Dacia Lodgy - skĂşsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
tesne predtým, ako som kúpil aurisa som s priateľkou bol pozrieť aj daciu lodgy a ju to auto dostalo. a bolo by dostalo aj mňa nebyť trochy vyššej cenu za výbavu.
lodgy jednoducho nemá na našom konkurenciu. sú autá a potom je lodgy. za tých 10 tis eúr je to obrovské auto
čo ma zaujalo bola pohotovostná hmotnosť, predajca mi uviedol niečo okolo 1100 kilogramov, čo je veľmi zaujímavé číslo.
jedného by som sa obával - či sa nebude krútiť kasna pri rýchlejšom prejazde série zákrut - toto som na sedemdesiatkovom volváckom véčku cítil a nebolo to príjemné.
myslím si, že cena lodgy ešte pôjde dole, veď je to novinka
lodgy jednoducho nemá na našom konkurenciu. sú autá a potom je lodgy. za tých 10 tis eúr je to obrovské auto
čo ma zaujalo bola pohotovostná hmotnosť, predajca mi uviedol niečo okolo 1100 kilogramov, čo je veľmi zaujímavé číslo.
jedného by som sa obával - či sa nebude krútiť kasna pri rýchlejšom prejazde série zákrut - toto som na sedemdesiatkovom volváckom véčku cítil a nebolo to príjemné.
myslím si, že cena lodgy ešte pôjde dole, veď je to novinka
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Sedemmiestne MPV 1.100 kilov? Fíha, to frantíci asi zainvestovali do vysokopevnostnej ocele. Len aby sa tomu dali otvoriť dvere keď budeš parkovať jedným kolesom na obrubníku...
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1454
- Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
- Bydlisko: Alzbetin Dvor Zdieľať na Facebook
cez vikend bol v avione autosalon, vedla seba stali lodgy a grand scenic.
Pri sadnuti do lodgy som rozhodne nemal zly dojem, urcite to tam nevyzera ako auto z 90tych rokov. Vyuzitelna sirka vpredu (ktoru meriam vyslovene subjektivne sadnutim na sedadlo vodica a upazenim pravej ruky) je asi rovnaka sanderu, ci astreH, ale zase iba o malicko uzsia ako vedlajsi grand scenic (napriek tomu, ze vonkajsia sirka GS je o 9cm viac). Plasty su tvrde, ale na pohlad vyzeraju uplne rovnako ako podobne tvrde plasty v novej ceed, ci uplne makkym plastom ktore sa daju stlacit snad o 5mm v GS.
V druhej rade som si za seba sadol (mam 196cm), dokonca som si aj kolena spojil, aj ked som ich uz otieral o operadlo prednej sedacky. operadla druhej rady su dost nizke, nejako som sa na to nezameriaval, ale na pohlad to bolo zle, v praxi u mna na limite. Napriek tomu sa mi v GS sedelo ovela horsie, kedze su tam tri uzke sedacky, ktore sa snazia byt vytvarovane a to je ich najvacsi problem, do nich sa zmesti zadok liliputana. V tretej rade som si sadol tiez a aj spojil kolena (rovnako miesta som mal ako na druhej rade) ale uz som si suchal hlavu o strop, takze moja vyska je limit, do nejakych kosic by som si vedel predstavit ist (ved som tam isiel na ovela vacsich vergloch),take chorvatsko by uz bolo horsie, ale nie najhorsie, taky autobus je ovela horsi Rozhodne viac miesta som mal v tretej rade, ako napr v mojom pezote 407, ci akomkolvek aute nizsiej strednej triedy.
Volant tam je dost horsi, kozeny packet by som urcite prikupil.
Sedacky uplne v pohode, aj ked v GS su citelne lepsie.
Celkovu polohu za volantom som si nasiel dobru, nie je tam ani neduh, ktory bol v sandere, kde bolo stolickovitejsie sedenie a vysoke pedale, takze pri dlhsiej jazde na dialnici zacali boliet hnaty.
Radenie 6st prevodovky je lahke, presne a dokonca ani nie gumove, aj ked me nevadilo ani to gumove radenie v sandere.
Kufor na pohlad rovnaky ako GS 5 miestny, nied nad komfort kocik proste hodit do kufra tak ako je a netreba ho rozkladat a vtesnavat do kufra. To iste plati pohodli nastupovania/vystupovania z/do vyssieho auta. Takyto komfort rozhodne uprednostnim pred makcenymi plastami.
Na dialnici co som cital recenzie toci 80kw diesel 2200rpm a 1,2tce 2700rpm, takze konecne ziadny rev vytoceneho motoru.
Rozhodne sa lodgy za tuto cenu oplati (ratam cesku lacnejsiu cenu 14000 s 1,2tce 85kw motorom+7miest s priplatkami ako metaliza, vyhrievane sedadla+ drobnosti) a to po zjednavani sa da dostat s cenou nizsie.
Pre tych, co chcu hovorit, ze ako sa strasne jazdenky oplatia oproti dacii, nech neporovnavaju jazdenku s cennikovou cenou noveho auta, hadam ste dostatocne inteligentni na to, aby ste si uvedomili preco.
Pri sadnuti do lodgy som rozhodne nemal zly dojem, urcite to tam nevyzera ako auto z 90tych rokov. Vyuzitelna sirka vpredu (ktoru meriam vyslovene subjektivne sadnutim na sedadlo vodica a upazenim pravej ruky) je asi rovnaka sanderu, ci astreH, ale zase iba o malicko uzsia ako vedlajsi grand scenic (napriek tomu, ze vonkajsia sirka GS je o 9cm viac). Plasty su tvrde, ale na pohlad vyzeraju uplne rovnako ako podobne tvrde plasty v novej ceed, ci uplne makkym plastom ktore sa daju stlacit snad o 5mm v GS.
V druhej rade som si za seba sadol (mam 196cm), dokonca som si aj kolena spojil, aj ked som ich uz otieral o operadlo prednej sedacky. operadla druhej rady su dost nizke, nejako som sa na to nezameriaval, ale na pohlad to bolo zle, v praxi u mna na limite. Napriek tomu sa mi v GS sedelo ovela horsie, kedze su tam tri uzke sedacky, ktore sa snazia byt vytvarovane a to je ich najvacsi problem, do nich sa zmesti zadok liliputana. V tretej rade som si sadol tiez a aj spojil kolena (rovnako miesta som mal ako na druhej rade) ale uz som si suchal hlavu o strop, takze moja vyska je limit, do nejakych kosic by som si vedel predstavit ist (ved som tam isiel na ovela vacsich vergloch),take chorvatsko by uz bolo horsie, ale nie najhorsie, taky autobus je ovela horsi Rozhodne viac miesta som mal v tretej rade, ako napr v mojom pezote 407, ci akomkolvek aute nizsiej strednej triedy.
Volant tam je dost horsi, kozeny packet by som urcite prikupil.
Sedacky uplne v pohode, aj ked v GS su citelne lepsie.
Celkovu polohu za volantom som si nasiel dobru, nie je tam ani neduh, ktory bol v sandere, kde bolo stolickovitejsie sedenie a vysoke pedale, takze pri dlhsiej jazde na dialnici zacali boliet hnaty.
Radenie 6st prevodovky je lahke, presne a dokonca ani nie gumove, aj ked me nevadilo ani to gumove radenie v sandere.
Kufor na pohlad rovnaky ako GS 5 miestny, nied nad komfort kocik proste hodit do kufra tak ako je a netreba ho rozkladat a vtesnavat do kufra. To iste plati pohodli nastupovania/vystupovania z/do vyssieho auta. Takyto komfort rozhodne uprednostnim pred makcenymi plastami.
Na dialnici co som cital recenzie toci 80kw diesel 2200rpm a 1,2tce 2700rpm, takze konecne ziadny rev vytoceneho motoru.
Rozhodne sa lodgy za tuto cenu oplati (ratam cesku lacnejsiu cenu 14000 s 1,2tce 85kw motorom+7miest s priplatkami ako metaliza, vyhrievane sedadla+ drobnosti) a to po zjednavani sa da dostat s cenou nizsie.
Pre tych, co chcu hovorit, ze ako sa strasne jazdenky oplatia oproti dacii, nech neporovnavaju jazdenku s cennikovou cenou noveho auta, hadam ste dostatocne inteligentni na to, aby ste si uvedomili preco.
-
- Príspevky: 1650
- Dátum registrácie: 20.01.2009 12:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1650
- Dátum registrácie: 20.01.2009 12:36 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Test: Dacia Lodgy - obrovský prostor za málo peněz:
http://www.autorevue.cz/test-dacia-lodg ... malo-penez
http://www.autorevue.cz/test-dacia-lodg ... malo-penez
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
EuroNCAP - 3* http://www.autoweb.cz/propadak-dacia-lo ... euro-ncap/
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných