Daewoo Matiz - svieti check
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 94
- Dátum registrácie: 31.01.2009 22:08 Zdieľať na Facebook
Daewoo Matiz - svieti check
Zdravim pani,
Od kupi mi pretrvava jedina chyba svieti mi kontrolka motora a neviem si dat stym rady. davnejsie som bol na diagnostike no ked mi chybu vymazali po prejdeni cca. 500km sa znova rozsvietila. a svieti i nadalej niekedy sa stane ze aj 2 dni mi nesvieti.
Dnes som bol na STK kontrolka svietila vravel ze je vsetko v poriadku oboznamil som ho ze mi svieti kontrolka motora tak ma napojili na diagnostiku kde vyskocili tieto chyby:
P0131- Obvod snimaca O2- nizke napetie /1. rada valcov snimac 1/ a druha chyba P0420 Ucinost katalyzatoru je pod prahovou hodnotou/1. rada valcov/.
Vymazal mi chyby a cestou domov po prejdeni 10km sa mi zase rozsvietila. Doma som vsetky el. zasuvky vyfukal kompresorom a prestriekal kontak sprejom. a stale svieti. za tu dobu co mi svieti co je cca 4 mesiace som 3x nalial cistic vstrekov vraj matize su nachylne na to dalej vymenil 2x sviecky najprv bosch nakoniec NGK.
Nechova sa nijak zle, olej nezere motor ide pekne spotreba mi kapku vzrastla cca o 1,5l na 100KM cize spolu teraz zere 6,5l pri stalej rychlosti 80km/h da to aj viac ale jazdim snim na spotrebu.
Daewoo Matiz 0,8 SE, r.v 2002
Od kupi mi pretrvava jedina chyba svieti mi kontrolka motora a neviem si dat stym rady. davnejsie som bol na diagnostike no ked mi chybu vymazali po prejdeni cca. 500km sa znova rozsvietila. a svieti i nadalej niekedy sa stane ze aj 2 dni mi nesvieti.
Dnes som bol na STK kontrolka svietila vravel ze je vsetko v poriadku oboznamil som ho ze mi svieti kontrolka motora tak ma napojili na diagnostiku kde vyskocili tieto chyby:
P0131- Obvod snimaca O2- nizke napetie /1. rada valcov snimac 1/ a druha chyba P0420 Ucinost katalyzatoru je pod prahovou hodnotou/1. rada valcov/.
Vymazal mi chyby a cestou domov po prejdeni 10km sa mi zase rozsvietila. Doma som vsetky el. zasuvky vyfukal kompresorom a prestriekal kontak sprejom. a stale svieti. za tu dobu co mi svieti co je cca 4 mesiace som 3x nalial cistic vstrekov vraj matize su nachylne na to dalej vymenil 2x sviecky najprv bosch nakoniec NGK.
Nechova sa nijak zle, olej nezere motor ide pekne spotreba mi kapku vzrastla cca o 1,5l na 100KM cize spolu teraz zere 6,5l pri stalej rychlosti 80km/h da to aj viac ale jazdim snim na spotrebu.
Daewoo Matiz 0,8 SE, r.v 2002
-
- Príspevky: 90
- Dátum registrácie: 23.06.2013 15:44 Zdieľať na Facebook
Riesit CEL vymazanim chyby je mimoriadne ucinny sposob odstranovania problemu......
A prosim ta co saskujes s cisticom vstrekov ked ti jasne diagnostika pise nizke napatie na lambda sonde.. mas z nejakeho dovodu bohatu zmes a kat dostal na rit. Alebo vadnu lambdu. Alebo zaondeny konektor.
Nechces ist radsej k vestici alebo sarlatanom?
-
- Príspevky: 94
- Dátum registrácie: 31.01.2009 22:08 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Celé zle,a divím sa technikovi STK že sa podobne vyjadril.Diagnostika (OBD) vykazuje vadu a určite vie prečo.Lambda je funkčná ale jej práca je už nedostatočná nakoľko starnutím dochádza k spomaleniu jej práce a zmenšovaniu rozkmitu čo RJ jasne rozoznáva aj keď na inom kanáli diagnostiky vykazuje prácu ...slučka uzavretá. Stav lambdy je presne definovatelný a diagnostikovateľný JEDINE osciloskopom a nijako inak,všetko ostatné sú informatívne veci.Je nepochybné že samotný motor je v slušnom stave nakoľko emisie napriek tejto chybe ostali v medziach predpisu.
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 94
- Dátum registrácie: 31.01.2009 22:08 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Neexistuje vyjadrenie ..výsledok žiadny
Výmena niečo priniesla,nejakú informáciu,a to je výsledok nad ktorým sa treba zamyslieť lebo máš novú situáciu ktorá niečo potvrdí a niečo vyvráti.Lenže nemáš ani najmenší šajn o tom,čo a ako byť má,čo byť môže a nemôže.Lambda pozná iba niekoľko stavov v ktorých sa môže nachádzať
Je bez ohrevu ...RJ diagnostikuje jednoznačne
Obvod signálu je prerušený....RJ jednoznačne diagnostikuje
Obvod (slučka) je uzavretá,ale signál nedostatočný,RJ ho pre nesprávny tvar čas od času vykáže ako vadný
Ak budeš mať jasno ktorá vada sa týka toho motora,je možné urobiť ďalší krok na ujasnenie či je závada spôsobovaná samotnou lambdou alebo okolnosťami v ktorých nevie správne pracovať.
Tie kraviny čo riešite vyrieši trocha normálny mechanik jediným napichnutím osciloskopu na vstup signálu do RJ. Nemôže sa stať ani náhodou aby nerozlíšil prácu dobrej a zlej sondy nakolko si vie jej reakcie kedykoľvek nasimulovať a jej prácu detailne vidí.Z toho automaticky výjde výsledok či sa pôjde po spracovaní palivovej zmesy,hladaní netesnosti,alebo vyhodí sonda.
Je kolosálna chyba nevnímať lambdu ako toho najlepšieho pomocníka a zároveň báječného policajta práce s palivom.
Kedže je jej úloha ponímaná z hladiska ekológie maximalisticky je aj jej práci venované maximum pozornosti v každej diagnostike.Lambda je najväčší priateľ normálneho mechanika,je jedna z mála vecí ktoré sú ako stvorené špicľovať a dohliadať na dobrý stav,len to treba pochopiť a tu asi nastáva prvý neriešitelný problém
Výmena niečo priniesla,nejakú informáciu,a to je výsledok nad ktorým sa treba zamyslieť lebo máš novú situáciu ktorá niečo potvrdí a niečo vyvráti.Lenže nemáš ani najmenší šajn o tom,čo a ako byť má,čo byť môže a nemôže.Lambda pozná iba niekoľko stavov v ktorých sa môže nachádzať
Je bez ohrevu ...RJ diagnostikuje jednoznačne
Obvod signálu je prerušený....RJ jednoznačne diagnostikuje
Obvod (slučka) je uzavretá,ale signál nedostatočný,RJ ho pre nesprávny tvar čas od času vykáže ako vadný
Ak budeš mať jasno ktorá vada sa týka toho motora,je možné urobiť ďalší krok na ujasnenie či je závada spôsobovaná samotnou lambdou alebo okolnosťami v ktorých nevie správne pracovať.
Tie kraviny čo riešite vyrieši trocha normálny mechanik jediným napichnutím osciloskopu na vstup signálu do RJ. Nemôže sa stať ani náhodou aby nerozlíšil prácu dobrej a zlej sondy nakolko si vie jej reakcie kedykoľvek nasimulovať a jej prácu detailne vidí.Z toho automaticky výjde výsledok či sa pôjde po spracovaní palivovej zmesy,hladaní netesnosti,alebo vyhodí sonda.
Je kolosálna chyba nevnímať lambdu ako toho najlepšieho pomocníka a zároveň báječného policajta práce s palivom.
Kedže je jej úloha ponímaná z hladiska ekológie maximalisticky je aj jej práci venované maximum pozornosti v každej diagnostike.Lambda je najväčší priateľ normálneho mechanika,je jedna z mála vecí ktoré sú ako stvorené špicľovať a dohliadať na dobrý stav,len to treba pochopiť a tu asi nastáva prvý neriešitelný problém
-
- Príspevky: 137
- Dátum registrácie: 15.02.2007 21:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 94
- Dátum registrácie: 31.01.2009 22:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 08.01.2010 19:06 Zdieľať na Facebook
Serus, mal som tento isty problem este na Kalose 1,4, 8v. Tiez to bola chyba P420. Najprv ma presviedcali, ze kat to urcite nebude, tak mi vymenili obe lambdy a po case sa to znova rozsvietilo. Problem bol zly katalyzator. Po jeho vymene sa uz nikdy nerozsvietila (samozrejeme, ze pri zapnuti palubovky ano).
-
- Príspevky: 94
- Dátum registrácie: 31.01.2009 22:08 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných