Dacia Lodgy - skĂşsenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Dacia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

martincichy
Príspevky: 5443
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

tesne predtým, ako som kúpil aurisa som s priateľkou bol pozrieť aj daciu lodgy a ju to auto dostalo. a bolo by dostalo aj mňa nebyť trochy vyššej cenu za výbavu.

lodgy jednoducho nemá na našom konkurenciu. sú autá a potom je lodgy. za tých 10 tis eúr je to obrovské auto

čo ma zaujalo bola pohotovostná hmotnosť, predajca mi uviedol niečo okolo 1100 kilogramov, čo je veľmi zaujímavé číslo.

jedného by som sa obával - či sa nebude krútiť kasna pri rýchlejšom prejazde série zákrut - toto som na sedemdesiatkovom volváckom véčku cítil a nebolo to príjemné.

myslím si, že cena lodgy ešte pôjde dole, veď je to novinka
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Sedemmiestne MPV 1.100 kilov? Fíha, to frantíci asi zainvestovali do vysokopevnostnej ocele. Len aby sa tomu dali otvoriť dvere keď budeš parkovať jedným kolesom na obrubníku... :d :D
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Uprimne, kto si skontroluje pri kupe jazdenky, ci predajca nepovyberal vsetky airbagy a nepredal ich pomimo, aby viac zarobil?
Taký "človek" si zaslúži zostať do konca života v cele 2x2m len o chlebe a vode. Viem, že takí sa nájdu v každom meste aspoň zopár kusov...
hipisko
Príspevky: 1454
Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
Bydlisko: Alzbetin Dvor
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hipisko »

cez vikend bol v avione autosalon, vedla seba stali lodgy a grand scenic.
Pri sadnuti do lodgy som rozhodne nemal zly dojem, urcite to tam nevyzera ako auto z 90tych rokov. Vyuzitelna sirka vpredu (ktoru meriam vyslovene subjektivne sadnutim na sedadlo vodica a upazenim pravej ruky) je asi rovnaka sanderu, ci astreH, ale zase iba o malicko uzsia ako vedlajsi grand scenic (napriek tomu, ze vonkajsia sirka GS je o 9cm viac). Plasty su tvrde, ale na pohlad vyzeraju uplne rovnako ako podobne tvrde plasty v novej ceed, ci uplne makkym plastom ktore sa daju stlacit snad o 5mm v GS.
V druhej rade som si za seba sadol (mam 196cm), dokonca som si aj kolena spojil, aj ked som ich uz otieral o operadlo prednej sedacky. operadla druhej rady su dost nizke, nejako som sa na to nezameriaval, ale na pohlad to bolo zle, v praxi u mna na limite. Napriek tomu sa mi v GS sedelo ovela horsie, kedze su tam tri uzke sedacky, ktore sa snazia byt vytvarovane a to je ich najvacsi problem, do nich sa zmesti zadok liliputana. V tretej rade som si sadol tiez a aj spojil kolena (rovnako miesta som mal ako na druhej rade) ale uz som si suchal hlavu o strop, takze moja vyska je limit, do nejakych kosic by som si vedel predstavit ist (ved som tam isiel na ovela vacsich vergloch),take chorvatsko by uz bolo horsie, ale nie najhorsie, taky autobus je ovela horsi :-) Rozhodne viac miesta som mal v tretej rade, ako napr v mojom pezote 407, ci akomkolvek aute nizsiej strednej triedy.
Volant tam je dost horsi, kozeny packet by som urcite prikupil.
Sedacky uplne v pohode, aj ked v GS su citelne lepsie.
Celkovu polohu za volantom som si nasiel dobru, nie je tam ani neduh, ktory bol v sandere, kde bolo stolickovitejsie sedenie a vysoke pedale, takze pri dlhsiej jazde na dialnici zacali boliet hnaty.
Radenie 6st prevodovky je lahke, presne a dokonca ani nie gumove, aj ked me nevadilo ani to gumove radenie v sandere.
Kufor na pohlad rovnaky ako GS 5 miestny, nied nad komfort kocik proste hodit do kufra tak ako je a netreba ho rozkladat a vtesnavat do kufra. To iste plati pohodli nastupovania/vystupovania z/do vyssieho auta. Takyto komfort rozhodne uprednostnim pred makcenymi plastami.
Na dialnici co som cital recenzie toci 80kw diesel 2200rpm a 1,2tce 2700rpm, takze konecne ziadny rev vytoceneho motoru.
Rozhodne sa lodgy za tuto cenu oplati (ratam cesku lacnejsiu cenu 14000 s 1,2tce 85kw motorom+7miest s priplatkami ako metaliza, vyhrievane sedadla+ drobnosti) a to po zjednavani sa da dostat s cenou nizsie.
Pre tych, co chcu hovorit, ze ako sa strasne jazdenky oplatia oproti dacii, nech neporovnavaju jazdenku s cennikovou cenou noveho auta, hadam ste dostatocne inteligentni na to, aby ste si uvedomili preco.
mirostar
Príspevky: 1650
Dátum registrácie: 20.01.2009 12:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirostar »

Za veľkú snahu očistiť meno neuznávanej Dácie máš u mňa jeden palec hore.
Rifter 1,2 v benzíne,110 koníkové.
mirostar
Príspevky: 1650
Dátum registrácie: 20.01.2009 12:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirostar »

Nejako si to zobral osobne, ale to platí pre tých čo písali nelichotivé veci o Dáciach , ale aj o iných ľudových značkách na fórach autobazaru.
Rifter 1,2 v benzíne,110 koníkové.
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Ja som vždy uvažoval takto - mám 20 tisíc na auto? Šup ho tam, kúpim za polovicu 2-3 ročné. Ani o 10 rokov na servise "nedohoním" cenu nového auta, ktorého by som musel ešte navyše servisovať.
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Test: Dacia Lodgy - obrovský prostor za málo peněz:

http://www.autorevue.cz/test-dacia-lodg ... malo-penez
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Návrat na "Dacia fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných