Renault Trafic 1,9 dci 74 kw - studeny start

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

asusko2
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 29.08.2008 14:07
Zdieľať na Facebook

Renault Trafic 1,9 dci 74 kw - studeny start

Príspevok od používateľa asusko2 »

Dobry vecer, priatelia pokusim sa co najpresnejsie popisat aky mam problem s mojim Renaultom TRAFIC 1,9 DCI 74kW r.v.: 9/2003 a budem vdacny za kazdu radu a napad ktory mi pomoze odstranit můj problem. Zacinam uz mat pocit bezradnosti ale este stale veriim ze ...
Problem nastava pri studenom motore t.j. ked auto stoji 7 a viac hodin, je jedno v akej polohe odparkujem,ked je motor teply alebo relativne teply tak sa zavada neprejavuje motor ide prefektne skratka vsetko pohode len tie rana resp. starty ked auto postoji sedem hodin a viac. Rano pridem k autu, nastartujem motor krasne chyta - nabrnk, hned po natoceni naskoci cca na 1000ot. niekedy trusku menej motor ide normalne asi pol minuty da sa ja pridat aj vsetko ale po pol minute sa znizia otacky zodpovedajuce zhruba otackam volnobehu tepleho motora mozno aj menej trosku, motorom tak zvlastne trasie,miestami meni zvuk ako keby sem tam vynechal aj valec ale pravdepodobne nevynechava a neda sa pridat plyn skratka nereaguje, niekedy ma sklony k zhasnutiu ale zatial nikdy nezhasol, po dvoch minutach zacne podymieva tak dobiela ako biela para a je citit zapach ako ocot v kombinacii so starou Aviou- nespalena nafta alebo zle spalena neviem to popisat
:d ked sa trosku otrasie, zohreje- tento jav trva asi 4-5 minut - tak potom ten chod zrazu zacina byt pekny plynuli, zacina reagovat na plyn a da sa uz aj pohnut vozidlom, dovtedy absolutne nemozne dokonca ked sa nahodou aj podari ho vyhecovat do otacok tak ale silu nema ani na rozbeh dolu kopcom . Potom ked si prejdeme touto fazou cely den pekne chyta, slape jak hodinky skratka ako auto,vobec ziaden dym. ale tie studene starty rano alebo po 7 a vic hodinach , - trapenie aj pre mna aj pre auto.

doteraz sa diali taketo veci :
- auto bolo na nacitani chyb na diagnostike aj pri studenom aj pri teplom motore - ziadne zistenia
-vymena vsetkych filtrov, kontrola rozvodov
- vycisteny a neskor pre istotu aj vymeneny EGR ventil
- vymena vahy vzduchu
- Vymena snimaca teploty na motore ktore je vo vode pri termostate
-kontrola zhavicov - prepipanie merakom voci kostre
- prepadovy test vstrekov - davaju zhruba jednako odchylky do 20 percent - v pripade potreby popisem postup a namerane hodnoty
-aditiva od vymyslu sveta
samozreme nic nepomohlo, ziadna zmena ani k lepsiemu ani k horsiemu
-vymena akumulatora
-okrem tohto som absolvoval neskutocne mnozstvo startov a pozorovani a nic som si nevsimol , na nic som neprisiel ale je mozne ze uz nieco aj prehliadam, vobec sa neviem pohnut dalej a nikomu sa do toho moc nechce pustat. Poprosim vas o akukolvek radu ktorym smerom sa mam uberat, pripadne na koho sa mam obratit kto by mi pomohol s odstranenim poruchy, odstarnil ju alebo akokolvek vedel pomoct, som z toho nestastny bojim sa ze raz nenastartujem a auto vyuzivam kazdy den. Ďakujem vopred za trpezlivost
ondrik363
Príspevky: 130
Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
Bydlisko: NMnV
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrik363 »

Kolko je na tom motore najazdenych km ?...Nacitat chyby cez diagnostiku nestaci..Treba porovnat hodnoty pozadovane s hodnotami skutocnymi..Dalej mi tam chyba meranie tlakov vo valcoch...Chladiaca kvapalina sa nestraca?...A co olej?...Treba dolievat do vymeny?...Alebo hladina oleja stupa?..Ako je na tom sacie potrubie-myslim nanosy karbonu?...Turbo je tiez ok?...Variabilita funkcna-ide zlahka?..Podtlakove hadicky a podtlaky v nich ok?...
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Ragnarthor
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 14.07.2005 00:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ragnarthor »

Mam tento isty model a velmi podobny problem, problem je v kabelazi na tychto autach dost hniju kable..ja uz som na mojom opravil x hnilych kablov ale.uz aj konektory su vyzihane a naj riesenie by bolo vymenit motorovu kabelaz..
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

tipol by som kabelaz k cerpadlu - pozri kable a konektory.
dalsi level - ten biely dym - tesnenie pod hlavou ci prasknuta (ohnuta) hlava - to by chcelo viac info - napr ci netlakuje do chladiaceho systemu, ci neubuda voda ...
nastartuj studeny motor a otvor vyrovnavaciu - ak bublinkuje, tlaci vzduch atd. tak mas co si chcel vediet. Myslim za STUDENA, lebo za tepla uz logicky jhe natlakovana - to uz ani neotvarat len tak...
za tepla to uz nemusi byt, vo valci sa dokaze spalit voda ktora tam prichadza, teplom sa dokonca moze stav zhorsovat aj zlepsovat (roztiaznost tesneni, kovov atd.).
Napísať odpoveď

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných