Lancia Lybra na mobile.de
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 226
- Dátum registrácie: 01.02.2009 02:02 Zdieľať na Facebook
Lancia Lybra na mobile.de
Zdravim pani,
kedze zhanam pohodlne auto na dlhe trate, Lybru som nemohol prehliadnut. Auto sa mi velmi paci a uz v zakladnej vybave je super. Mam vsak par otazok. Na mobile.de som pozeral Lybru diesel v okoli Mnichova(80331, 200km). Ked si odmyslim ponuky z Rosenheimu ceny idu od 3.000 eur az po 10.000eur. Co mozem ocakavat od luxusneho, povodne velmi draheho auta ktore sa teraz predava za 3.000 eur. Dokonca niektore v tejto cene maju aj scheckheft. Moj favorit
Lancia Lybra Station Wagon 2.4 jtd LX
Co na to hovorite, isli by ste do toho, preco je to 'take lacne'?
kedze zhanam pohodlne auto na dlhe trate, Lybru som nemohol prehliadnut. Auto sa mi velmi paci a uz v zakladnej vybave je super. Mam vsak par otazok. Na mobile.de som pozeral Lybru diesel v okoli Mnichova(80331, 200km). Ked si odmyslim ponuky z Rosenheimu ceny idu od 3.000 eur az po 10.000eur. Co mozem ocakavat od luxusneho, povodne velmi draheho auta ktore sa teraz predava za 3.000 eur. Dokonca niektore v tejto cene maju aj scheckheft. Moj favorit
Lancia Lybra Station Wagon 2.4 jtd LX
Co na to hovorite, isli by ste do toho, preco je to 'take lacne'?
-
- Príspevky: 3134
- Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Re: Lancia Lybra na mobile.de
dobre a pekne auto. Spolahlive a velmi tazko predajne. Biedny image. Priemerne jazdne vlastnosti.
Pokial je udrziavane, bez problemu urobi 300tkm - na bezny moderny diesel velmi dobre vstreky a cerpadlo. Odolne turbo. Citlivejsia naprava. Drahe karosarske diely - malo z druhovyroby. Spotrebny material podobny Fiatu.
Vyzaduje pravidelny servis, casto menit olej a bude dobre sluzit.
Slabsia pasivna bezpecnost - je to predsa len starsi model, 5 hviezd to nema..
Velmi dobra klubova scena - vela nadsencov, ktori radi pomozu.
Celkovo - vela muziky za malo penazi.
Ak hladas auto na vozenie a nie ako nadstavec na vtaka - budes spokojny
Pokial je udrziavane, bez problemu urobi 300tkm - na bezny moderny diesel velmi dobre vstreky a cerpadlo. Odolne turbo. Citlivejsia naprava. Drahe karosarske diely - malo z druhovyroby. Spotrebny material podobny Fiatu.
Vyzaduje pravidelny servis, casto menit olej a bude dobre sluzit.
Slabsia pasivna bezpecnost - je to predsa len starsi model, 5 hviezd to nema..
Velmi dobra klubova scena - vela nadsencov, ktori radi pomozu.
Celkovo - vela muziky za malo penazi.
Ak hladas auto na vozenie a nie ako nadstavec na vtaka - budes spokojny
-
- Príspevky: 3134
- Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03 Zdieľať na Facebook
cenu nemením, ale dávam zlavu na týžden, max. 10 dní 1100€. akutna situácia vyžaduje hotovosť. ak sa to nepredá za ten čas, cena bud ostane a predá sa za nu alebo si ho nechám ak sa nepredá. tu je link:
p.s. AUTO JE SKUTOCNE V TOP STAVE
http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=621439
p.s. AUTO JE SKUTOCNE V TOP STAVE
http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=621439
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
hodne nebudem súhlasiť s predošlým príspevkom. Mám niekoľkoročnú osobnú skúsenosť ako s Lybrou SW tak s Kappou SW oboje v motorizácii 2,4JTD. Najprv som mal Lybru, no po 2r. som ju vymenil za síce staršiu, no priestrannejšiu a pohodlnejšiu Kappu. Olej používam URANIA Daily (IVECO) s predĺženou životnosťou a prímesou na mazanie reťaze (olejové čerpadlo je poháňané reťazou) a mením po 40 000km. S kappou som takto najazdil 170 000km celkovo má 286 000km a všetko je na nej pôvodné. Ja som ju kúpil s chybnou RJ klímy, ktorú som kúpil za 70EUR odvtedy len bežná údržba. Rozvody sa menia po 130 000km, mňa originálne (komplet) aj s prácou vyšli na cca 6500,-Sk. Predné kotúče s obložením origo, nie náhrada 7000,- ak s prácou. Väčšinou sú ceny obdobné.
A jazdné vlastnosti? Do Lybry som presadol z VW Passat, pred tým Golf III a musím povedať, že cestovanie v Lybre je o triedy vyššie o Kappe ani nehovorím. Ostrejšie prejazdy zákrut sú podstatne istejšie ako na Passate, panelová dialnica do Prahy robí z cestovania v Pasate utrpenie, v Lybre a hlavne v Kappe je to celkom pohoda.
Odolnosť interiéru proti opotrebovaniu je úplne skvelá. V Kappe mám béžový interiér stále vo výbornej kondícii. Sranda nastane ak si pozrieš podvozok 10r. Lancie a 5r. VW,BMW,MB na zdviháku. Tam nastáva veľké prekvapenie a vytriezvenie zástancov nemeckých áut.
Ja by som na Talianske autá nikdy nepresedlal, ale v 94om som proti svojej vôli vyfasoval 1. služobný Fiat Bravo, potom Marea, Stilo... celkovo doteraz 5 Talianov ameíme ich po 3r. a najazdení cca 250 000km. Doteraz som nemal poruchového taliana.
Nenechaj sa zblbnúť nepodloženými kecami na adresu Talianskych áut. Profituj z ich falošnej povesti o nespolahlivosti a využi dobrú cenu na kúpu auta nad ktorým ohŕňajú nos všetci, čo sa vozia v hlučných plecháčoch s presvedčením, že majú niečo TOP.
Kupoval by som z Talianska. Nemci nemajú k majetku vzťah, v Taliansku sa dá kúpiť aj 10r kára v skvelom stave.
Inak, vzhľadom na klesajúce ceny zváž Lanciu Thesis. Ťažko hladá v tej cene konkurenciu čo sa týka komfortu.
A jazdné vlastnosti? Do Lybry som presadol z VW Passat, pred tým Golf III a musím povedať, že cestovanie v Lybre je o triedy vyššie o Kappe ani nehovorím. Ostrejšie prejazdy zákrut sú podstatne istejšie ako na Passate, panelová dialnica do Prahy robí z cestovania v Pasate utrpenie, v Lybre a hlavne v Kappe je to celkom pohoda.
Odolnosť interiéru proti opotrebovaniu je úplne skvelá. V Kappe mám béžový interiér stále vo výbornej kondícii. Sranda nastane ak si pozrieš podvozok 10r. Lancie a 5r. VW,BMW,MB na zdviháku. Tam nastáva veľké prekvapenie a vytriezvenie zástancov nemeckých áut.
Ja by som na Talianske autá nikdy nepresedlal, ale v 94om som proti svojej vôli vyfasoval 1. služobný Fiat Bravo, potom Marea, Stilo... celkovo doteraz 5 Talianov ameíme ich po 3r. a najazdení cca 250 000km. Doteraz som nemal poruchového taliana.
Nenechaj sa zblbnúť nepodloženými kecami na adresu Talianskych áut. Profituj z ich falošnej povesti o nespolahlivosti a využi dobrú cenu na kúpu auta nad ktorým ohŕňajú nos všetci, čo sa vozia v hlučných plecháčoch s presvedčením, že majú niečo TOP.
Kupoval by som z Talianska. Nemci nemajú k majetku vzťah, v Taliansku sa dá kúpiť aj 10r kára v skvelom stave.
Inak, vzhľadom na klesajúce ceny zváž Lanciu Thesis. Ťažko hladá v tej cene konkurenciu čo sa týka komfortu.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
To, že Petty by to vymenil zasa za Lanciu tiež o niečom hovorí. Ak by to bola taká hrôza, nechcel by Lanciu ani vidieť. Tá 1,9 JTD je kultúrou chodu oproti 1.9TDI od VW niekde úplne inde. Mal som ho v služobnom Stile aj Marei. Ale 2,4 je 2,4. Zasa za tú cenu by som si to išiel minimálne pozrieť.
Nerobím reklamu Pettymu, nepoznám ho a nikdy som ho nevidel.
Nerobím reklamu Pettymu, nepoznám ho a nikdy som ho nevidel.
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
hm, menit olej po 40tkm je dost uletAcon napísal:hodne nebudem súhlasiť s predošlým príspevkom. Mám niekoľkoročnú osobnú skúsenosť ako s Lybrou SW tak s Kappou SW oboje v motorizácii 2,4JTD. Najprv som mal Lybru, no po 2r. som ju vymenil za síce staršiu, no priestrannejšiu a pohodlnejšiu Kappu. Olej používam URANIA Daily (IVECO) s predĺženou životnosťou a prímesou na mazanie reťaze (olejové čerpadlo je poháňané reťazou) a mením po 40 000km. S kappou som takto najazdil 170 000km celkovo má 286 000km a všetko je na nej pôvodné. Ja som ju kúpil s chybnou RJ klímy, ktorú som kúpil za 70EUR odvtedy len bežná údržba. Rozvody sa menia po 130 000km, mňa originálne (komplet) aj s prácou vyšli na cca 6500,-Sk. Predné kotúče s obložením origo, nie náhrada 7000,- ak s prácou. Väčšinou sú ceny obdobné.
A jazdné vlastnosti? Do Lybry som presadol z VW Passat, pred tým Golf III a musím povedať, že cestovanie v Lybre je o triedy vyššie o Kappe ani nehovorím. Ostrejšie prejazdy zákrut sú podstatne istejšie ako na Passate, panelová dialnica do Prahy robí z cestovania v Pasate utrpenie, v Lybre a hlavne v Kappe je to celkom pohoda.
Odolnosť interiéru proti opotrebovaniu je úplne skvelá. V Kappe mám béžový interiér stále vo výbornej kondícii. Sranda nastane ak si pozrieš podvozok 10r. Lancie a 5r. VW,BMW,MB na zdviháku. Tam nastáva veľké prekvapenie a vytriezvenie zástancov nemeckých áut.
Ja by som na Talianske autá nikdy nepresedlal, ale v 94om som proti svojej vôli vyfasoval 1. služobný Fiat Bravo, potom Marea, Stilo... celkovo doteraz 5 Talianov ameíme ich po 3r. a najazdení cca 250 000km. Doteraz som nemal poruchového taliana.
Nenechaj sa zblbnúť nepodloženými kecami na adresu Talianskych áut. Profituj z ich falošnej povesti o nespolahlivosti a využi dobrú cenu na kúpu auta nad ktorým ohŕňajú nos všetci, čo sa vozia v hlučných plecháčoch s presvedčením, že majú niečo TOP.
Kupoval by som z Talianska. Nemci nemajú k majetku vzťah, v Taliansku sa dá kúpiť aj 10r kára v skvelom stave.
Inak, vzhľadom na klesajúce ceny zváž Lanciu Thesis. Ťažko hladá v tej cene konkurenciu čo sa týka komfortu.
Ale inak suhlasim s tym, ze Tal. auto je lepsie brat z Talianska. Cesty lepsie ako v D, lepsi servis, lepsie ceny.
Vela aut, ktore su na mobile.de pochadzakju v skutocnosti z Tal..
-
- Príspevky: 280
- Dátum registrácie: 07.10.2008 10:50 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3134
- Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03 Zdieľať na Facebook
díky za pozitívny príspevok, chem len dodať, že som ešte taký typ človeka, ktorý ked má auto neznesie ani najmenšiu technicku závadu a dávam vždy každu maličkosť opraviť a odstrániť a preto na každom aute čo som mal som prerobil kopec penazí. mám velku rodinu a teraz jeden mi drží auto a čakam či predám alebo mnie. chcem ist do lancie phedry. kvoli priestoru , inak lybra je skutočne skvelé auto a nikdy nan nedám dopustiť.Acon napísal:To, že Petty by to vymenil zasa za Lanciu tiež o niečom hovorí. Ak by to bola taká hrôza, nechcel by Lanciu ani vidieť. Tá 1,9 JTD je kultúrou chodu oproti 1.9TDI od VW niekde úplne inde. Mal som ho v služobnom Stile aj Marei. Ale 2,4 je 2,4. Zasa za tú cenu by som si to išiel minimálne pozrieť.
Nerobím reklamu Pettymu, nepoznám ho a nikdy som ho nevidel.
-
- Príspevky: 226
- Dátum registrácie: 01.02.2009 02:02 Zdieľať na Facebook
Aby som to doplnil pre vsetkych. V lete sa stahujem na nejaky cas do DE preto som pozeral mobile.de nakolko je najednoduchsie kupit aj prihlasit to rovno tam. Rocny najazd odhadujem na 10-40tis km, 90% dialnica. Auto si planujem nechat minimalne na 5 rokov.
Preto som chcel vediet aky mate nazor na ceny Lancii na mobile.de. Moj plan je risknut to a kupit nejaku do 4000eur pricom 1000eur budem mat nachystanych na pociatocny servis/opravy.
Je mozne dokupit dodatocne tempomat (pripadne navigaciu) do verzie ktora ich nema?
Preto som chcel vediet aky mate nazor na ceny Lancii na mobile.de. Moj plan je risknut to a kupit nejaku do 4000eur pricom 1000eur budem mat nachystanych na pociatocny servis/opravy.
Je mozne dokupit dodatocne tempomat (pripadne navigaciu) do verzie ktora ich nema?
-
- Príspevky: 3134
- Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03 Zdieľať na Facebook
tempomat sa dá , ale navigácia je trošku problém, skor by som navrhoval nejaku externu navigaciu kde je aj jednoduchšie a lacnejšie updatovať mapy.zefoo napísal:Aby som to doplnil pre vsetkych. V lete sa stahujem na nejaky cas do DE preto som pozeral mobile.de nakolko je najednoduchsie kupit aj prihlasit to rovno tam. Rocny najazd odhadujem na 10-40tis km, 90% dialnica. Auto si planujem nechat minimalne na 5 rokov.
Preto som chcel vediet aky mate nazor na ceny Lancii na mobile.de. Moj plan je risknut to a kupit nejaku do 4000eur pricom 1000eur budem mat nachystanych na pociatocny servis/opravy.
Je mozne dokupit dodatocne tempomat (pripadne navigaciu) do verzie ktora ich nema?
-
- Príspevky: 331
- Dátum registrácie: 07.02.2009 23:51 Zdieľať na Facebook
toto auto možem skutočne len odporučiť. je to na svoju triedu jedno z najlepších vozov čo sa týka pomeru ceny, kvality a pohodlia vo svojej triede. akurát, že 3000€ by som sa trošku bál, že by bolo už moc vyjazdené a potrebovalo investícii vela. po cca 150 000km býva vybitý stabilizátor s obom a tiahlami - cca 200€, niekedy aj obe ramená 1kus-cca 85€. inak žiadne velké problémy, auto má velmi dobré brzdy aj jazdné vlastnosti. motor vydrží vela, aj ked sem tam nejaký snímač treba vymeniť/ váha vzduchu a pod./ ale niesu to žiadne hrozné veci, ktoré by na iných autách neodchádzali, práve naopak, je o dosť menej kazový ako iné značky. ale samozrejme platí u neho to isté čo u každého auta. ak kupiš vybehanu šunku po buračke, tak spokojný nebude..
proste je to auto, ktoré pri dobrej starostlivosti vela vydrží.
proste je to auto, ktoré pri dobrej starostlivosti vela vydrží.
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 22.04.2008 17:15
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
LYBRA
Zdravim!
Za 3560 euro ti viem dat 1.9 JTD,r.2002,tmavoseda met.,nemam ju este v ponuke.Ak mas zaujem,daj mi vediet a poslem ti foto.
Je na DOVOZ z Talianska.
http://ferrari777.autobazar.eu/
Maj sa.
Stani
Za 3560 euro ti viem dat 1.9 JTD,r.2002,tmavoseda met.,nemam ju este v ponuke.Ak mas zaujem,daj mi vediet a poslem ti foto.
Je na DOVOZ z Talianska.
http://ferrari777.autobazar.eu/
Maj sa.
Stani
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
To nie je úlet. To je realita odskúšaná v ťažkej prevádzke a následnom rozbore minerálnych a syntetických olejov v skúšobnom ústave. Roky som robil na mieste, kde sme sa touto problematikou okrajovo zaoberali a hlavne dozvedeli aká je realita výmenných intervalov. Celé je to hlavne biznis. Ak by sa oleje menili naozaj aspoň v polovici ich životnosti z hľadiska ich požadovaných parametrov, olejárske spoločnosti by prišli o nepredstaviteľné peniaze. Inak, pre zaujímavosť a Tvoju informáciu, veľkoobjemové motory v MB Actros majú výmenné intervaly 80-120 000km, motory IVECO o objeme nad 10l až 150 000km. A tie motory makajú s inou záťažou. Čo je proti tomu 40 000km v osobáku.YxoYpsilono napísal:
hm, menit olej po 40tkm je dost ulet
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných