Lancia v Európe končí
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
- sherdog
- Príspevky: 548
- Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46 Zdieľať na Facebook
Lancia v Európe končí
www.autorevue.czautorevue napísal:Vedení koncernu Fiat přikročilo k ráznému řezu: značka Lancia na všech exportních trzích úplně končí, ve výrobě zůstane jediný model, a to pouze na domácím trhu.
-
- Príspevky: 1145
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 23.01.2008 19:18 Zdieľať na Facebook
Prelepovanie znakov by fungovalo, ak by sa jednoznačne oddelili trhy pre chrysler a lanciu. 300C/Thema bolo objektívne dobré auto aj z prísneho pohľadu európskeho trhu.
Druhá vec je, že za themu pýtali "prémiové" peniaze, aj keď to bol mainstreamový chrysler. Zostáva dúfať, že dottore marchionne nezakope aj alfu..
Druhá vec je, že za themu pýtali "prémiové" peniaze, aj keď to bol mainstreamový chrysler. Zostáva dúfať, že dottore marchionne nezakope aj alfu..
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 200
- Dátum registrácie: 08.04.2008 11:38 Zdieľať na Facebook
v podstate mi to nevadi. ked spolocnosti pridu na to, ze korupcia, kartel a vyberanie nenormalnych dani vedie jedine k zaniku firiem lobujucich u rozlicnych skorumpovanych politikov, tak sa mozno nieco aj zmeni...
Stredne a vychodne slovensko je uz totalne v <> . J&T, Penta & spol to este utiahnu nejaky cas zo statnych zakaziek, ale uz nie dlho.
par dni dozadu som dostal pri ruseni zmluvy ponuku od nemenovaneho tel. operatora takuto cenu: 3,99 / mes. za 80 minut pri 2r viazanosti. ked viacero ludi odmietne taketo ceny s odpovedou "nepotrebujem to, zbytocnych 50e / rok", mozno si manazment zacne uvedomovat, ze tu uz nieco nie je v poriadku...
Stredne a vychodne slovensko je uz totalne v <> . J&T, Penta & spol to este utiahnu nejaky cas zo statnych zakaziek, ale uz nie dlho.
par dni dozadu som dostal pri ruseni zmluvy ponuku od nemenovaneho tel. operatora takuto cenu: 3,99 / mes. za 80 minut pri 2r viazanosti. ked viacero ludi odmietne taketo ceny s odpovedou "nepotrebujem to, zbytocnych 50e / rok", mozno si manazment zacne uvedomovat, ze tu uz nieco nie je v poriadku...
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Jerguško : mám doma Lanciu Y a ešte som sa nestretol s tak "užívatelsky príjemným" autom. Aj tu keď si listujem v ponuke vždy začínam Lanciami. Súčasná modelová rada dizajnovo predbehla všetko čo je na našom trhu aspoň o 5 rokov. ne osobne bude za Lanciami smutno.
Jaknato : ani spoločnosti ani manažment neprídu vôbec na nič , oni už svoje vrecká majú dávno plné a plebs ich nezaujíma . Aj keď už neuspejú na žiadnom trhu ,majú tolko že ešte desať generácíí ich rodín to neminie.
Jaknato : ani spoločnosti ani manažment neprídu vôbec na nič , oni už svoje vrecká majú dávno plné a plebs ich nezaujíma . Aj keď už neuspejú na žiadnom trhu ,majú tolko že ešte desať generácíí ich rodín to neminie.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 20.12.2013 13:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 20.12.2013 13:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Keby som bol nadšenec Saabu tak si kupujem staršiu 9-3 v edícii Viggen...
Na to aby mohli fungovať - aby sa to oplatilo, potrebujú vyrobiť určité množstvo áut, aby dokázali zaplatiť ludí aj pokryť náklady. A tie vyrobené autá sa musia aj predávať aby bolo zasa za čo vyrábať. Na dlhy už s nimi obchodovať nikto chcieť nebude.
A to si myslím že sa bavíme o 100-vkách predaných áut mesačne a jedine kde sa to možno bude ako tak predávať je domáci trh
Na to aby mohli fungovať - aby sa to oplatilo, potrebujú vyrobiť určité množstvo áut, aby dokázali zaplatiť ludí aj pokryť náklady. A tie vyrobené autá sa musia aj predávať aby bolo zasa za čo vyrábať. Na dlhy už s nimi obchodovať nikto chcieť nebude.
A to si myslím že sa bavíme o 100-vkách predaných áut mesačne a jedine kde sa to možno bude ako tak predávať je domáci trh
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
Cela hierarchia fiatkoncernu bola a je na chuja. Kazdy model ich znacky mal vlastnu podvozkovu skupinu, nic sa nezdielalo... Vid koncern vw, na podvozku golf 2 az 4 , ktori bol konstrukcne podobny, prezili 15 rokov a pekne na tom zarobili aj ked to bolo konstrukcne zastaraly crep. Ale so silnym marketingom to islo. Inovacie zacali u audi az sa postupne rozliezali do celeho koncernu. Toto chyba koncenru fiat, jasne dany trojuholnik postavenia znaciek, tym padom velke naklady kazdej znacky na vyvoj podvozkovej platformy. Jedine, kde toto funguje trochu, je u motorov... kludne mohli do teraz tazit z aut ako boli AR156, 159. na 159 mohli postavit lanciu limuzinu, fiat nejake mpv, na 156ke mensi model, proste vidojit tu technologiu na maximum a mat co najviac zurocene investicie, tak ako to robia vsetky ostatne znacky... Mne to pripomina tak trochu Slovensko. Chaos, bordel...
-
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 25.08.2009 07:14 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 65
- Dátum registrácie: 04.10.2008 14:44 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní