Skoda Superb 2,0 tdi - tlak za škrtiacou klapkou

Sem móžete poukázať na zaujímavý web v oblasti auto-moto, nie reklama...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

vykopanafosilia
Príspevky: 553
Dátum registrácie: 15.09.2022 16:18
Zdieľať na Facebook

Re: Skoda Superb 2,0 tdi - tlak za škrtiacou klapkou

Príspevok od používateľa vykopanafosilia »

tatkotom napísal: 19.03.2025 13:51 Vyrývajú spravidla takí čo buď vôbec netušia o čom píšete - alebo závidia. Nevšímajte si ich - sú všade.
Čo mu závidíme? Že prakticky v každej odpovedi podá siahodlhý odborný výklad, ktorým síce preukáže veľké vedomosti, ale zadávateľovi nijako nepomôže?
Tak to bolo mimochodom aj teraz...

Pre zadávateľa: Je mi podozrivá tá teplota snímača mínus 50 stupňov (je zaujímavé, že len mne...), čo tak začať tým snímačom, ktorý je jasne v prdeli?? Ako má ten motor normálne fungovať, keď si jeho riadiačka myslí, že vonku je mínus 50?
Teda za predpokladu, že nepíšeš z Ojmiakonu a tá teplota je správna.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 25750
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Skoda Superb 2,0 tdi - tlak za škrtiacou klapkou

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Postačí ak budeš hovoriť len za seba.Ak niečomu vonkoncom nerozumieš,neznamená že sú na tom ostatný rovnako. Asi naznačuješ že mám plus ešte extra písať ľudom čo nerozumejú písanému slovu v ich "jazyku" .Ja nerozumiem tisíc veciam,ale...potrebujem rozumieť niektorej tak využijem možnosť že o tom niekto píše...opýtam sa konkrétnejšie čo ma zaujíma.Lenže tu sa pýtaš ty,čo si invertár ktorý nerieši žiaden problém,proste príde,otrávi studňu a hneď je spokojnejší.Ak nerozumieš,vzdelávaj sa a nenadávaj ľudom čo hovoria tebe nepochopiteľné

Teplota -255°C také si už videl ? To tam nie je náhodou.
ondrejkova.culikova.lu
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 05.02.2025 22:05
Zdieľať na Facebook

Re: Skoda Superb 2,0 tdi - tlak za škrtiacou klapkou

Príspevok od používateľa ondrejkova.culikova.lu »

mhlavaty napísal: 19.03.2025 12:41 Ideálne je urobiť tri...čisté zapalovanie,motor vychladnutý a ešte neštartovaný napr ráno.
druhý hneď po štarte (volnobeh) a tretí po návrate z jazdy (plná prevádzková teplota) tiež volnobeh,motor sa nevypol po jazde takže hneď
Pokiaľ to je problém tak aspoň ten v plnej teplote plus readiness zo sekcie OBD.
Odsledovať tisíc hodnôt na obrazovke za behu je celkom problém,preto sa robia blockmapy,celý csv sa vytlačí na papier a tam sa veci prezerajú,podčiarknu,a logicky tie isté hodnoty sa pozerajú ...ako je to v prvom druhom a tretom prípade,tu už nie je problém párovať si konkrétne veci.No len ...každý súbor je +- 34 a viac papierov A4 plné hodnôt.Ale tot sa potom aj z poznámkami archivuje,ku tomu sa pridá o rok alebo tri znovu,takto je prehľad čo sa s časom deje.Logicky ak auto patrí do zoznamu stálej klientely,toto nie sú veci...pozri mi to,a čau,mne to už Mišo urobí.Jeden blokmap vyhodnotím,ale komunikácia potom len ss,ja školiť nikoho nebudem,tie časy sa minuli terčom tu žiadnemu blbovi nebudem
Neboli by ste ochotny spravit vy ten vcs keby som vam doniesol a nechal tam auto.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 25750
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Skoda Superb 2,0 tdi - tlak za škrtiacou klapkou

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To by šlo urobiť aj na počkanie hoci by to bol len jeden úplný v prevádzkovej teplote,ale doplnilo by sa o pár vecí aby sa nahradily tie chýbajúce data.Auto po chvilke môže preč,záznamy večer v kľude preštudujem. Do ss správy dám kedy by na to bol čas.

Návrat na "Zaujímavé stránky, odkazy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní