Trojdverovy G-class konci svoju put.
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Bohužial zabijú aj 5 dverák. A rozhodne nie preto,že by to chcela samotná automobilka. Vývoj toho auta je už dávno pradávno zaplatený a jeho výroba a predaj už len zarába peniaze. A v tomto prípade veľmi pekné peniaze. Náročnosť výroby karosérie, rámu a podvozkových častí je jednoduchosťou na úrovni 70" rokov. Len kultovosť toho auta umožnuje držať cenu vo vesmíre. Čo by iné automobilky za to dali. Žiaľ bezpečnostné predpisy o ochrane chodcov posielajú takéto autá definitívne na cintorín dejín. Moja generácia si ešte dokáže na jazdenie v teréne kúpiť a servisovať poctivý offroad, ľúto mi je akurát môjho syna. Ale snáď bude na veterány...
-
- Príspevky: 550
- Dátum registrácie: 27.11.2006 11:45 Zdieľať na Facebook
Co som cital, tak Mercedes ma zmluvu s Magnou na vyrobu civilnych G do roku 2018 a na vyrobu vojenskych do roku 2025. Teraz maju objednavky od australskej a tuniskej armady a tie vyrobne cisla su aj vdaka zaujmu o civilne auta z Ciny tak silne, ze aj keby sa Gcko uplne prestane v Europe predavat, vyrabali by rovnaky pocet aut, ako v rokoch 2008/9.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: 16.07.2006 22:17
- Bydlisko: Trebisov Zdieľať na Facebook
Ja si myslim ze G trieda sa bude vyrabat este peknych par rokov, lebo ma neskutocne vela fanusikov a 3 dverovu verziu stahuju len preto lebo sa chysta mensia trieda G oznacovana ako GLG. http://www.auto.cz/mercedes-chysta-mens ... da-g-70477 to je len moj nazor A kedze tento rok ma G trieda 33 rokov tak po tu 40 ju urcite budu vyrabat
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
a tiež nedokázala splniť kritériá bezpečnosti, tak majú smolu.
K tomu G. Je naivné myslieť si, že sa toho chce zbaviť automobilka. Je to najlepšie zarábajúci model, vyrábali by ho dovtedy kým za to ľudia vyprásknu 60tisíc a viac. Koľko áut je takých? Každý new model najprv zarába na vývoj a po 5-8rokoch (podľa predajnosti) s nutnosťou nejakého faceliftu začína prinášať prachy do kešene. Ak sa nejaký model udrží bez zmeny 10r. je to zlatá baňa pre automobilku. A stará 30r. "kraxňa" naprataná lacnou poruchovou poločínskou elektronikou predajna za 5 násobok pôvodnej ceny len preto, že KULT, to nie je zlatá, ale diamnatová baňa. Ak by nebolo EU a jej buzerpredpisov, Géčko by tu bolo ďalších 30r. lebo je stále mnoho zákazníkov, ktorý to jednoducho chcú.
K tomu G. Je naivné myslieť si, že sa toho chce zbaviť automobilka. Je to najlepšie zarábajúci model, vyrábali by ho dovtedy kým za to ľudia vyprásknu 60tisíc a viac. Koľko áut je takých? Každý new model najprv zarába na vývoj a po 5-8rokoch (podľa predajnosti) s nutnosťou nejakého faceliftu začína prinášať prachy do kešene. Ak sa nejaký model udrží bez zmeny 10r. je to zlatá baňa pre automobilku. A stará 30r. "kraxňa" naprataná lacnou poruchovou poločínskou elektronikou predajna za 5 násobok pôvodnej ceny len preto, že KULT, to nie je zlatá, ale diamnatová baňa. Ak by nebolo EU a jej buzerpredpisov, Géčko by tu bolo ďalších 30r. lebo je stále mnoho zákazníkov, ktorý to jednoducho chcú.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných