Ford Focus 1.6 - volnobeh

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

plmisqo
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 10.11.2013 15:02
Zdieľať na Facebook

Ford Focus 1.6 - volnobeh

Príspevok od používateľa plmisqo »

Zdravím mám problém s fofom benzin 1.6 ...no tak podstata problému je asi táka ... normálne naštartujem motor..a otáčky klesnú pod 1000 a menej a motor hned zdochne... asi 3 krát mi to urobi a potom normálne naštartuje...ale napr keď idem do križovatky hodím 2 dám preč nohu z plynu a zase klesnú otáčky pod 1000 a hneď zdochne motor rozsvieti sa kontrolka dobýjania a kontrolka elektriky.... zablokuje volant...a už len brzdiť a zase štartovať... ale nerobí mi to stále napr po prejdeni 40-60 km...sa to opakuje.... voľnobežný ventil je prečistený a aj oskušany.....tak neviem v čom by mohol byť problém.......na počítači neukazuje žiadnu chybu... tak prosím Vás o radu...Vopred ďakujem
mjz
Príspevky: 2178
Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjz »

ked je urcite dobry a urcite aj klapka, ako aj cista ako psie gulky - tak si pozri hadicky. to mas zadara ,
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
rudigo
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 09.11.2010 21:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rudigo »

zanesena škrtiaca klapka,mne to tiež chcipalo,po očisteni pokoj
rudigo
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 09.11.2010 21:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rudigo »

a ešte kontrola podtlak. hadičiek
fifty12
Príspevky: 130
Dátum registrácie: 28.05.2010 18:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa fifty12 »

Čo som počul, tak ten volnobežný ventil sa musí vraj nastaviť sám po prejdení pár 100 km. Neviem čo je na tom pravdy. Či už nový alebo vyčistený.
werth2d
Príspevky: 103
Dátum registrácie: 23.12.2009 15:55
Bydlisko: PE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa werth2d »

K problému - ako bolo písané vyššie, klapka alebo podtlaky, a voľnobežný ventil. Pretože jeho čistenie veľakrát nič neprinesie a treba ho vymeniť. Hlavne keď je pridretý. A symptómy ukazujú na pridretý ventil, lebo nedokáže pružne reagovať na pokles otáčok.

K ventilu - ventil sa nič neučí. Nemá sa na ňom čo učiť. Je to solenoid, ktorý ťahá šúpatko. Ovláda ho RJ, tá je adaptívna, čiže tá sa učí. Hlavne po tom, keď na viac ako pol hodiny odpojíš batériu...
D3r3kX
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 11.10.2009 17:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa D3r3kX »

Dobrý deň, mám podobný problém s FoFom tak sa chcem spýtať či by mi niekto vedel poradiť...Je to 1.6 benzín, rok 2004, prvá generácia teda.
Po naštartovaní studeného motora mi otáčky idú okamžite dole a motor zhasne. S pridávaním plynu ho dokážem udržať asi na 5x štartovania a po cca 10 sekundách plynovania na neutráli už ide všetko v poriadku, otáčky držia, nekolísajú, ani počas jazdy motor nevypína. Proste potom už ide všetko ako má, aj štartuje pekne na prvý krát bez problémov. Len keď je studený motor tak to blbne pri štartovaní. Sú vymenené všetky filtre, olej, sviečky. Nevedel by niekto poradiť v čom by mohol byť problém? vďaka za rady :)
Napísať odpoveď

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných