VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Olsen
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 01.02.2010 11:14
Bydlisko: Kosice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Olsen »

....som to robil na stvorke so stlacenym plynom na hranici moznosti aby nepreradilo do trojky a ako dostalo vyssie otacky tak na podlahu. Viac z toho aby nepodradilo neviem dostat.
Ford Galaxy 1.9TDI PD Ghia Tiptronic
org. Wolf tuning 150PS

VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V momente ako pedál plynu chodí hore dole je logovaniu koniec,spôsobuje to zmenu riadenia všetkého a tak to nevyhodnotí nik,jedine vyslovene informatívne z neistou dávkou presnosti a pravdivosti výsledku.Príliš veľa je premenných už aj beztak,ešte sa pridá okúňanie menežmentu nad prevodovkou ktorú si musí pred prílišným zaťažením chrániť,a je to v pytlíku.To je jedna z množstva vecí pre ktoré by som najradšej v živote nevidel auto z automatom,je to samý problém od A do Z,z jediným plusom že auto môže riadiť blondína.Už pohľad na tú páku ma irituje
Olsen
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 01.02.2010 11:14
Bydlisko: Kosice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Olsen »

....tak som sa zmieril s tym ze moje Galaxy nenalogujem.

Teraz Vas vsak poprosim o pozretie sa na log. manzelkinho VW New Beetla 1.9 TDI 66kw ALH. Na stvorke plny plyn od 1500ot. Hranicu 4000ot. som vsak nedosiahol. Tiahle pomale stupanie.

http://uloz.to/xqw8zbSq/log-vw-csv

http://uloz.to/xC1aiQuS/log-0vwe-csv
Ford Galaxy 1.9TDI PD Ghia Tiptronic
org. Wolf tuning 150PS

VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je to úplná katastrofa,verím že to auto predbiehajú aj bicykle.
Je to stav keď už nie je v poriadku vôbec nič a kam oko dovidí sú iba velmi zlé hodnoty.Doslova od A po Z
To auto treba od základu vyčistiť,pozrieť technický stav turbíny ,EGR,lebo ako by jej ani nebolo,stav všetkého čo sa týka podtlakov, proste tam to treba urobiť od základu
Olsen
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 01.02.2010 11:14
Bydlisko: Kosice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Olsen »

...dakujem budem to musiet tym padom riesit asi komplexne. Ked je tam toho viac tak to dam do ruk niekomu kto tomu rozumie. Inac manzelka s tym jazdi v celku v pohode nestazuje si ale je to velmi kludny sofer (asi ten vykon nepotrebuje :) )
Ford Galaxy 1.9TDI PD Ghia Tiptronic
org. Wolf tuning 150PS

VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Musí byť veľmi kľudný vodič,lebo tie hodnoty sú ukážkovo zlé a teda viem ako to ide (teda vlastne nejde)
Lekso
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 19.01.2010 16:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Lekso »

Caute,

Hladam sikovneho cloveka s diagnostikou.
Pri plnej zatazi okolo 2tis. otacok trasie autom.
Pri vyssich otackach a plnom plyne ide krasne plynulo, do nudzaku nehadze.

Octavia II TDI 1.9 BXE 2006 265tis. km.
meri27
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 24.10.2008 14:30
Zdieľať na Facebook

audi A4, 96 kw, avf

Príspevok od používateľa meri27 »

Ahojte, môžte sa prosím pozrieť na môj log. http://leteckaposta.cz/685802474
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Hodnoty sú dobré a v poriadku.Viac informácií by poskytol kanál 010 miesto 003
meri27
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 24.10.2008 14:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa meri27 »

Ďakujem za odpoveď, skúsim urobiť aj na 10 a nahodím sem, lebo tak sa mi zdá, že na menším otáčkach neni taký výkon ako by trebalo, ľahko zdochne. Podtlakové hadičky som už menil.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak budeš robiť nový log,tak začni log máličko skôr povedzme nech už merá od 1400 ot a plný plyn.Aj preto treba 010 aby bolo jasné čo sa robilo s plynovým pedálom.Inak pri hodnostení som vychádzal z predpokladu že sa log robil na 4-ke
Je málo logovaní a to ich mám teda čosi,aby bol celý log tak kratučký a skákal 200/300ot medzi časovými značkami.Sú také čo na to potebujú tri razy dlhší čas
Na jednu vec ale treba dať pozor.Ja auto nevidím.Tj neviem do čoho je obuté a aké tlaky sú v gumách,napr,či v aute sedel jeden alebo traja a pod.To čo vidím je reakcia na zaťaženie,tj zaťaženie by bolo aj z vozíkom v závese,ale čas by sa naťahoval
To iba na margo hodnotenia niečoho k čomu niet popis
lucia.a.laco
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 03.10.2010 16:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lucia.a.laco »

Zdravím Páni, poprosím o kontrolu logu nakoľko octavia 2003, 66kW? (podozrenie na mierny čip) ALH, 250 000 km ? :d :D , EGR off cca pri 2500 rpm v kopci na 5 stupeň núdzový režim... Mám podozrenie na banku na turbe. Ďakujem za rady
log 1,10,11 : http://uloz.to/xYGsd4bD/log-01-001-010-011-csv
log 3,10,11 : http://uloz.to/xqbpxtvo/log-01-003-010-011-csv
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tam je nefunkčná variabilita.Takže predpoklad je správny.Ale okrem tesnosti banky treba pozrieť aj ovládanie podtlaku k tej banke a logicky či je samotná páčka ktorú banka pohybuje schopná lahkého pohybu a nezatuhla
lucia.a.laco
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 03.10.2010 16:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lucia.a.laco »

Ďakujem za rýchlu odpoveď, variabilita ide ľahko mám podozrenie na netesnú membránu podtlakovej banky prosím o vyvrátenie alebo potvrdenie tejto možnosti! momentálne nemám poruke vákuovku na overenie funkčnosti banky...
lucia.a.laco
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 03.10.2010 16:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lucia.a.laco »

Ok potom ma to napadlo...membrána je v p... Ďakujem chlapci

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných