Jaguar S-Type 3.0 V6

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jaguar

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

sekvoja
Príspevky: 103
Dátum registrácie: 23.01.2009 20:53
Zdieľať na Facebook

Jaguar S-Type 3.0 V6

Príspevok od používateľa sekvoja »

Ahoj ludkovia! chcel by som vas poprosit o vsetky mozne informacie ohladom tohto auta. velmi sa mi paci a cena sa zda byt ohladom na znacku a samotne auto(vybava, vykon) velmi slusna... ak s nim mate nejake skusenosti ( poruchy, spotreba,...) napiste. samozrejme aj dobre stranky tohoto auticka.. dakujem :300f:
dogg
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 04.02.2007 12:52
Bydlisko: LM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dogg »

predpokladam ze myslis tento: http://jaguar-s-type.autobazar.eu/30-v6 ... 63123.html
Aj ja som po nom pokukoval bo cena je fakt lakava, az tak lakava ze sa bojim ze to bude havarka, ani odtien dveri pri pohlade z boku sa mi moc nezda...no kto vie...
info o S-Type si nastuduj tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_S-type
V8 lover
sekvoja
Príspevky: 103
Dátum registrácie: 23.01.2009 20:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sekvoja »

diky za odpoved. kukam tie dvere a naozaj je tam maly farebny rozdiel...hm...mozno to sposobuje iba lom svetla....asi treba kuknut..inac velmi pekne , silne a elegantne auto, ktorych je na cestach pomenej. nikdy som nepocul o nejakych chorobach jaguarov. zeby ziadne neboli?? :2f93: a ten clanok opisuje toto auto v dobrom svetle...no uvidime, ale paci sa mi veeelmi.
romanpresov
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 12.01.2008 18:41
Bydlisko: PRESOV
Zdieľať na Facebook

JAGUAR

Príspevok od používateľa romanpresov »

V PRESOVE SOM CHCEL KUPIT S-TYPE ALE MA TO PRESLO,STAV BOL SUPER ALE MOTOR STARY FORD ,DETAILY NA CELOM AUTE JAK Z DAEWOO, KLUCE STARA SIERRA,V KUFRI VODA , SKUSIL SOM ESTE MOBILE.DE A POJAZDNE SU TAM OD 5500,-e MAL SOM O TEJ ZNACKE INU MIENKU,DOPOSIAL!!!!100x LEPSIE AUTA Z TYCH ROKOV SU MB ,E, ALEBO BMW ,5, JAGUAR JE ZNACKA PRE LUDI CO VOBEC AUTAM NEROZUMEJU A CHCU SA TVARIT AKO LORD NORTON.
RbK77
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 03.10.2008 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa RbK77 »

Nemal by mat znak jaguar na volante? Pretoze na tom co sem dal nie je. Mohol by byt strelene airbag.
sekvoja
Príspevky: 103
Dátum registrácie: 23.01.2009 20:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sekvoja »

myslim, ze by to vyriesilo castejsie kontrolovanie stavu oleja...ale aj za to dakujem, bo zo zvyku to nerobim kazdy den :d :D
a ten volant...fu, aky postreh. ano, mal by tam byt znak...zeby ten airbag..fu, to mi nenapadlo. zacinam mat pocit, ze tento presne necham asi tak, a pokukam sa po niecom na mobile.de... dik este raz
dogg
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 04.02.2007 12:52
Bydlisko: LM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dogg »

Ked si vsimnes tak aj predna maska na tom Jaguari je z kompresorovej verzie R takze aj ta je menena co moze znamenat ze bolo havarovane, stym volantom to do seba aj zapada (aj ked boli modely ktore mali znak len vysity na volante a nemali ho nalepeny! vid link: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... hboard.JPG)... no nechcem nikomu krivdit treba to jednoznacne vidiet nazivo. Tiez tam nema origo navi ale dake dorobene DVD ktore sa mi tam esteticky vobec nehodi, takze mne to auto pripada ako daky "pozliepanec". No nic stale plati ZA MALO PENAZI, MALO MUZIKY!
V8 lover
marko583
Príspevky: 232
Dátum registrácie: 11.01.2008 19:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko583 »

dovolim si aj ja prispiet

k tomu linku a tej skladacke asi tolko.
za tolke peniaze, tmu autu zakonite nieco musi byt, alebo bolo burane. dokazom by mohli byt tie svetla z faceliftovanej verzie. nevidel som, ale predpokladam. ad volant, predfacceliftverzie mali volant bez farebneho znaku, takze to moze aj nemusi byt s tym airbagom ok (zavisi ako je opraveny po buracke).

ad jaguare na slovensku. vozia sa sem len fakt vyjazdene herky za par korun. videl som ich niekolko vela dost, a az na par kuskov to nestalo za nic. malo kto to tu vie seriozne servisovat, diely u TOP auta za nenormalne peniaze a dlho vsetko trva (DENZEL vo viedni vie dodat do 2 dni vsetko a castokrat lacnejsie ako BA). najlacnejsie diely priamo z UK.

kecy o tom, ze bmw, mercees, audi, lexus je lepsi, nebudem komentovat. kazda automobilka ma svoju cielovu skupinu. osobne by som si bezduche auto ako audi nikdy nekupil, bmw ma kazdy druhy blbecek v meste, a mercedes auto taxikarov, dakujem neprosim.... ale kolko ludi, tolko chuti.

K S-TYpu ako autu, asi tolko, ze neni to celkom pravy jaguar, preto ho vela jaguaristov neuznava rovnako ako X-Type.

K tomu motoru, ako som uz citoval inde:
Ten V6 co používá Jaguar (jaguáří verze AJ-V6, u Fordu Duratec 25 a Duratec 30, jinak taky Mazda AJ) se objevil poprvé v polovině 90. let v Mondeu. Hlavní rozdíl Jaguaru a Mazdy je že mají variabilní časování ventilů, ale Jaguar AJ-V6 se od Fordu i Mazdy liší celkově konstrukcí hlavy. Dneska ho Ford v USA postupně nahrazuje mazdím Cyclone (Duratec 35/Duratec 37) a v Evropě přešel na 2.5 Turbo od Volva.

a k jeho zavadam:
K vaší otázce, zdali 3.0 l motor s 200 000 km bude ještě v pohodě? Odpovídám, že pravděpodobně ne. Tento motor nepatří mezi motory s dlouhou životností. Na vině je malá olejová vana, která neposkytuje náležitou ochranu a v zatáčkách se odlévá. Mazivo tepelným zatížením řídne a výsledek je, že se většina třílitrů zadře."

Naprosto suverénní dynamiku poskytuje špičkový třílitr. Po této stránce tak lze tomuto provedení jen těžko něco vytknout. Jeho koupi Vám však přesto nedoporučím, neboť se mu ze všech šestiválců nejméně vyhýbá naprosto fatální závada v podobě zadřeného ojničního ložiska. Je to ta samá závada, co provází větší model S-Type. Může za to jednak nedostatek oleje, který motor rád konzumuje, jednak jeho malé množství a jednak provedení olejové vany, jež neznemožňuje jeho odlévání v rychle projížděných zatáčkách. Trojice šestiválců má ovšem i jiné problémy. Třeba občasné přehřívání, jež je dílem jednak zaseklého termostatu a jednak selhávajícího modulu ovládajícího ventilátor chlazení." ... "Za nepravidelný chod motoru mohou často vadné zapalovací cívky a za neochotu k vytáčení zase selhávající ovládání klapek uzavírající jednotlivé větve sacího potrubí. Díky nim tak motor do určitých otáček pracuje jen s jedním sacím ventilem na válec, což vytváří při plnění intenzivní víření paliva, které má blahodárný vliv na hospodárnost a emise.


Osobne by som sa pozrel po V8 4.0 alebo po faceliftovych verziach V8 4,2, alebo V8 4,2 s kompresorom. Alebo rovno po dakom XJcku ako to ma byt limuzina. A u Jaguara 5x viac plati, ze je rozumnejsie si priplatit za dobry stav, ako kupovat vydojenu hajtru a tu potom davat do kopy.
sekvoja
Príspevky: 103
Dátum registrácie: 23.01.2009 20:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sekvoja »

akoze pani, dakujem za rady. a tebe jaguar s-type V6 : cau parky, nech ti je zem lahka :d :D
marko583
Príspevky: 232
Dátum registrácie: 11.01.2008 19:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko583 »

S Type moze byt fajn aleternativa do mesta pre niekoho, kto ma XJ. ale urcite nie za 6000 €.
auvaa
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 15.10.2008 03:19
Zdieľať na Facebook

S type

Príspevok od používateľa auvaa »

nejake informacie o jazdenom Jaguari S type a moznymi problemami sa docitas napriklad aj tu http://www.autotester.sk/jaguar-s-type-1999-az-2008/
kidrock77
Príspevky: 530
Dátum registrácie: 01.12.2009 20:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kidrock77 »

neda sa zadreniu motora predist pravidelnou kontrolou/dolievanim oleja ?
Arcturus
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 21.05.2012 09:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Arcturus »

Pokial viem/dočítal som sa, tieto problémy s motorom mali modely do r.v. 2002 :zg282:
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

marko583 napísal:.....................................

Osobne by som sa pozrel po V8 4.0 alebo po faceliftovych verziach V8 4,2, alebo V8 4,2 s kompresorom. Alebo rovno po dakom XJcku ako to ma byt limuzina. A u Jaguara 5x viac plati, ze je rozumnejsie si priplatit za dobry stav, ako kupovat vydojenu hajtru a tu potom davat do kopy.
Má pravdu předsedo ;-)

Za mňa jednoznačne 4,0 V8. Mám XJ8 už 3r. a je to zatiaľ najlepšie auto aké som mal.
jenda21
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 24.07.2013 15:13
Zdieľať na Facebook

motor

Príspevok od používateľa jenda21 »

Zdravím, řeším otázku, zda-li koupit 2.5 V6 ,např. toto: http://www.tipcars.com/jaguar-s_type/25 ... 10001.html nebo třílitr za stejnou cenuhttp://www.tipcars.com/jaguar-s_type/30 ... 75478.html. Jaké jsou pro a proti jednotlivých verzí? Mnohokrát děkuji za odpověď.
Napísať odpoveď

Návrat na "Jaguar fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných