Zapaľovanie, 2-takt náhrada

zapaľovanie, škrtiaca klapka, chladenie atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

peterhe
Forenzný námorník
Príspevky: 1413
Dátum registrácie: 22.01.2010 17:44
Bydlisko: TN
Zdieľať na Facebook

Zapaľovanie, 2-takt náhrada

Príspevok od používateľa peterhe »

Nazdar páni,
otázka pre mechanikov s praxou hlavne so staršími typmi vozidiel, - vedel by niekto poradiť, ktorým bežne dostupným zapaľovaním by sa dalo nahradiť to z obrázku ? Zapaľovanie je 12V (tranzistorové s impulzným kondenzátorom) bezbatériové, s bezkontaktným indukčným snímačom – cievkou (triger), spoločným pre obidva valce. V zotrvačníku sú oproti sebe umiestnené dva magnety - každý opačným pólom – ktoré svojim pohybom generujú v snímacej cievke napätie opačnej polarity - na základe toho dedukujem, že zapaľovanie rozdelí iskru do správneho valca podľa polarity napätia na snímacej cievke. Statorová cievka (ignition stator) má dve vinutia, jedno by malo zabezpečovať napájanie elektroniky a druhé zabezpečovať nabíjanie kondenzátora pre impulzy do zapaľovacích cievok. V prípade potreby by som vedel vyrobiť 12V stabilizátor, resp. doplniť zapojenie malou 12V gélovou batériou (batérii by som sa najradšej vyhol).
Ďakujem za pomoc.

[img]http://www.imgupload.org/images/569_wiring_diagram_mercury_18hp.jpg[/img]
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Česke VAPE určené na klasické 350 by to nevyriešilo ?
peterhe
Forenzný námorník
Príspevky: 1413
Dátum registrácie: 22.01.2010 17:44
Bydlisko: TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peterhe »

Jawa má na každý valec zvlášť ramienko alebo snímač
Napísať odpoveď

Návrat na "Bežné poruchy benzínových aut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný