Golf 3 GTI 2.0 16 V neštartuje - prosím o radu

zapaľovanie, škrtiaca klapka, chladenie atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Guczmann
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 03.08.2010 14:07
Zdieľať na Facebook

Golf 3 GTI 2.0 16 V neštartuje - prosím o radu

Príspevok od používateľa Guczmann »

Zdravím.

V stručnosti k problému. Vozidlo je VW Golf 3 GTI 16V rv. 1993 + LPG Landi Renzo. LPG je podtlakovka ktorá sa zapne po presiahnutí 2000 ot. bez ohladu na teplotu motora. Revízia LPG bola robená cca 2 roky dozadu. O auto je vzorne starané, je to dosť zachovalý kúsok z talianska. Na slovensku je cca 7 rokov a vždy bolo garážované. Auto začalo vo vlhkom zimnom období občas štartovať na 3 valce a po pár minútach jazdy sa rozbehlo na 4. V posledných dňoch sa stalo že pri brzdení a vyradení rýchlosti zdochlo a naštartovalo až na niekoľký krát. Rozhodol som sa vymeniť sviečky a do benzínu som nalial VIF aditívum v predpísanom riedení. Pri výmene sviečok som si všimol že sú postŕhané závity v hlave. Zavolal som mechanika ktorý hlavu osadil medenými vložkami závitov a nechal 24 hodín zatvrdnúť lep na závitoch. Následujúci deň som kúpil 4ks sviečok Bosch Iridium/Platina pre LPG. Po namontovaní auto neštartuje. Skúsil som namontovať aj predošlé sviečky a nič.

- každá sviečka priložená ku kostre hádže takú strednú iskru
- čerpadlo vrndží
- sviečky sú mokré a cítiť benzín
- káble do rozdelovača zapojené správne
- rozdelovač čistý
- škrtiaca klapka sa otára
- baterka nová 72 Ah, plne nabitá
- výmena palca - nepomohlo
- výmena cievky - nepomohlo
- vyčistenie kontaktov - nepomohlo
- čistič bŕzd vstreknutý do sania pri štartovaní - nepomohlo
- namontované predošlé staré Denso iridum sviečky - nepomohlo

Už fakt neviem čím to môže byť. Nejde mi to do hlavy že niečo (hallov snímač napríklad) by odišlo práve pri prerezávaní závitov??? Pochybujem že možno tých 0,5mm o koľko je teraz sviečka vyššie kvôli medenej vlože spraví taký rozdiel... Zajtra mi prídu premerať tlaky.

Dnes som pri tom strávil 8 hodín. Som zúfalý :41c2: Za prípadné rady Ďakujem.

Peter.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Dufam a pevne verim ze vrtal a zavit rezal na motore bez odsavania.Ak ano,tak jednoznacne zhodit hlavu,ale najprv zmerat kompresiu.Taketo ukony sa robie na stole,a nie priamo na motore.
Guczmann
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 03.08.2010 14:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Guczmann »

Ano predpokladate správne.

Dnes prebehlo meranie tlakov

1. - 9 bar
2. - 3 bar
3. - 8,5 bar
4. - 3,5 bar

Rozhodol som sa zdemontovať hlavu a dám ju kompletne zrepasovať. Pri demontážá sacieho potrubia som zistil že piliny sú totálne všade... Dúfam že slabý tlak spôsobujú piliny usadené na ventiloch alebo sedlách.

Dotyčný pán ktorý prerezával závity ma ubezpečoval že piliny pri rezaní buď vysaje alebo vyfúka ale zrejme sa na to vyprdol. Volal som s jeho šéfom a budem žiadať vrátenie peňazí minimálne za úkon, nehovoriac o peniazoch za repas hlavy.
Naposledy upravil/-a Guczmann v 01.12.2014 20:12, upravené celkom 1 krát.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Guczmann - bud si isty,ze chyba nebude len na sedlach ventilov,ale aj poskriabane valce.Taketo ukony vzdy robime na stole,samozrejme zalomene zhavice na motore/ak je dobry pristuop/,ale pod stalym ôdozorom" aby piliny nesli do valca/pouzivame odsavanie pocas vrtania/.100 percentna robota bude vzdy aj tak na stole,pritom uz ventily lapujeme,zrepasujeme hlavu a je pokoj.
Napísať odpoveď

Návrat na "Bežné poruchy benzínových aut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný