VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 01.02.2010 11:14
- Bydlisko: Kosice Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V momente ako pedál plynu chodí hore dole je logovaniu koniec,spôsobuje to zmenu riadenia všetkého a tak to nevyhodnotí nik,jedine vyslovene informatívne z neistou dávkou presnosti a pravdivosti výsledku.Príliš veľa je premenných už aj beztak,ešte sa pridá okúňanie menežmentu nad prevodovkou ktorú si musí pred prílišným zaťažením chrániť,a je to v pytlíku.To je jedna z množstva vecí pre ktoré by som najradšej v živote nevidel auto z automatom,je to samý problém od A do Z,z jediným plusom že auto môže riadiť blondína.Už pohľad na tú páku ma irituje
-
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 01.02.2010 11:14
- Bydlisko: Kosice Zdieľať na Facebook
....tak som sa zmieril s tym ze moje Galaxy nenalogujem.
Teraz Vas vsak poprosim o pozretie sa na log. manzelkinho VW New Beetla 1.9 TDI 66kw ALH. Na stvorke plny plyn od 1500ot. Hranicu 4000ot. som vsak nedosiahol. Tiahle pomale stupanie.
http://uloz.to/xqw8zbSq/log-vw-csv
http://uloz.to/xC1aiQuS/log-0vwe-csv
Teraz Vas vsak poprosim o pozretie sa na log. manzelkinho VW New Beetla 1.9 TDI 66kw ALH. Na stvorke plny plyn od 1500ot. Hranicu 4000ot. som vsak nedosiahol. Tiahle pomale stupanie.
http://uloz.to/xqw8zbSq/log-vw-csv
http://uloz.to/xC1aiQuS/log-0vwe-csv
Ford Galaxy 1.9TDI PD Ghia Tiptronic
org. Wolf tuning 150PS
VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
org. Wolf tuning 150PS
VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je to úplná katastrofa,verím že to auto predbiehajú aj bicykle.
Je to stav keď už nie je v poriadku vôbec nič a kam oko dovidí sú iba velmi zlé hodnoty.Doslova od A po Z
To auto treba od základu vyčistiť,pozrieť technický stav turbíny ,EGR,lebo ako by jej ani nebolo,stav všetkého čo sa týka podtlakov, proste tam to treba urobiť od základu
Je to stav keď už nie je v poriadku vôbec nič a kam oko dovidí sú iba velmi zlé hodnoty.Doslova od A po Z
To auto treba od základu vyčistiť,pozrieť technický stav turbíny ,EGR,lebo ako by jej ani nebolo,stav všetkého čo sa týka podtlakov, proste tam to treba urobiť od základu
-
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 01.02.2010 11:14
- Bydlisko: Kosice Zdieľať na Facebook
...dakujem budem to musiet tym padom riesit asi komplexne. Ked je tam toho viac tak to dam do ruk niekomu kto tomu rozumie. Inac manzelka s tym jazdi v celku v pohode nestazuje si ale je to velmi kludny sofer (asi ten vykon nepotrebuje )
Ford Galaxy 1.9TDI PD Ghia Tiptronic
org. Wolf tuning 150PS
VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
org. Wolf tuning 150PS
VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 19.01.2010 16:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 24.10.2008 14:30 Zdieľať na Facebook
audi A4, 96 kw, avf
Ahojte, môžte sa prosím pozrieť na môj log. http://leteckaposta.cz/685802474
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 24.10.2008 14:30 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak budeš robiť nový log,tak začni log máličko skôr povedzme nech už merá od 1400 ot a plný plyn.Aj preto treba 010 aby bolo jasné čo sa robilo s plynovým pedálom.Inak pri hodnostení som vychádzal z predpokladu že sa log robil na 4-ke
Je málo logovaní a to ich mám teda čosi,aby bol celý log tak kratučký a skákal 200/300ot medzi časovými značkami.Sú také čo na to potebujú tri razy dlhší čas
Na jednu vec ale treba dať pozor.Ja auto nevidím.Tj neviem do čoho je obuté a aké tlaky sú v gumách,napr,či v aute sedel jeden alebo traja a pod.To čo vidím je reakcia na zaťaženie,tj zaťaženie by bolo aj z vozíkom v závese,ale čas by sa naťahoval
To iba na margo hodnotenia niečoho k čomu niet popis
Je málo logovaní a to ich mám teda čosi,aby bol celý log tak kratučký a skákal 200/300ot medzi časovými značkami.Sú také čo na to potebujú tri razy dlhší čas
Na jednu vec ale treba dať pozor.Ja auto nevidím.Tj neviem do čoho je obuté a aké tlaky sú v gumách,napr,či v aute sedel jeden alebo traja a pod.To čo vidím je reakcia na zaťaženie,tj zaťaženie by bolo aj z vozíkom v závese,ale čas by sa naťahoval
To iba na margo hodnotenia niečoho k čomu niet popis
-
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 03.10.2010 16:50 Zdieľať na Facebook
Zdravím Páni, poprosím o kontrolu logu nakoľko octavia 2003, 66kW? (podozrenie na mierny čip) ALH, 250 000 km ? , EGR off cca pri 2500 rpm v kopci na 5 stupeň núdzový režim... Mám podozrenie na banku na turbe. Ďakujem za rady
log 1,10,11 : http://uloz.to/xYGsd4bD/log-01-001-010-011-csv
log 3,10,11 : http://uloz.to/xqbpxtvo/log-01-003-010-011-csv
log 1,10,11 : http://uloz.to/xYGsd4bD/log-01-001-010-011-csv
log 3,10,11 : http://uloz.to/xqbpxtvo/log-01-003-010-011-csv
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 03.10.2010 16:50 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 03.10.2010 16:50 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: citroenc3v6 a 17 neregistrovaných