Porsche Cayenne 4.5 S

Diskusia ohľadne vozidiel značky Porsche

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

david0000
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 10.01.2010 10:50
Zdieľať na Facebook

Porsche Cayenne 4.5 S

Príspevok od používateľa david0000 »

zdravim.chcem si kupit porsche cayenne 4.5 S.R.V2004 mate nietko skusenosti s tymto autom popripade neake rady naco si dat pozor pri kupe a tak.kolko stoja nd na toto auto.popripade servis.dakujem za kazdu radu
marek4
Príspevky: 744
Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek4 »

Clovek ktory si chce kupit taketo auto by nemal vobec klast taketo otazky a malo by mu to byt jedno ako spotreba, cena benzinu a vyska havarijnej poistky.

V podstate je rovnako kvalitny servis rovnako financne narocny na auto ci je nove alebo 9 rocne, akonahle sa na nom zacne setrit tak sa to prejavi aj na kvalite dielov a teda aj auta celkovo. Zanedbany servis sa samozrejme dobehnut neda nakolko sa to vobec nerentuje.

V podstate sa jedna o to ze povodnemu majitelovi sa uz do tak stareho auta neoplati davat tolko financii na servis a radsej si kupi nove alebo novsie a nemusi nic riesit...
Ja to tiez tak robim aj ked venujem autu nadstandardny servis, ale v istom case zacnes mat pocit ze sa uz nevozis na aute tej kvality ako si kupil a pri tychto autach vyjde repas podvozku komplet na sumu okolo 10 000 co je cena auta, ked ratam vzduchove pruzenie, adaptivne tlmice, vsetky silentbloky, capy ramena, brzdy...
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Netreba zabudnúť ani na cenu pneumatík...
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Davidko, kašli na to, nemáš na to...
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Pri kúpe takého náročného auta predovšetkým na cenu náhradných dielov a servisu by som doporučoval si nechať finančnú rezervu vo výške asi 50% z ceny 9 ročného auta.
krason
Príspevky: 622
Dátum registrácie: 03.01.2009 21:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa krason »

Osobne by som do toho nesiel. drahe auto na opravu alebolen na zakonne platby. ohurovat mozem baby aj inde nielen autom ;)
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Podla mna super kara :2f93: , cim inym uz vyberes bankomat bez karty ?
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
autickar21
Príspevky: 1596
Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autickar21 »

Kolega mal tez takyto napad, ze sak su lacne... a dal by do toho plyn. Bol skusat par kuskou. Vozba o level vyssie ako tuareg, ale kazde jedno auto malo cez 200tis. km, Mechanik mu naratal taku cenu na vstupny servis (na vecsinu dielov nie je druhovyroba), ze sa na to vykaslal. Uz vie, preco su lacne, ked kupna cena bola niekde inde. Pre bezneho cloveka sa z toho po nejakom case stane nehnutelny majetok, nepohne sa po vlastnej osi z dvora...
Nick21212
Príspevky: 450
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: LH
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Nick21212 »

jeden krat som vozil túto v8 a poviem ti len toľko že som čakal od motora ako sa povie väčšie ´´pecky´´.
Inak auto ma ničím nezaujalo ani interier ani exterier. Osobne by som volil ročníky okolo roku 2007 idú cca po 25t € a dá sa najsť aj manul s 3,6L.
Veľa ich je na LPG takže stačí hľadať.
Známy ho mal 2-3 mesiace a potom to posunul dalej. Vravel že stým bol v servise v ZA na výmenu oleja a kontrolu ale moc im neveril.
Spotrebu mal okolo 20L, ale nejazdil predpisovo.

Za tie love si kúp ine normalne auto lebo všetky vedia že je to stará šunka za pár korún ale servis má hodnotu auta.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

len to ber mas prachy nevahaj.ukaz ako na sk sa mame dobre.ja viem ze ludia maju prachy.
Rolfos
Príspevky: 550
Dátum registrácie: 27.11.2006 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Rolfos »

Tuto si mozes pozriet cenu niektorych beznych dielov

http://www.pelicanparts.com/catalog/sho ... atalog.htm

Mam G-ckovy Mercedes, takze dost drahe auto na prevadzku, ale do Cayennu by som nesiel...
jonathan104
Príspevky: 2733
Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jonathan104 »

[quote="cicmanec"]Davidko, kašli na to, nemáš na to...[/quote]
tak to si nemusel tak drsne, on si kupi nekazový kus a s plnou nádržou!

joj kuaaaa, nič sa tu nezmenilo, vôbec nič
Mass111
Príspevky: 609
Dátum registrácie: 03.04.2009 19:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mass111 »

Ahoj, áno mám skúsenosti s týmto autom. Motor dobrý, pozor na to, že v dopravnej zápche, alebo pri pomalšej jazde sa ti bude prehrievať ( skús uhádnúť prečo ), 6 stupňový automat - super, podvozok - vynikaúci, brzdy - najsamlepšie ( na to, že SUV ), výbava je aj v základnej verzií veľmi slušná ( v tej dobre vybave, nebudeš musieť v zime odhŕnať sneh z auta, garáž, tým nemyslím ), verzie s Turbom mali s ním problémy, aj keď idú odstatne lepšie, hlavne sú majstrami v konzumacií oleja. Treba si dať pozor na vankúše ( nebudeš chcieť vedieť, čo stojí výmena ), mali problémy z ovládaním na volante. Spotreba od 12 litrov ( volnobeh :) ) cez 18 litrov ( priemerka z BC ) po sny majiteľa Slovnaftu. No a potom príde hlavny problém - peniaze. Pokial nie si bossom columbijského drogového kartelu, alebo úspešný slovenský privatizér ( čo predpokladám, že asi nie si, keďže dávaš takúto otázku na takýto portál,), sa tomuto autu oblúkom vyhni. V tom aute, je všetko super, vymakané, málo čo mu vytknúť, no Porsche. Je to podľa mňa jedno z najlepších SUV na svete. Ale s istotou jedno z najdrahších. Gumy tam môžeš dať od 18 po 22. Skús hádať čo stoja také 20-tky.Výmena predných bŕz okolo 700-800 € ak nemáš keramické :-) Servis jedine Porsche, alebo môžeš aj doma v garáži, inak hodinovka 80,- €, sa mi zdá, že to rozdelovali a mechanické, elektrické a lakirnické práce ale už si nepamätám presne. Kúp si radšej peknú chatu :-))
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

to auto bolo konstruovane pre mozgovych socialkarov ako nadstavec na penis. Ideal pre vychodne trhy. Na zapade je to trapny pokus o zvacsenie ega (tam sa majster vozi na 911). Na vychode mokry sen ludi, ktori nemaju na osobneho sofera.

Celkovo pekne auto, dobre sa na nom vozi a vyzera stale celkom slusne.

Ale nie je to "prave" Porsche.

Spolahlivost netreba riesit, budes sa vozit kym pojde a potom rozpredas na suciastky. Tym, ze je to len "fake" - cena ide brutalne dole (na rozdiel od pravych Porsche) a strata hodnoty bude privelka. Teda, ak vezmes zachovaly kus, nechas si ho navzdy a akceptujes stratu tejho investicie - potom nie je vobec ziaden dovod nedopriat si pocit luxusu, ktory toto auto poskytuje.
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Odhliadnuc od inych informacii prevazne subjektivneho charakteru, tak neodskriepitelnym faktom ostavaju prevadzkove naklady tohto bezmala 2,5t mastodonta.

Nech lovim v pamati a fantazii akokolvek, nedokazem si predstavit ine SUV, ktore by ich malo porovnatelne a teda podobne astronomicke.

Jeden potencialne velky problem sa da eliminovat uz na zaciatku. Tou je vhodna kombinacia konfiguracie.
V prvom rade by som pri tomto jazdenom vozidle riesil namiesto osemvalca skor 3.2 V6, osadenu na ocelovych pruzinach. Karoseria urobi rovnaky dojem , zvuk ma velmi solidny a dynamika je viac ako akceptovatelna.
Tymto krokom sa vsak dostanes servisom prakticky na uroven Touaregu. Ako bonus z toho bude pramenit ovela sirsie portfolio a dostupnost motorovych nahradnych dielov, ktore su pouzite aj u inych modelov skupiny VW. To je u "vé osmičky" prakticky vylucene. Pochopitelne aj spotreba bude znesitelnejsia, eventualna prestavba na LPG dostupnejsia.
Zelany podvozok na ocelovych pruzinach bude s tymto agregatom navyse omnoho frekventovanejsi. Ak ho auto bude mat, da sa to v pripade takejto jazdenky povazovat skoro za vyhru v kartach.

Ale inak ak nevies co s peniazmi, tak kludne chod do V8 na vzduchu, optimalne s oznacenim Turbo...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel

Návrat na "Porsche fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní