Chevrolet Epica 2.0 D LT

Diskusia ohľadne vozidiel značiek Chevrolet a Daewoo

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Náhradných dielov by som sa nebál. Druhovýroba tu bude stále. Takisto od poliakov zoženieš stále čo treba. Diely kupujem bez problémov na auto, čo má 40 rokov a nie na pár ročnú Epicu.
Máš výnimočné auto, ktoré má málo ľudí. Nie také, ktoré má sused, susedov sused, dokonca aj susedovho suseda sused... :d :D
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

YxoYpsilono napísal:kalkulacia nakladov vratane ceny pri opatovnom predaji je doletita. kazda lizingovka aj kazda firma s nou pocita. naklady na prevadzku teda celkove naklady na vlastnictvo. naklady na palivo su v porovnani s nakladmi na amortizaciu, servis a poplatky dokonca menej vyznamne. preto kazdy rozumny clovek vie, kočko bude auto pouzivat a za kolko ho moze predat. preto bude pri kupe epica amortizacia 100%, kedze ju uz nimdy nepredas. pokial je to ok, ziaden problem. pre bezneho cloveka, ktory auto bude pouzivat cca 5 rokov to vsak nie je.
Ak bude mať ročný nájazd 30 000 km, tak naklady na naftu
budu za 5 rokov 12 750 €

naklady na servis, poplatky a amortizaciu nikdy nemožu prevýšiť tuto sumu
Santer77
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 09.02.2011 20:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Santer77 »

Zdravím, tak idem sa podeliť o dojmy po najazdení prvých 12 000km od mája, kedy som kupoval. Dvoma slovami je to parádne vozenie. Zatiaľ som do neho investoval jedine naftu a výmenu oleja.

Komfort je neskutočný...ideálne uložená lakťová opierka (čisto subjetívne), tempomat (často jazdím diaľnicu a preferujem kľudnejšiu jazdu), veľmi účinná klimatizácia (klíma čo som mal v Brave a Tolede I. ako by tam oproti tomuto ani nebola) , jazdné vlastnosti takisto na úrovni ( vlastne všetko platí ako je jednom nemenovanom autofóre ). Spotreba sa pohybuje v rozpätí 4,9 - 8,5 no a keď sa regeneruje DPF vyskočí aj na 10 ale tak to neriešim. Motor na to že je to diesel komfortne tichý.

Interiér prehľadný jednoduchý a funčný...nič viac nepotrebujem. Miesta aj na sedadle vodiča neúrekom..sú aj dostatočne široké...čo je problém pre mňa väčšiny nových áaut - sadnem do nich a stále ma niede niečo tlačí.

Samozrejme má to viacero tzv. lacných riešení....ale koho to trápi pokiaľ všetko funguje ako má a nemá to vplyv na jazdné vlastnosti a je to len vec image. No uvidíme ako ďalej a koľko si zapýta prvá väčšia investícia

Návrat na "Chevrolet + Daewoo fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných