Škoda Octavia II RS TDi 2008 + názory majitelov

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> predsa aj benzinovy motor ma svoju zivotnost...

isteze - kolko si myslis ze to moze byt ? Taky nejaky tvoj kvalifikovany odhad... navyse mozes aj napisat dovody kvoli ktorym si myslis ze je to tak ako si myslis.

To som velmi zvedavy.

A potom to mozes porovnat s dieslom, z toho co si povedal mi nejako vyplynulo ze podla teba ma diesel daleko vacsiu zivotnost ako benzin. Spravne sa mi zdalo ?
leone510
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 06.07.2012 18:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leone510 »

Nepreferujem diesel, som len zvedavy ci niekto nema zlu skusenost, pripadne ze mu odislo turbo alebo tesnenie pod hlavou alebo to zerie olej...
OVCA
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 07.12.2008 22:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa OVCA »

Kujon78 napísal:uf s manuálom je to subaru 3,0 raritka :-) väčšinou je to automat :-)

No ako ti tu ľudia radia, išiel by som skôr do toho 2,0 TFSI + plyn. Ťah to má silnejší ako TDI nehučí to jak besné a s LPG budeš mať spotrebu ešte nižšiu, teda výsledná suma peňazí za palivo bude nižšia ako na diesel-i a vyhneš sa možným problémom s týmto motorom.

Skús sa aj zamyslieť nad tým, že prečo je tak veľa TDI 125 KW na predaj a tak málo 2,0 TFSI !!!!
TFSI sa dá bez problémov dnes prerobiť na LPG?
čítal som, že to je problém. že tam musí byť vstrek benzínu, inak sa to prehrieva.

Chcem niečo novšie, ale asi kúpim O I 1.8T a dám na LPG.
Alebo BMW 2.0i a dám na LPG
Naposledy upravil/-a OVCA v 22.11.2012 11:40, upravené celkom 1 krát.
OVCA
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 07.12.2008 22:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa OVCA »

Toretto napísal:SB stano utekaj od toho toto je PDčko cr mala škoda až od roku 2009 asi 7 alebo 8 mesiac takže od toho utekaj keby to bol CR nemaš sa čoho bať 160 tisic km na 140 konovom 2 tdi cr a nič nebolo z motorom zatial.
125 kW 2.0 TDi CR do RS sa montovala od 4/2008
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

OVCA napísal:TFSI sa dá bez problémov dnes prerobiť na LPG?
Dá, len je to troška drahšie... Gúgli LPi Vialle...
OVCA
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 07.12.2008 22:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa OVCA »

úspora nejakých 20-30%, čo by si vybral ty? Pri normálnych je to okolo 50%. EDIT: teraz som čítal od montérov zo zvolena, že to ide ako pri MPi, len je rozdiel dať 1300 alebo 2500 € za montáž

niečo okolo 10-13 tis. € + prestavba
Rozmýšľal som aj nejaké mitsubishi, alebo hondu accord.

Alebo O I 1.8T alebo O II TFSI RS verziu alebo BMW 320i tie 170k?
Asi pôjdem do tej 320i s automatom
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

To bola otazka ? Tak potom otaznik na konci by nezaskodil.

Odpoved : neda sa odpovedat.

Moze by to byt uplne v pohode masina, pretoze majitel nikdy nemal tazke tenisky a kupil si to preto lebo bol bohaty a proste mal k tomu autu vztah. Nikdy nebol na ziadnej dedinskej rallye, motor mu nezerie liter oleja na 100km pripadne bol vymeneny tisic kilometrov dozadu a prave pre poruchu motora to majitel teraz predava. Kedze pisem "Majitel" tak sa mysli JEDEN majitel od novoty.

Alebo... sa s tym autom mohlo dupat na podlahu jak u kretenov, mohli to mat siesti poaknovani nevyhoneni debilkovia ktori nevedia co je to vymena oleja, dochladzovanie motora, moze to byt nacipovane o dalsich 30kW.


Statisticky, TFSI s takmer 200.000km nevesti nic dobre. Zdoraznujem statisticky. Je to sialene zlozita technika, toto "vrstvene benzinovanie nabuzerovane turbom", opravit to nebude vediet skoro nikto, autorizovane servisy budu tapat, dedinski Lojzovia v garazi prakticky nemaju sancu pokial sa nevenuju motorsportu alebo pokial taketo motory nerobia doradu. Na tento motor si netrufne polovicka motorarov co robi diesle cely zivot.



Ktore baby su lepsie - blondinky alebo tmavovlasky ? Ktore z nich su past na prachy ?

presne taku istu otazku si dal...


Statisticky, bratislavske pipinky s botuloxovymi papulami a umelymi ceckami stoja vela vela vela penazi mesacne.
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných