Dacia Logan laureate 2005 1.4

Diskusia ohľadne vozidiel značky Dacia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

demeter1989
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 05.09.2013 11:45
Zdieľať na Facebook

Dacia Logan laureate 2005 1.4

Príspevok od používateľa demeter1989 »

Cavte vsetci. Mam Daciu logan 2005, 1.4 mpi ma najazdenych podctivich 54000 Km pri 40000km mene svicky za cca 45eur z renultu, vzduchovy fylter, olej Bp 5w-40 a olejovy fylter do teraz ziadna porucha. Zhruba pred mesiacom sa mi stalo to ze som ho nenastartoval hned ale az na 5 krad a to iste sa deje ci je motor studeny alebo teply stale sa mi to stava castejsie. Pri jazde ziadny naznak neakej zmeni vykonu ani plinulosti chodu motora. Pytal som sa mechanika ci mi diagnostika pomoze? On mi odpovedal ze len taky cas ked auto je napojene na PC a auto nestartuje. Aky nazor mate na to vy? Ak mate skusenosti z niecim podobnym prosim napistemi dakujem.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V podstate áno.Pri sporadických chybách sa môže stať že v stave ak práve nie je porucha tak je ťažko dopátratelná.Velmi je to závislé od typu chyby.Len niektoré chyby sa ukladajú do pamäte,a ale sú také,ktorých chyba sa nezaznamenáva vôbec nakoľko ich RJ považuje za prirodzené správanie aj v čase trvania chyby.Proste je normálne ak signál dávajú,ale aj keď signál chýba.Typicky sa tak správa čidlo kľuky
Tu môže pomôcť ak sa prekontrolujú všetky spoje,kostrenia,konektory a vyčistia kontoxom.Tiež sa oplatí očistiť čidlo kľuky od prípadných kovových čiastočiek
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Akože je Dacia vastne Renault, tak by som skontroloval čistotu čidla kluky, predpokladám že to bude podobné/rovnaké ako na Renaultoch