Ford Focus 1.6 - volnobeh
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 10.11.2013 15:02 Zdieľať na Facebook
Ford Focus 1.6 - volnobeh
Zdravím mám problém s fofom benzin 1.6 ...no tak podstata problému je asi táka ... normálne naštartujem motor..a otáčky klesnú pod 1000 a menej a motor hned zdochne... asi 3 krát mi to urobi a potom normálne naštartuje...ale napr keď idem do križovatky hodím 2 dám preč nohu z plynu a zase klesnú otáčky pod 1000 a hneď zdochne motor rozsvieti sa kontrolka dobýjania a kontrolka elektriky.... zablokuje volant...a už len brzdiť a zase štartovať... ale nerobí mi to stále napr po prejdeni 40-60 km...sa to opakuje.... voľnobežný ventil je prečistený a aj oskušany.....tak neviem v čom by mohol byť problém.......na počítači neukazuje žiadnu chybu... tak prosím Vás o radu...Vopred ďakujem
-
- Príspevky: 2178
- Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 09.11.2010 21:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 09.11.2010 21:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 28.05.2010 18:18 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: 23.12.2009 15:55
- Bydlisko: PE Zdieľať na Facebook
K problému - ako bolo písané vyššie, klapka alebo podtlaky, a voľnobežný ventil. Pretože jeho čistenie veľakrát nič neprinesie a treba ho vymeniť. Hlavne keď je pridretý. A symptómy ukazujú na pridretý ventil, lebo nedokáže pružne reagovať na pokles otáčok.
K ventilu - ventil sa nič neučí. Nemá sa na ňom čo učiť. Je to solenoid, ktorý ťahá šúpatko. Ovláda ho RJ, tá je adaptívna, čiže tá sa učí. Hlavne po tom, keď na viac ako pol hodiny odpojíš batériu...
K ventilu - ventil sa nič neučí. Nemá sa na ňom čo učiť. Je to solenoid, ktorý ťahá šúpatko. Ovláda ho RJ, tá je adaptívna, čiže tá sa učí. Hlavne po tom, keď na viac ako pol hodiny odpojíš batériu...
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 11.10.2009 17:56 Zdieľať na Facebook
Dobrý deň, mám podobný problém s FoFom tak sa chcem spýtať či by mi niekto vedel poradiť...Je to 1.6 benzín, rok 2004, prvá generácia teda.
Po naštartovaní studeného motora mi otáčky idú okamžite dole a motor zhasne. S pridávaním plynu ho dokážem udržať asi na 5x štartovania a po cca 10 sekundách plynovania na neutráli už ide všetko v poriadku, otáčky držia, nekolísajú, ani počas jazdy motor nevypína. Proste potom už ide všetko ako má, aj štartuje pekne na prvý krát bez problémov. Len keď je studený motor tak to blbne pri štartovaní. Sú vymenené všetky filtre, olej, sviečky. Nevedel by niekto poradiť v čom by mohol byť problém? vďaka za rady
Po naštartovaní studeného motora mi otáčky idú okamžite dole a motor zhasne. S pridávaním plynu ho dokážem udržať asi na 5x štartovania a po cca 10 sekundách plynovania na neutráli už ide všetko v poriadku, otáčky držia, nekolísajú, ani počas jazdy motor nevypína. Proste potom už ide všetko ako má, aj štartuje pekne na prvý krát bez problémov. Len keď je studený motor tak to blbne pri štartovaní. Sú vymenené všetky filtre, olej, sviečky. Nevedel by niekto poradiť v čom by mohol byť problém? vďaka za rady
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných