Vyrovnavacie davky vstrekov 1.9 tdi PD

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nulky na všetkých kanáloch som v živote nevidel.Jedny z najlepších hodnôt mal Golf 1,9 Tdi pri cca 200 tis,ten mal najhoršiu hodnotu pod 0,1 mg.Starostlivý majiteľ,časté výmeny oleja,každý výmenný cyklus skrátený,do paliva vždy VIF.
Bežné hodnoty po 300 tis sú u dobrých majiteľov v okolí 0,2-0,4 u najhoršej plusovej hodnote a pôvodných vstrekoch.
Nulová hodnota na všetkých valcoch je v podstate nereálna,kedže to nie je obraz vstrekovača,ale obraz celkový,tj ako ktorý valec pracuje.Až od momentu keď začneme predpokladať že sú valce rovnako "pracovité",až potom to môžeme považovať za obraz stavu vstrekovača.
Ale to ešte stále zanedbávame vela vecí,tj ich neberieme do úvahy ako faktor ktorý sa na danej dávke tiež podpisuje.Takže...trochu zjednodušený obraz,proste je dobré mať vo veci jasno aby sa nerobili ukvapené závery.
stopro100
Príspevky: 132
Dátum registrácie: 20.08.2009 19:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stopro100 »

Arl 110kw pd bol som pozerat asi 5 kusov leon top sport kazdy jeden mal vzdy na 3 valci hodnotu okolo plus 1mg. Taktiez ten co som kupil po kupe 1 2 a 4 valec minusove a 3 vakec plus 1mg zatial dostal do nafty plechovicu protec diesel cleaner zatial som na hodnote plus 0.8mg. Samozrejme tieto hodnoty ovplyvnuju aj samotne gumicky tesnost atd... Avsak vykon aj pri tej plusovej hodnote ma a starty bez problemou dymu atd...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Treba príkro upozorniť že hodnota cca 1,0mg si žiada aby sa tomu venovala pozornosť.Už pri hodnote 0,8/1,0 prichádzajú ponosy na problémy v oblasti najviac používaných otáčok 2000/2300

cviro to čo píšeš vyslovene u tdi neplatí
stopro100
Príspevky: 132
Dátum registrácie: 20.08.2009 19:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stopro100 »

Problem zatial ziadny nie je kanal 23 hodnoty cca 25 az 33 ms vsetky 4 valce
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Laki to sa takto nedá vyjadriť nejakou konkrétnou hodnotou,kedže výsledok je súhra mnohých faktorov,a z toho je korekcia iba jedna zložka.Jeden z tých horších prejavov ktoré dovedú majiteľa k slzám sú vybrácie pri určitom režime otáčok a zaťaženia.To takmer vždy skončí výmenou všetkého dobrého,-od poloosí cez dvojhmotu po silentbloky.Keď už sa všetky kraviny vyčerpajú začne sa skúmať motor ale o tom sa mi už ani písať nechce.Zlatá zásada slovenského opravárenstva,začína sa výmenami najdrahších vecí.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Aj takto môže vyzerať pumpáč pri 220 tis km ak sa gazda stará,ani nový nemá také hodnoty
[img]http://s4.postimg.org/69cdggmyx/sken_1_9_Tdi_74_kw.jpg[/img]

V plnej teplote sa ešte hodnoty zlepšia !
To je motor ešte pred čistením !
slaja
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa slaja »

nevieš aké aditívum gazda používa ??? vif ??
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

VIF stále,a jednotlive pri vyčistení EGR a sanej sústavy intenzívne čistenie priamo bypassom čerpadla (spapá 450 ml dózu LM cleaneru) čo je tak raz za 11/2-2 roky.Vždy sa založí protokol,a až raz bude pán meniť auto,myslím že nový majiteľ mu bude velmi povďačný za jasnú históriu.Plus výmeny oleja skrátené,palivový sa mení pri každej druhej výmene oleja,jedine Bosch,aby som podstné nevynechal.To je asi najdôležijšie.Mladý človek jazdí svižne,dostal "zákaz"jazdiť pod 1800 ot.Kde ja na výber že by to šlo na trojke a štvorke,tak automaticky platí nižší stupeň.Spotreba už lepšia byť nemôže,auto vždy raketovo zrýchluje takže aj mesto je vcelku zážitok aj bez porušovania predpisov.-To je celý návod na nekonečný motor.Raz za cca 2 roky to stojí cca 150-160 e.- čo je výdaj do čistej prevencie.Ale...iné než prevencia tým pádom neberie bubáčiky ani radosť z bezstarostnej prevádzky.Len do tohoto štádia správania sa dopracuje len malé percento ľudí,tá technicky nadanejšia časť ktorá nemení tri razy do roka auto a každé je zlé
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných