochotné vrtieť kľukovkou.
Typ 156 2.5 V6 po dlhom hľadaní snáď nejaký nájdeš, podobne to bude aj so 166-kou 3.2 V6. Tá druhá menovaná má ešte krajší zvuk.
Celkovo, ak by som zrovnal tú hromadu starých benzínových V6-tiek, ktoré som mal možnosť v živote zažiť, tak práve tá 3.2 V6 znela mojim ušiam subjektívne najlahodnejšie.
Úplne naj bola v Alfe Romeo GT. Ale to je úplne iná pesnička...
U tejto voľby sa však veškerá radosť točí okolo peňazí. Tých si priprav aspoň 2-násobok rozpočtu. Jednak na sanovane škôd, ktoré zanechala podvýživená starostlivosť od predošlých majiteľov a tiež na nie celkom lacnú prevádzku. Musíš byť pri tom pripravený aj na to, že kvantum menších či väčších mechanických a elektrických nedostatkov sa ti jednoducho nepodarí odstrániť nikdy, pretože by to bolo vzhľadom na zostatkovú hodnotu tragača extrémne neekonomické.
Skrátka: musíš tie autá milovať, inak ich nerieš.
"Cuore ekonomickô" je úplne iný prípad. Pri ňom budeš riešiť najmä koróziu, avšak krásneho zvuku motora a radosti z obrátok sa dočkáš len ťažko. To je práve prípad zmieňovanej Mazdy.
626 s V6-kou poslúži statočne iste aj v takomto vysokom veku, avšak emócie nulové. O jazdných vlastnostiach a brzdách radšej pomlčím. Po rovine sa to ešte rozgúla, ale sebemenšie športovejšie rezanie zákrut znamená koledovať si o skorú polohu "horeznačky", t.j. kabína řidiče otočená v najbližšej škarpe s kolečkmi smerujúcimi bezmocne do neba
Je to ako "radosť" fakt somarina celá Mazda.
Podobne je na tom aj jej kvázi športovejšia sestra MX-6, alebo na spoločnej linke v ú es á vyrábaný derivát Ford "na skúšku", alias Ford Probe I a II a jeho následovník Ford Cougar. Tu je snáď jediná výhoda skutočne smiešna nadobúdacia cena a možnosť "vydolovania" aspoň športového zvuku osadením tuningového výfuku.
Podobne to je s Mišimiši z Galanty, Tojodou Camry alebo Nissanom Maximálnym. Odvezú, ale totálne bez gulí a zážitku. Je to niečo podobné ako sex v celogumennom obleku. Totálne sterilné.
Benzínové V6 káry FR pôvodu obíď úplne, nestoja ani za suché z nosa.
Teda ak nepríde doba, kedy budeš riešiť trebárs Clio V6...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 3413
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5450
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 12.06.2009 14:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 489
- Dátum registrácie: 10.04.2009 09:49 Zdieľať na Facebook
Tiež som nedávno predal Volvo V70 2,4 181kW. Bol to pohrebák v max. výbave a pod kapotou raketa. Bola to len rýchla kúpa a po drobnej oprave išlo do čiech niekam na rozobranie na okruh. Mne osobne stačí na radosť stará Barchetta v cukríkovom stave . Má 96 kW ale pri tej váhe som občas sklamal aj motorkárov ako to ťahá. Na bežné jazdenie mám síce 6V od MB ale to nie je taký pôžitok ako na tom fiatíku.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných