Úplne iný servis

Ponuky práce: Auto moto, brigády ...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Lubos, neviem co mas proti sudovemu oleju???? Ved je to absurdna hlupost.
Mne odide mesacne ca 120l oleja 5w-30 + ca 50l ostatnych.
Neviem si predstavit co by som robil s plastovymi bandaskami. Stary olej precerpam do suda a odovzdam. Cista robota a nemam horu plastu...
Samozrejme lepsia cena, menej bordelu, nizsie naklady na likvidaciu.
"Penu" som nikdy neriesil lebo pivo necapujem...
pacho17
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 12.06.2012 20:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacho17 »

Pán Zimovčá, teraz si sa sám priznal, že patríš k tým mechanikom o.j.e.b.a.va.č.o.m, Píšeš že výmena oleja je cca 1hod, a popri tom si urobíš aj iné veci, a za to schvaluješ učtovanie 50€, tak to je fakt sila. Ale čo už, keď zákazníci sú to ochotný zaplatiť? bol by si hlúpy si to nezapýtať. Podľa mňa za výmenu 15€, (značkovy 18€), a keď bez dokladu 10, max 12€. Sam si priznal, že zo suda je lacnejši olej, takže za olej plus filter max 30€. 4iže suma sumárum, 50€ to je max, a nie 100€. Každý servis by najradšej vymienal len olej, maximálne brzdové obloženia..poprípade vymeniť vzduchový filter, .... proste robotu, čo dokáže spraviť cvičená opica, a za to snívať o 50€/hodina, a pokiaľ je neaký problé, alebo trocha treba porozmyšľať, tak radšej pošle zákaznika preč. Vrchol drzosti mechanikov, je keĎ spraví diagnostiku, problém nevyrieši, ale za diagnostiku si vyučtuje nemalé prach, tak takíto u mňa nemaju šancu.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Chlapci treba ostať v rovine jasných vecí a argumentov bez skočenia do vlasov.Zrejme ste sa nepochpili správne,ale silné slová si prosím neadresovať lebo zamknem tému v tej sekunde.
janov5
Príspevky: 150
Dátum registrácie: 16.03.2009 16:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janov5 »

mhlavaty ved to tu je este bez privlastkov...a pacho17 tu tu uplne trefne rozpisal a tak by to malo byt ako pise...poviem priklad autoumyvarky... u nas v PD co viem funguju 2 podla môjho gusta,pred tescom a na zapotockoch jedna..das tam auto,ides na nakup alebo das si kavu dvaja auto povysavaju,potom dalsi vystrieka wapkou,dalsi dvaja potom lestia .....cista praca 20 min na auto pre vsetkych,spravia to dobre,ved kto by aj prisiel zas ked to odflaknu,ich robota je vidiet a za 8-10 eur to ide?je vidno ze robotu maju stale a zarobia tolko ludi a najomne,mnoho vody,saponaty a blbosti....ja viem ze je to neporovnatelne s automechanikom do urciteho momentu,mechanik nakupi kluce zdvihaky a dalsie veci,ale moze na tom fungovat roky..kdez to umyvarka ma naklady si dovolim tvrdit vstupne mensie,ale prevadzkove vyssie..je cim dalej viac aut na sk,a k mechanikom sa spravame skoro ako k doktorom,kardio chirurgom...az na to ze tomu nasemu "kardiochirurgovi" dovolime veci ako napr..vies diagnostika ukazala toto a toto...ak to vymenim a bude stale zle,tak toto a toto este pomenime a mozno sa pride na pricinu...a platime im za to nenormalne prachy,a tych 50 eur nema kardiochirurg v cistom na hodinu a nema na vyber v "oprave"tohto a tohto..potom ho dobre povlacime po sudoch ak pacient zomrie ze?...
viem ze porovnavam jablka s hruskami,ale finacne ohodnotenie je trefne si myslim,ak nevie niekto prist na pricinu problemu a nema sa co zakaznikovi stazovat ze som stravil nad tym 2 dni a hlavne mu za to platit,ani jeho nezaujima ake problemy mam ja v praci ked nieco nevyrobim co mam,jeho tiez netrapi z coho zaplatim najom...tak ani mna vôbec netrapi ze on dva dni bol offline s prijimom...
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Aby som to zhrnul tak na prvom mieste je KOMUNIKACIA so zakaznikom.
Nesnazit sa ho za kazdu cenu vyrobit a pokial na nieco nemam alebo si nie som isty treba to zakaznikovi povedat rovno.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Erik,to sú také samozrejmosti ktoré by mali byť ako zákon...komunikovať so zákazníkom otvorene a k veci.Ja sa nestretám že by zákazník nevedel pochopiť ak ho na niečo upozorním a trochu veci objasním,aby nevedel pochopiť že hoci v jeho záujme,ale oprava nesie nepredvídatelné riziká a tak o tom musí vedieť že vývoj môže dostať iný smer než sa čaká.
Ale opačne sa každý mechanik často stretá z malými aj velkými klamstvami zo strany klienta,zrejme aby to vyzeralo radšej na "vyžšiu moc" ako na jeho hlúposť že sa stalo čo sa stalo.A pritom o nič zásadné nekráča,veď sme ľudia.O tom že sa vo veciach už niekto špáral a urobil kopec zbytočných problémov nemá cenu písať.Dobrý mechanik urobí spústu neviditeľných úkonov,o ktorých zákazník nevie alebo iba časom ich zistí náhodne.Že mu "zmizli" sadrokartónové samorezky a sú tam opäť skrutky aké tam patria niektorý časom spomenú,iní nikdy nezistia.Že motor ako hnoj opäť vyzerá ako motor,to väčšina zbadá aspoň časom doma.Proste normálny mechanik a normálny zákazník nájdu k sebe rýchlo dobrú a fungujúcu spoluprácu.Najlepší sú dlhoročný zákazníci,chodia desaťročia ako domov,poznáme sa vzájomne,o aute je všetko jasné a tak sa ozaj dobre spolupracuje a vzťah aj musí byť nesmierne korektný,lebo z nich človek žije.Cezpolný sú OK,nič proti,ale dnes môže prísť a zajtra nie,ale môj stály je môj stály a bude všade a vždy prvý.Že sa aj z cezpolnými často vybuduje akýsi výžší vzťah je už akosi na tom,ako si ako ľudia sadneme.Preto asi tri slová sú úplne zásadné vo vzťahu zákazník - mechanik..korektnosť,ústretovosť a odbornosť.
Šlo by to do jediného slova...komunikácia ako píše erik
pacho17
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 12.06.2012 20:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacho17 »

Ľuboš, tak ako som ja neodhadol Tvoju profesiu, tak Ty si zas neodhadol moj vek. Podľa toho čo píšeš, tak sme zhruba v rovnakom veku ( v detstve som sa vozil na Spartaku a na T603). Jednu vec fakt nechápem, ako môžeš obhajovať mechanika, ktorý si učtuje 50€ za výmenu oleja. Tu nejde oto aby som ušetril, alebo že by som na to nemal. Proste nie som ochotný preplácať neadekvátne služby. Do značkového servisu odmietam chodiť preto, lebo nie som ochotný davať 20-25€ za liter oleja, a nie preto, že by som na to nemal. Mám mechanika, ktorého si vážim, a doverujem mu. Taktiež cítim z jeho strany, že si ma váži, hoci prídem s hoci čím. Keď mi vymeni čidlo ABS (zatiaľ "najvážnejšia" porucha na súčasnom aute) a po týždni, kontrolka zasa začala svietiť, nemal problém mi to opraviť zadarmo. Taktiež dobra padne, keď ma sám od seba upozornil, že predné obloženie mi vydrží tak 10kkm. A si píš, keď ho budem meniť určite zájdem k nemu. Na druhej strane potreboval som namontovať Webasto, tak mi rovno povedal, že on to nerobí, v pohode nie?. Pre to nemá problém k nemu chodiť na výmenu sptrebných materiálov, hoci viem, že pri konkurencii by som možna ušetril 5€. Tak ako som spomínal prezúvanie, kde mi šlendrianskou prácou doškrabal disk, hoci bol jeden z najlacnejších, už tam jednoducho nechodí. Keď mu nestojím, za to aby aspoň povedal prepáč, tak nemám o čom.

Fakt nechápem, to že človek vyžaduje za svoje peniaze adekvátne služby, tak to je lakomosť, alebo chamtivosť??
sbf
Príspevky: 1356
Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
Bydlisko: TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sbf »

sice do servisov nechodim ale take sumy ako 50 eur za hodinu nespecializovanej prace by som dal v jedinom pripade - ak by to bolo ako sou napr. v servise spojenej s nejakou lepsou restikou, ze napr. vyzlecu do bikin a postavia za sklo nejake ukrajinky a naucia ich menit olej, brzdy, zapasit s podvozkami, rozvody, ucinne riesit vymenu dielov atd.

Návrat na "Práca Auto-moto"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní