Legacy 3,0R H6 vs BMW 330 xi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Subaru

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

maruno
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 15.02.2009 14:18
Zdieľať na Facebook

Legacy 3,0R H6 vs BMW 330 xi

Príspevok od používateľa maruno »

Dobrý deň,
prosím konkrétnych majiteľov alebo znalcov o porovnanie Legacy 3,0R H6 a BMW 330xi , obidve s manuálom. Predovšetkým, jazdu, servis, spoľahlivosž...atď.
PETER777
Príspevky: 79
Dátum registrácie: 01.04.2006 21:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa PETER777 »

Tak Subaru 3,0R s manuálom dosť ťažko zariadiš lebo sa robí výlučne 5-AT.
coven
Príspevky: 172
Dátum registrácie: 08.08.2008 09:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa coven »

PETER777 napísal:Tak Subaru 3,0R s manuálom dosť ťažko zariadiš lebo sa robí výlučne 5-AT.
Subaru 3.0H6 specB je s manualom - dokonca je tu aj jeden na predaj.

Zial nemam s nim velke skusenosti - tiez uvazujem nad tym, ze by som taky kupil...ale zatial som sa dostal len k testovacej jazde s automatom. Inac Spec B ma tusim STI prevodovku, je o dost rychlejsi od automatu a ma papierovo cca o 4l/100km vacsiu spotrebu :2f93:
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Re: Legacy 3,0R H6 vs BMW 330 xi

Príspevok od používateľa jergusko »

maruno napísal:Dobrý deň,
prosím konkrétnych majiteľov alebo znalcov o porovnanie Legacy 3,0R H6 a BMW 330xi , obidve s manuálom. Predovšetkým, jazdu, servis, spoľahlivosž...atď.
Subaru má neskutočne drahý servis. BMW má servis podstatne lacnejší než VW, alebo hoci aj blbé Octavie TDi. Fámu, že BMW ma drahý servis šíria len tí, ktorí BMW v živote nemali. BMW je drahé pri nákupe, nie na servisovanie, pokiaľ s tým nejazdí úplný debil. Navyše, okrem bežného servisu na BMW ani nič kupovať netreba, na rozdiel od váh vzduchu, dvojhmoťákov, poddimenzovaných náprav a podobne pravidelne odchádzajúcich vecí u VW a spol. Neviem, ako je to u Subaru, tých áut behá menej, ale viem, že spojka na Imprezu turbo stojí cez 2000€. BMW je tiež výhodnejšie z hľadiska ďalšieho predaja. U BMW je ale veľký rozdiel medzi 330xi rada E46 (170kW) a 330xi rada E90 (aktuálny model, 190kW). Pri E46 je štvorkolka robená ešte systémom stále na všetky kolesá, E90 má už X drive a to je celkom iný svet (rozdelenie momentu na predok / zadok sa mení podľa potreby od 0 / 100 do 80 / 20. Voz sa na suchu správa ako zadokolka (vrátane spotreby), ale ak by sa mal šmyknúť, správa sa ako štvorkolka. Najväčší rozdiel ale je, keď je pod jednotlivými kolesami nerovnaký povrch, vtedy sa prednosti X drive voči quattro alebo 4-matic ukážu naplno.
Ja by som z týchto dvoch určite zobral BMW rady E90, aj keď voči značke Subaru inak nič nemám.
PS: Pre prípadných kritikov: robil som aj v BMW, aj v bežnom autoservise, viem čo hovorím.
itstar
Príspevky: 582
Dátum registrácie: 12.10.2007 17:31
Zdieľať na Facebook

Re: Legacy 3,0R H6 vs BMW 330 xi

Príspevok od používateľa itstar »

jergusko napísal:
maruno napísal:Dobrý deň,
prosím konkrétnych majiteľov alebo znalcov o porovnanie Legacy 3,0R H6 a BMW 330xi , obidve s manuálom. Predovšetkým, jazdu, servis, spoľahlivosž...atď.
Subaru má neskutočne drahý servis. BMW má servis podstatne lacnejší než VW, alebo hoci aj blbé Octavie TDi. Fámu, že BMW ma drahý servis šíria len tí, ktorí BMW v živote nemali. BMW je drahé pri nákupe, nie na servisovanie, pokiaľ s tým nejazdí úplný de***. Navyše, okrem bežného servisu na BMW ani nič kupovať netreba, na rozdiel od váh vzduchu, dvojhmoťákov, poddimenzovaných náprav a podobne pravidelne odchádzajúcich vecí u VW a spol. Neviem, ako je to u Subaru, tých áut behá menej, ale viem, že spojka na Imprezu turbo stojí cez 2000€. BMW je tiež výhodnejšie z hľadiska ďalšieho predaja. U BMW je ale veľký rozdiel medzi 330xi rada E46 (170kW) a 330xi rada E90 (aktuálny model, 190kW). Pri E46 je štvorkolka robená ešte systémom stále na všetky kolesá, E90 má už X drive a to je celkom iný svet (rozdelenie momentu na predok / zadok sa mení podľa potreby od 0 / 100 do 80 / 20. Voz sa na suchu správa ako zadokolka (vrátane spotreby), ale ak by sa mal šmyknúť, správa sa ako štvorkolka. Najväčší rozdiel ale je, keď je pod jednotlivými kolesami nerovnaký povrch, vtedy sa prednosti X drive voči quattro alebo 4-matic ukážu naplno.
Ja by som z týchto dvoch určite zobral BMW rady E90, aj keď voči značke Subaru inak nič nemám.
PS: Pre prípadných kritikov: robil som aj v BMW, aj v bežnom autoservise, viem čo hovorím.
Ano ? Ja neviem, naposledy toto niekto riesil, a pytal sa ma ze preco su napr tlmice, co je tovar beznej spotreby, vymeny tak drahe na BMW

Podla autokelly teda spravime vymenu tlmicov na SKODA OCTAVIA 2 2.0 tdi oproti BMW 320 D 100 KW E46

BMW predna naprava, najlacnejsi tlmic 169,42 Eur jeden. Zadna 89,96 ...

Octavia 90,64 a 91,76 Eur.

Vysledna suma len za 4 tlmice :) u BMW je 518,76 Eur a u Octavie je 364,8 Eur... To len na posranych tlmicoch usetri clovek co ma octaviu 154 Eur co je nieco malo cez 4600 SK.

Netvrdim, ze BMW ma najdrahsi servis, ale tak lacny ako ho ospevujes :)
imro2t
Príspevky: 492
Dátum registrácie: 02.03.2008 01:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa imro2t »

myslím si, ze kto kupuje prémiový model od subaru, nevzrušuje sa nad spotrebou, nejakými pneumatikami, či 100 eurami na servise oproti inej značke. Mám legacy s dvojlitrom, servis je oproti toyote drahší, ale s bmw ho porovnať neviem, lebo som v živote nevlastnil. Bude to niekde v tej rovine.
komarnan
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 17.02.2009 14:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa komarnan »

Ahoj, Legacy 3.0 H6 som mal asi pol roka, r.v.2005 ale automat v plnej polnej. Paradne vozenie sa, vyborne jazdne vlastnosti, s tym symetrical AWD to sedi krasne aj v ostrych zakrutach jak p... na serbli. Niektori ho nazyvaju japonskym 5kovym BMW, tazko povedat. Ja to porovnavat neviem, z BMW som mal len X5, ale to je uplne ina kategoria. Co sa tyka servisu, je to velmi spolahlive auto, servisak mi raz spominal vraj "casto" odchadza lambda sonda ale vacsinou u 2.5ky, trojliter je v pohode. Nahradne diely ako filtre, kotuce, oblozenie atd., bezny spotrebny material som objednaval cez Auto Stangl (onehda som tam mal slusne zlavy) a ceny boli uplne v pohode. Bolo to este v Skk, presne si ich uz nepamatam, ale rozdychal som to. Co som nerozdychal boli pravidelne pokuty, samozrejme za rychlost. Najma po zavedeni noveho cestneho zakona sa tych 245 HP tazko krotilo takze som platil jak murovaty. Ale vratim sa k tomu porovnaniu. Ono su to obidve nepochybne super auta, spolahlive, servis unosny, s vybornymi jazdnymi vlastnostami, je to skor otazka vkusu konkretnej osoby pre ktore sa nakoniec rozhodne. Ja som sa rozhodol kvoli mensej okukanosti pre Subaru a nelutujem dokonca rozmyslam nad kupou dalsieho. Takza tak, mnoho zdaru.
1soda
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 08.07.2005 06:05
Zdieľať na Facebook

Re: Legacy 3,0R H6 vs BMW 330 xi

Príspevok od používateľa 1soda »

itstar napísal:
jergusko napísal:
maruno napísal:Dobrý deň,
prosím konkrétnych majiteľov alebo znalcov o porovnanie Legacy 3,0R H6 a BMW 330xi , obidve s manuálom. Predovšetkým, jazdu, servis, spoľahlivosž...atď.
Subaru má neskutočne drahý servis. BMW má servis podstatne lacnejší než VW, alebo hoci aj blbé Octavie TDi. Fámu, že BMW ma drahý servis šíria len tí, ktorí BMW v živote nemali. BMW je drahé pri nákupe, nie na servisovanie, pokiaľ s tým nejazdí úplný de***. Navyše, okrem bežného servisu na BMW ani nič kupovať netreba, na rozdiel od váh vzduchu, dvojhmoťákov, poddimenzovaných náprav a podobne pravidelne odchádzajúcich vecí u VW a spol. Neviem, ako je to u Subaru, tých áut behá menej, ale viem, že spojka na Imprezu turbo stojí cez 2000€. BMW je tiež výhodnejšie z hľadiska ďalšieho predaja. U BMW je ale veľký rozdiel medzi 330xi rada E46 (170kW) a 330xi rada E90 (aktuálny model, 190kW). Pri E46 je štvorkolka robená ešte systémom stále na všetky kolesá, E90 má už X drive a to je celkom iný svet (rozdelenie momentu na predok / zadok sa mení podľa potreby od 0 / 100 do 80 / 20. Voz sa na suchu správa ako zadokolka (vrátane spotreby), ale ak by sa mal šmyknúť, správa sa ako štvorkolka. Najväčší rozdiel ale je, keď je pod jednotlivými kolesami nerovnaký povrch, vtedy sa prednosti X drive voči quattro alebo 4-matic ukážu naplno.
Ja by som z týchto dvoch určite zobral BMW rady E90, aj keď voči značke Subaru inak nič nemám.
PS: Pre prípadných kritikov: robil som aj v BMW, aj v bežnom autoservise, viem čo hovorím.
Ano ? Ja neviem, naposledy toto niekto riesil, a pytal sa ma ze preco su napr tlmice, co je tovar beznej spotreby, vymeny tak drahe na BMW

Podla autokelly teda spravime vymenu tlmicov na SKODA OCTAVIA 2 2.0 tdi oproti BMW 320 D 100 KW E46

BMW predna naprava, najlacnejsi tlmic 169,42 Eur jeden. Zadna 89,96 ...

Octavia 90,64 a 91,76 Eur.

Vysledna suma len za 4 tlmice :) u BMW je 518,76 Eur a u Octavie je 364,8 Eur... To len na posranych tlmicoch usetri clovek co ma octaviu 154 Eur co je nieco malo cez 4600 SK.

Netvrdim, ze BMW ma najdrahsi servis, ale tak lacny ako ho ospevujes :)
chcem vidiet toho zebraka,co si bude pri E90 kupovat tlmic v autokely:)Tie aftermarketove sracky si mozes davat naozaj len na tu octaviu.
itstar
Príspevky: 582
Dátum registrácie: 12.10.2007 17:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa itstar »

Jo to je pravda...

Reagujem len na prispevok, kedy niekto napise, ze BMW cko, bude mat lacnejsi servis ako octavia, co je nezmysel.

Je uplne jedno ci sa budeme bavit o tlmicoch s autokelly alebo origo tlmicoch, cena bude v oboch pripadoch vyssia u BMW.

Na nic ine som tym nemieril.
Togh
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 31.05.2005 00:38
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Togh »

Mam 2 subaru a serivs vobec nieje drahy "jergusko videl subaru asi tak 2x aj to na fotke"- treba si uvedomit ze Legacy H6 MT stoji nove skoro 50 tis € no napr. komplet spojkova sada 500€ origo co mi nepride vobec hrozne ...
Co sa tika porovnania z 330 no BMW v je rozhodne pretechnizovanejsie ci to vyhoda nevyhoda zalezi na poziadavkach majitele treba len dodat ze H6 je asi najspolahlivejsie motor z dielne Subaru, BMW to v zakrutach vie to je ista vec no auto na ktore mas zalusk ma v seri specialny podvozok Bilstejn a ktomu niet co dodavat
Viac sa dozvies na www.klubsubaru.sk
-IGOR-
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 06.10.2008 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa -IGOR- »

PETER777 napísal:Tak Subaru 3,0R s manuálom dosť ťažko zariadiš lebo sa robí výlučne 5-AT.
TO CO SI TREPOL ZA HLUPOST :DDDD
JA MAM 3,0 SPEC-B EXCLUSIVE R.V. 2005 A PREDSTAV SI MANUAL 6ST

A este k teme
subaru a bmw sa neda zrovnat mam jedno a mal som aj druhe.. subaru je sportove auto nieje to nic komfortne pre nejakeho MB maniaka ... je to auto ktore potrebuje za volantom vodica s rozumom ... ja som s nim spokojny mam ho rok a pol a parada kratka prevodovka z STI radi presne (chvilu mi trvalo si zvyknut na rychle nohy ;) ) inac mam na tom 150tkm a uz som vymenil predne poloosi ale to bude tym ze v zime jazdim skoro stale bokom :D vzdy ked sa da... a praskla mi piestnica na tlmici hore ako je srob neviem preco ale tak zohnat na toto auto tlmice ake tam maju ist je zlozite uz mesiac hladam origo jeden 729€ kus v subaru
zistil som ze je tam bilstein b6 300€ ks ale vyrabaju ho lebo na celom svete nie je nikde na sklade :/
cize auto je super pokial nenatrafis na nejaku hlupost ako ja inac zadna napravnica bola za 3dni doma :D (raz mi nevydalo)
PS: spotreba mesto 13,6 dlhodoba priemerna 10,8 mimo 8,5 ale siel som aj za 7 (nuuuuddaaaaaa)

no a bmw je nieco medzi mas rychle komfortne ale zas aj sportove auto sedi to na ceste nema to chyby.. dostupnost dielov je jednoduchsia uz len ked ho trafis tak mas na parkovisku pred domom tri nahradne :D (joke)
a ked uz bmw tak plnokrvnika a to s pohananou zadnou napravou :) pekne tiahle drifty niet nad to :) ale tiez potrebujes vela penazi

nezabudaj ze tieto auta ked boli nove tak stali cez 50k € tak necakaj ze servis bude ako u felicii :) ale ide to prezit ..
S oboma si uzijes vela srandy ;)
kaskaderTN
Príspevky: 1761
Dátum registrácie: 10.12.2008 07:10
Zdieľať na Facebook

Re: Legacy 3,0R H6 vs BMW 330 xi

Príspevok od používateľa kaskaderTN »

1soda napísal:chcem vidiet toho zebraka,co si bude pri E90 kupovat tlmic v autokely:)Tie aftermarketove sracky si mozes davat naozaj len na tu octaviu.
Tak to by si bol prekvapeny, kolko je takych, co doma zerie parky aby zvladal platit leasing na patrocnu ojetinu takejto triedy.

Mimochodom, jazdit na oktavii pride urcite na mensie peniaze, to je bez debaty. Ale je to aj neporovnatelne vozenie
Napísať odpoveď

Návrat na "Subaru fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných