Renault Clio II

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

nie
impax
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 28.07.2011 07:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa impax »

nie - ako ťa napadlo že by z III pasovali do II?
mensahservice
Príspevky: 374
Dátum registrácie: 20.07.2013 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mensahservice »

nove kus 25 Eur, zda sa ti to vela dat 5O Eur za obe pruziny?
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Clio 2 a 3 majú spoločný len názov CLIO a znak na mriežke.... tú onú...šak víš. Clio 3 by malo mať podvozok z Megana...ale že či ozaj neviem...a čo všetko
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

pruzina jak pruzina, sak pohladaj ake to ma rozmery a mas odpoved.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Rozmery je síce pekne pomerať, ale netreba zabúdať ani na nejakú charakteristiku a silu potrebnú na stlačenie . Pretože nieje auto ako auto a pružina jak pružina...Ozaj prečo vlastne treba riešiť pružiny na Clio? zadávateľ z toho robí tajnosť....
m-ajo36
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 19.07.2014 21:56
Zdieľať na Facebook

renault clio II 1,9 diesel r.v. 1999

Príspevok od používateľa m-ajo36 »

Zdravím chlapi.Poraďte prosím,manželke som kúpil toto autíčka a dnes po ubehnutí asi desať kilometrov jej najprv začala svietiť kontrolka teploty a potom už aj kontrolka STOP.Prvé čo som pozeral na olej-nemá emulziu a je ho dosť(po výmene 100km)voda sa nestráca,hadice netlakujú.Po ochladnutí(3hod) nič a potom nanovo a už aj so stopkou.Nič neblokovalo,ventilátor zapínal normálne,ručička teploty 80-90,motor nezdochýňal.Ešte jednu vec som si všimol,minulý týzdeň mechanik menil spojku a zabudol zapojiť konektor na palivový filter,resp.si ho nevšimol a pricvakol ho pod chladič.Po pripojení tohoto konektoru na palivový filter sa stav nezmenil.Poraďte prosím kto vie.Dík Majo.
m-ajo36
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 19.07.2014 21:56
Zdieľať na Facebook

renault clio II 1,9 diesel r.v. 1999

Príspevok od používateľa m-ajo36 »

Ešte by som chcel podotknúť,že poistky sú v poriadku,všetky som premeral.
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

pripoj na diagnostiku, ze co sa tomu nepaci a budes mudrejsi
m-ajo36
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 19.07.2014 21:56
Zdieľať na Facebook

renault clio 2 1,9D r.v.1999

Príspevok od používateľa m-ajo36 »

Zdravím.Tak záhada vyriešená,odpálené čidlo teraz ide všetko o.k.
m-ajo36
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 19.07.2014 21:56
Zdieľať na Facebook

renault clio 2 1,9D r.v.1999

Príspevok od používateľa m-ajo36 »

Zdravím.Ešte by som sa chcel opýtať či ste niekto mal rozobratý myslím,že sa to volá výparník je to taký čierny valec,ktorým dýcha motor prebytočný tlak z bloku a hadičkou je spojený so saním.Z hadice odparuje si myslím ako priemerný diesel,ale čo sa mi nepáči je,že slzí spod toho valca,ktorý je namontovaný priamo na bloku.Keby bol zapečený motor tak by hnal tlak z otvoru olejovej mierky.Nič takého sa nedeje,motor štartuje pekne aj v mrazoch,nedymí a má dobrú spotrebu.Tento valec/výparník,odparovač/je namontovaný na bloku jednou zalisovávacou sponou a nerád by som niečo pohnojil.Kto už mal ten výparník dolu a videl ako je to tam utesnené tak poraďte prosím.
m-ajo36
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 19.07.2014 21:56
Zdieľať na Facebook

renault clio 2 1,9D r.v.1999

Príspevok od používateľa m-ajo36 »

Tak som sa do toho pustil a vybral ten valec cez,ktorý motor dýcha.Motor som natočil a všimol som si,že keď pridám tak dýchal menej oproti voľnobehu mal som pocit,že skoro vôbec.Čo som si všimol,ale troška vyhadzoval olej.Na voľnobeh motor troška dýchal,ale ako som už spomínal tak pri vyšších obrátkach prestal.Čo myslíte malo by to byť v norme?Viem,že keby bol zapečený tak kompresia by si hľadala cestu kade tade a keby bolo v háji tesnenie,alebo nebodaj hlava tak by sa mohla strácať voda a dym z bloku by mal farbu pary a ešte emulzia...to som už zažil.Ešte dodám,že motor som zahrial a celú dobu sledoval ako sa to správa.Ten výparník,alebo ako by som to nazval je uchytený k bloku len takou zacvakávacou sponou a zdal sa mi voľný pri pohybe.O-kružok čo tam bol bol už vlastne plochý tak neviem či ten tlak z bloku mohol mať na to taký vplyv,že to začalo slziť až pretekať cez spoj von.No majstri poraďte až viete.Dík Majo.
Napísať odpoveď

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných