Renault Megane ll 1,6 2003 - vyhodnotenie oscilogramu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48 Zdieľať na Facebook
Renault Megane ll 1,6 2003 - vyhodnotenie oscilogramu
Zdravím vás vedeli by ste mi niekto pomocť vyhodnotiť toto meranie prednej lambdy?
Tu sú nejaké videá z merania.
Ale kedže to neviem vyhodnotiť tak mi to nepomože preto žiadam o radu.Voľnobeh:
https://www.youtube.com/watch?v=nB8l5MF ... e=youtu.be
Voľnobeh:
http://youtu.be/1XrnokVSVEo
Štart motora,voľnobeh,otáčky na 2000 a znova voľnobeh:
https://www.youtube.com/watch?v=y0A8zPL ... e=youtu.be
Napríklad aj rýchlosť prepnutia z bohatej do chudobnej a naopak.Ktorý údaj je realny červená alebo modrá kota.
http://leteckaposta.cz/881481419
Ak potrebujete vedieť nejaké parametre dajťe vedieť.
Alebo ak má niekto Hantek možem poslať súbory.Vďaka.
Tu sú nejaké videá z merania.
Ale kedže to neviem vyhodnotiť tak mi to nepomože preto žiadam o radu.Voľnobeh:
https://www.youtube.com/watch?v=nB8l5MF ... e=youtu.be
Voľnobeh:
http://youtu.be/1XrnokVSVEo
Štart motora,voľnobeh,otáčky na 2000 a znova voľnobeh:
https://www.youtube.com/watch?v=y0A8zPL ... e=youtu.be
Napríklad aj rýchlosť prepnutia z bohatej do chudobnej a naopak.Ktorý údaj je realny červená alebo modrá kota.
http://leteckaposta.cz/881481419
Ak potrebujete vedieť nejaké parametre dajťe vedieť.
Alebo ak má niekto Hantek možem poslať súbory.Vďaka.
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48 Zdieľať na Facebook
Velmi vysoka spotreba .Viac bieleho dymu z vyfuku zo zapachom nespaleneho benzinu.Zda sa mi ze aj na volnobehu pada rucicka rychlejsie.Mimo mesta spotreba vyzera v poriadku.A vsetko co vas napadne vymenene alebo pomerane.Lambda ide ale potrebujem vyhodnotit frekvenciu prepinania teda ci nie je spomalena.
-
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pozeral som to,ale nemalo zmysel sa vyjadrovať pretože sám autor vlastne pozná odpoveď.A k ihličkám v diagrame sa radšej nevyjadrím pretože môžu mať príčinu v kyslíkových šokoch tak isto ako v zarušení signálu,ale keď na to človek nevidí ako a čo sa robí pri meraní je problém sa vyjadrovať
U širokopásmoviek je nutné brať do úvahy tak obraz oscila ako aj výstup OBD nakoľko RJ má svoj "spôsob" ako vyhodnocuje prácu
pre salomen30...oscilu sa venuje síce málo dielní,ale sú
Nesmie sa zabúdať že tu sa získavajú skusenosti ozaj dosť pracne a dlho,preto trocha chápem neochotu do podobných vecí vstupovať a radiť.Ak niekto diagnostiku myslí ozaj vážne,naviaže sa na profesné fórum,žial SVK také nemá,ale to predsa nie je problém.Len tu si treba dať pozor,lebo prvá odpoveď príde v štýle...a čo si nameral doteraz ?! Tam treba konzultovať výsledky,nedajú sa klásť otázky v štýle ako funguje toto fórum.Na oplátku ale je úroveň od diskusií tu tak ďaleko,ako Bewerly od Luníka
Treba pochopiť aj naštvanosť profesných majstrov keď dennodenne vidia ako ľudí doja úplný automechanický magori za brutálne peniaze,kým sa oni naháňajú za dielčím exaktným výsledkom.Dnes je zaplatená hlúposť rádove vyžšie,ako max profesionalita.A kedže sa to tak rýchle nezmení,mám plné pochopenie pre neochotu radiť aby sa tento stav vlastne ešte viac zhoršoval.
U širokopásmoviek je nutné brať do úvahy tak obraz oscila ako aj výstup OBD nakoľko RJ má svoj "spôsob" ako vyhodnocuje prácu
pre salomen30...oscilu sa venuje síce málo dielní,ale sú
Nesmie sa zabúdať že tu sa získavajú skusenosti ozaj dosť pracne a dlho,preto trocha chápem neochotu do podobných vecí vstupovať a radiť.Ak niekto diagnostiku myslí ozaj vážne,naviaže sa na profesné fórum,žial SVK také nemá,ale to predsa nie je problém.Len tu si treba dať pozor,lebo prvá odpoveď príde v štýle...a čo si nameral doteraz ?! Tam treba konzultovať výsledky,nedajú sa klásť otázky v štýle ako funguje toto fórum.Na oplátku ale je úroveň od diskusií tu tak ďaleko,ako Bewerly od Luníka
Treba pochopiť aj naštvanosť profesných majstrov keď dennodenne vidia ako ľudí doja úplný automechanický magori za brutálne peniaze,kým sa oni naháňajú za dielčím exaktným výsledkom.Dnes je zaplatená hlúposť rádove vyžšie,ako max profesionalita.A kedže sa to tak rýchle nezmení,mám plné pochopenie pre neochotu radiť aby sa tento stav vlastne ešte viac zhoršoval.
-
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Volá sa to algoritmus práce.Programátorská obec to pozná ako vývojový diagram.Čo urobí program a je x tak alebo inak.V jednom prípade sa program vetví inou cesto,v druhom a treťom tiež inak.
To sú tie otázky na ktoré sa odpoveď hladá často celé roky.
Tak ako už je známe že na odpojenie čidla teploty si RJ dosadí hodnotu prevádzkovej teploty,tj cca 80°C ,tak aj u sondy a čohokoľvek z menežmentu motora platí to isté,že RJ akýmsi spôsobom zareaguje.Hold ale toto sa tak lahko nedozvieš.Nie preto lebo ja neprezradím,ale preto lebo toto konkrétne neviem ani ja.Práve toto je najcennejšie čo vôbec potrebuješ u každého menežmentu poznať.Len to je nedostižný sen,kedže systémov je viac,ako v číne bohov.
Len tak vo volnej úvahe na tú otázku....čo spôsobí odpojenie toho signálu z pohladu RJ ? Čo si ona o tom bude "myslieť ?" že sa udialo,v tej myšlienke nájdeš odpoveď prečo sa tak zachová.
Nech robíš čokoľvek,či už Bosch Monomotronik,alebo Digifan,alebo MPi,či EDC je jedno,musíš začať od spoznania systému,to je ten algoritmus.Niektoré sú opublikované obstojne,iné vôbec,ale od znalostí tejto veci sa bude odvíjať či budeš vo veci doma,alebo sa zaradíš do armády šuflikantov.
Znova zopakujem,nie z neochoty neodpoviem o čo sa jedná,proste nepoznám odpoveď,nenastala nikdy situácia takej potreby to zisťovať.
To sú tie otázky na ktoré sa odpoveď hladá často celé roky.
Tak ako už je známe že na odpojenie čidla teploty si RJ dosadí hodnotu prevádzkovej teploty,tj cca 80°C ,tak aj u sondy a čohokoľvek z menežmentu motora platí to isté,že RJ akýmsi spôsobom zareaguje.Hold ale toto sa tak lahko nedozvieš.Nie preto lebo ja neprezradím,ale preto lebo toto konkrétne neviem ani ja.Práve toto je najcennejšie čo vôbec potrebuješ u každého menežmentu poznať.Len to je nedostižný sen,kedže systémov je viac,ako v číne bohov.
Len tak vo volnej úvahe na tú otázku....čo spôsobí odpojenie toho signálu z pohladu RJ ? Čo si ona o tom bude "myslieť ?" že sa udialo,v tej myšlienke nájdeš odpoveď prečo sa tak zachová.
Nech robíš čokoľvek,či už Bosch Monomotronik,alebo Digifan,alebo MPi,či EDC je jedno,musíš začať od spoznania systému,to je ten algoritmus.Niektoré sú opublikované obstojne,iné vôbec,ale od znalostí tejto veci sa bude odvíjať či budeš vo veci doma,alebo sa zaradíš do armády šuflikantov.
Znova zopakujem,nie z neochoty neodpoviem o čo sa jedná,proste nepoznám odpoveď,nenastala nikdy situácia takej potreby to zisťovať.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných