Denne svietenie namiesto hmloviek.
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Ja som svietil aj keď to ešte nebolo povinné a dobre viem prečo. Ale svietiť aj vzadu? Načo?!
1. Používanie drahých žiaroviek so zvýšenou svietivosťou dosahovanou prežhavovaním vlákna (tým pádom kratšia životnosť)
2. Máš xenóny - celodenné svietenie xenónmi je prinajmenšom divné + kratšia životnosť výbojky, ktorá je drahšia ako obyčajná žiarovka
3. Máš vyklápacie svetlá - cez deň to nevyzerá dobre
4. Máš ASF svetlá natáčajúce sa do zákruty - koľko ten mechanizmus natáčania vydrží pre neustálej prevádzke?
5. Máš blbý prístup k žiarovkám (musíš demontovať baterku, nárazník...) - pri celodennom svietení častejšia výmena
6. Pri zapnutí stretávacích svetiel sa zníži intenzita podsvietenia niektorých ukazovateľov a displejov, takže cez deň na nich vidíš prd.
7. Nezabudneš ich zapnúť.
8. Máš nezávislé kúrenie a potrebuješ čo najrýchlejšie dobíjať akumulátor... pár W denných svetiel oproti predným stretávacím a zadným obrysovým je tiež rozdiel.
9. Zbytočné vypaľovanie paraboly a s tým spojená znížená účinnosť svetlometu v noci.
10. Rýchlejšie míňanie kvapaliny v ostrekovačoch pri autách s ostrekovačmi svetiel (napr. na BMW X3 nejde vypnúť).
11. A tá spotreba je možno tiež pre niekoho dôvod.
1. Používanie drahých žiaroviek so zvýšenou svietivosťou dosahovanou prežhavovaním vlákna (tým pádom kratšia životnosť)
2. Máš xenóny - celodenné svietenie xenónmi je prinajmenšom divné + kratšia životnosť výbojky, ktorá je drahšia ako obyčajná žiarovka
3. Máš vyklápacie svetlá - cez deň to nevyzerá dobre
4. Máš ASF svetlá natáčajúce sa do zákruty - koľko ten mechanizmus natáčania vydrží pre neustálej prevádzke?
5. Máš blbý prístup k žiarovkám (musíš demontovať baterku, nárazník...) - pri celodennom svietení častejšia výmena
6. Pri zapnutí stretávacích svetiel sa zníži intenzita podsvietenia niektorých ukazovateľov a displejov, takže cez deň na nich vidíš prd.
7. Nezabudneš ich zapnúť.
8. Máš nezávislé kúrenie a potrebuješ čo najrýchlejšie dobíjať akumulátor... pár W denných svetiel oproti predným stretávacím a zadným obrysovým je tiež rozdiel.
9. Zbytočné vypaľovanie paraboly a s tým spojená znížená účinnosť svetlometu v noci.
10. Rýchlejšie míňanie kvapaliny v ostrekovačoch pri autách s ostrekovačmi svetiel (napr. na BMW X3 nejde vypnúť).
11. A tá spotreba je možno tiež pre niekoho dôvod.
-
- Príspevky: 243
- Dátum registrácie: 06.01.2008 08:54 Zdieľať na Facebook
nechcem zakladať novú tému tak napíšem sem:tiež sa pridám do debaty o DRL,kúpil som tie svetlá,napojil som ich podľa schémy,ale po zapnutí parkovačiek nezhasnú úplne len sa stlmia a slabúčko ostanú svietiť,po vypnutí hlavných svetiel sa zase naplno rozsvietia,neviem či to tak má byť a či to tak môže byť?
májú znaky DRL RL E4 0087
májú znaky DRL RL E4 0087
-
- Príspevky: 243
- Dátum registrácie: 06.01.2008 08:54 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 25.12.2013 10:33 Zdieľať na Facebook
odstranenie hmloviek a nahrada certifikovanymi LED DRL
Pani je tu niekto znaly legislativy? Mozu byt homologovane LED DRL svetla (kvalitnejsie za cca 150 euro), kombinovane a prevadzkovane ako hmlovky a denne DRL svetla (elektronika,ktora prepina na znizenu svietivost pri DRL rezime). Na mriezke nemam dost miesta a nechcem pchat DRL fajku nad okruhle hmlovky,bol by to humac. Pri tychto DRL uvadzaju zaroven aj funkciu hmloviek http://car-lab.co.il/wp-content/uploads ... ight-2.jpg[/url]
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Ja by som to nepodceňoval. Stačí sa previezť po dialnici ak prší a pred sebou máš X duchov vo vodnej triešti bez zadných svetiel. Načo, veď v predu mu svietia denné. Pritom je to často aj na zadné hmlovky.cicmanec napísal:Ja som svietil aj keď to ešte nebolo povinné a dobre viem prečo. Ale svietiť aj vzadu? Načo?!
...
V tomto prípade by som denné svetlá naozaj neriešil ak nechcem tzv. "tuning nasilu". Fiat to má naozaj riešené tak, že po vytiahnutí kľúčika sa svetlá vypnú. Za 300 000km som ich vypol možno 5x
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 262
- Dátum registrácie: 07.12.2007 11:48 Zdieľať na Facebook
vdaka dennemu svieteniu som daval robit repas xenonov za 200e plus nove vybojky. takze dovodna dorobenie drl celkom chapem.herin napísal:ja tiež nechápem taketo do.......e áut, vyzerá to naprd, svieti to naprd..akurát to auto vyzerá omnoho horšie ako predtým...na predchádzajúcom aute som mal H7 a vydržali mi nejakých 60 000 km...a cena ?2,50 teraz v aute xenony a ani ma nenapadne si montovať nejakú hentu ho***, výbojka mi vydrží aj viac ako dva roky a ked sa po nejakých 3000 hodinách vypáli tak kupim novu...
a hentie "tuzingové" svetlá?tak to je iná šaškáren za tie prachy..tam už keby si kupoval žiarovky tak si ich môže kupiť cca 100 kusov...
-
- Príspevky: 293
- Dátum registrácie: 03.08.2005 08:59 Zdieľať na Facebook
Aj ja som dal miesto hmloviek DRL svetlá. Hmlovky zapnem možno 2x ročne a tie predné mi aj tak nič nepomôžu. Dnes sa dá ale kúpiť aj hybrid: DRL s hmlovkami v jednom.
Vždy ide o kultúru jazdy. Ak je znížená viditeľnosť,okamžite vypínam DRL a svietim normálne a tak isto ak je za mnou auto,tak mu nesvietim zadnou hmlovkou.
DRL som dal len preto,lebo som chcel vyplniť miesto na hmlovky a nech si trochu oddýchnu Osram NB plus a to najmä v lete keď na nich ešte pečie slnko.
Opakujem ale,nezabúdajme na kultúru jazdy!
Nie DRL a hmlovky sú na vine,ale ten ich živý spínač
Vždy ide o kultúru jazdy. Ak je znížená viditeľnosť,okamžite vypínam DRL a svietim normálne a tak isto ak je za mnou auto,tak mu nesvietim zadnou hmlovkou.
DRL som dal len preto,lebo som chcel vyplniť miesto na hmlovky a nech si trochu oddýchnu Osram NB plus a to najmä v lete keď na nich ešte pečie slnko.
Opakujem ale,nezabúdajme na kultúru jazdy!
Nie DRL a hmlovky sú na vine,ale ten ich živý spínač
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní