Chevrolet Epica 2.0 D LT
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
Náhradných dielov by som sa nebál. Druhovýroba tu bude stále. Takisto od poliakov zoženieš stále čo treba. Diely kupujem bez problémov na auto, čo má 40 rokov a nie na pár ročnú Epicu.
Máš výnimočné auto, ktoré má málo ľudí. Nie také, ktoré má sused, susedov sused, dokonca aj susedovho suseda sused...
Máš výnimočné auto, ktoré má málo ľudí. Nie také, ktoré má sused, susedov sused, dokonca aj susedovho suseda sused...
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Ak bude mať ročný nájazd 30 000 km, tak naklady na naftuYxoYpsilono napísal:kalkulacia nakladov vratane ceny pri opatovnom predaji je doletita. kazda lizingovka aj kazda firma s nou pocita. naklady na prevadzku teda celkove naklady na vlastnictvo. naklady na palivo su v porovnani s nakladmi na amortizaciu, servis a poplatky dokonca menej vyznamne. preto kazdy rozumny clovek vie, kočko bude auto pouzivat a za kolko ho moze predat. preto bude pri kupe epica amortizacia 100%, kedze ju uz nimdy nepredas. pokial je to ok, ziaden problem. pre bezneho cloveka, ktory auto bude pouzivat cca 5 rokov to vsak nie je.
budu za 5 rokov 12 750 €
naklady na servis, poplatky a amortizaciu nikdy nemožu prevýšiť tuto sumu
-
- Príspevky: 108
- Dátum registrácie: 09.02.2011 20:19 Zdieľať na Facebook
Zdravím, tak idem sa podeliť o dojmy po najazdení prvých 12 000km od mája, kedy som kupoval. Dvoma slovami je to parádne vozenie. Zatiaľ som do neho investoval jedine naftu a výmenu oleja.
Komfort je neskutočný...ideálne uložená lakťová opierka (čisto subjetívne), tempomat (často jazdím diaľnicu a preferujem kľudnejšiu jazdu), veľmi účinná klimatizácia (klíma čo som mal v Brave a Tolede I. ako by tam oproti tomuto ani nebola) , jazdné vlastnosti takisto na úrovni ( vlastne všetko platí ako je jednom nemenovanom autofóre ). Spotreba sa pohybuje v rozpätí 4,9 - 8,5 no a keď sa regeneruje DPF vyskočí aj na 10 ale tak to neriešim. Motor na to že je to diesel komfortne tichý.
Interiér prehľadný jednoduchý a funčný...nič viac nepotrebujem. Miesta aj na sedadle vodiča neúrekom..sú aj dostatočne široké...čo je problém pre mňa väčšiny nových áaut - sadnem do nich a stále ma niede niečo tlačí.
Samozrejme má to viacero tzv. lacných riešení....ale koho to trápi pokiaľ všetko funguje ako má a nemá to vplyv na jazdné vlastnosti a je to len vec image. No uvidíme ako ďalej a koľko si zapýta prvá väčšia investícia
Komfort je neskutočný...ideálne uložená lakťová opierka (čisto subjetívne), tempomat (často jazdím diaľnicu a preferujem kľudnejšiu jazdu), veľmi účinná klimatizácia (klíma čo som mal v Brave a Tolede I. ako by tam oproti tomuto ani nebola) , jazdné vlastnosti takisto na úrovni ( vlastne všetko platí ako je jednom nemenovanom autofóre ). Spotreba sa pohybuje v rozpätí 4,9 - 8,5 no a keď sa regeneruje DPF vyskočí aj na 10 ale tak to neriešim. Motor na to že je to diesel komfortne tichý.
Interiér prehľadný jednoduchý a funčný...nič viac nepotrebujem. Miesta aj na sedadle vodiča neúrekom..sú aj dostatočne široké...čo je problém pre mňa väčšiny nových áaut - sadnem do nich a stále ma niede niečo tlačí.
Samozrejme má to viacero tzv. lacných riešení....ale koho to trápi pokiaľ všetko funguje ako má a nemá to vplyv na jazdné vlastnosti a je to len vec image. No uvidíme ako ďalej a koľko si zapýta prvá väčšia investícia
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných