Mercedes SLK - motorizacia
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 01.01.2012 23:10 Zdieľať na Facebook
Mercedes SLK - motorizacia
Rozmyslam nad kupou SLK (R171) rocnik 2004-2006
Montovali sa tam:
L4 1.8 (200 kompresor) 7,9s/100km/h, spotreba:12,6/6,5/8.7l
V6 3.0 (280) 6,3s/100km/h, spotreba 13,8/7,2/9,7l
V6 3.5 (350) 5,6s/100km/h, spotreba 15,5/7,8/10,6l
Zaujimal by ma vas nazor na motor, ktory je najspolahlivejsi a najmenej "kazovy" + kultivovanost chodu.
Manual 6speed vs automat 7Gtronic
Takisto ma zaujima co si myslite o alternativach ako Z4, H2000 resp Boxster (S)
Vdaka za kazdy nazor, skusenost.
P.
Montovali sa tam:
L4 1.8 (200 kompresor) 7,9s/100km/h, spotreba:12,6/6,5/8.7l
V6 3.0 (280) 6,3s/100km/h, spotreba 13,8/7,2/9,7l
V6 3.5 (350) 5,6s/100km/h, spotreba 15,5/7,8/10,6l
Zaujimal by ma vas nazor na motor, ktory je najspolahlivejsi a najmenej "kazovy" + kultivovanost chodu.
Manual 6speed vs automat 7Gtronic
Takisto ma zaujima co si myslite o alternativach ako Z4, H2000 resp Boxster (S)
Vdaka za kazdy nazor, skusenost.
P.
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 01.01.2012 23:10 Zdieľať na Facebook
cviro123, diky za nazor.
Plne rozumiem ze 1,8 je polovica z 3.5, je mi to jasne.
Islo mi vsak skor o to, ci niektory z tychto motorov je viac "vydareny" ako druhy. (spolahlivost) Nieco take, ze "do 3.5 nechod, lebo boli zname takou a takou vadou". Alebo 1,8 boli super vydarene motory, pycha MB. Proste nieco co mi uslo a mal by som vediet ked obzeram to auto.
Pokial ide o porovnavanie tychto aut, tak dovod preco ich mam v jednom clanku je ten, ze rozdiel v cene tychto motorizacii u rocnikov 2004-2005 je okolo 2000-3000 tisic tj.
10k za 1.8
13k za 3
16k za 3,5
tak ci sa tam oplati doplacat viac, ci tam ten rozdiel je taky dominantny.
Proste nejaky nazor od nejakeho "SLKackara"
Plne rozumiem ze 1,8 je polovica z 3.5, je mi to jasne.
Islo mi vsak skor o to, ci niektory z tychto motorov je viac "vydareny" ako druhy. (spolahlivost) Nieco take, ze "do 3.5 nechod, lebo boli zname takou a takou vadou". Alebo 1,8 boli super vydarene motory, pycha MB. Proste nieco co mi uslo a mal by som vediet ked obzeram to auto.
Pokial ide o porovnavanie tychto aut, tak dovod preco ich mam v jednom clanku je ten, ze rozdiel v cene tychto motorizacii u rocnikov 2004-2005 je okolo 2000-3000 tisic tj.
10k za 1.8
13k za 3
16k za 3,5
tak ci sa tam oplati doplacat viac, ci tam ten rozdiel je taky dominantny.
Proste nejaky nazor od nejakeho "SLKackara"
-
- Príspevky: 761
- Dátum registrácie: 07.07.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2733
- Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1761
- Dátum registrácie: 10.12.2008 07:10 Zdieľať na Facebook
Trúfnem si napísať, že 200k by bol nákup z rozumu. 350 mala pokiaľ viem do motoru č. 468 993 088 611 predčasné (a drahé) problémy s rozvodmi. Prelomový bol pokiaľ viem august 2006. Predpokladám, že máš ešte druhé auto na civilné jazdenie, v tom prípade spotreba paliva a pravidelné servisné náklady nie sú rozhodujúce. V prípade problémov už to môže byť docela vážna rana
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 12.09.2006 17:48 Zdieľať na Facebook
SLK je tazsie nez Z4 (o 80kg), ale zase ma aj pevnu strechu. Dalej sa bmw podarilo z 3.0l sestvalca vytiahnut rovnaky vykon ako mercedesu z 3.5l objemu.
Som sice viac nakloneny znacke bmw, ale uz dlhsiu dobu pokukujem po tomto novsom SLKcku. Hlavne kvoli cene, kedze porovnatelna Z4 s hartopom je cenovo daleko za 20t hranicou.
Jasne ze ja by som siel jedine do 350ky a najlepsie s manualom, ale tych je ako safranu. Vela som pocul chvaly na ten novy 7 stupnovy automat, ale aj hany. Vie podradit aj o 4 stupne co je velke plus pre akceleraciu, ale je to casovana bomba ako vsetky automaty.
Rozvody su nejak zlozitejsie a dlha retaz vraj vie narobit problemy. Bolo by zistit ze kolko stoji vymena a pripadne pri kupe nejako overit v akom je stave.
Pri bmw sa vacsinou nemeni (pokial nema auto najazd 500t km a viac), takze nechapem preco by retaz mala robit zlobu tu...
O SLK som zacal uvazovat prave ako o aute na kazdy den. Mal som uz dve cabria a obe s platenou strechou a vsetko ok nastastie, pouzival som ich na kazdodenne jazdenie, len sa clovek moc nevyspi ked nema garaz. Tu by ten problem odpadol. Horsi je uz kufor. Hardtop zaberie viacej miesta nez platenka. Velmi sa mi ale paci fukanie tepleho vzduchu na krk co bmw roadster v kupnej cene od 12t nema. Moc som sice neporadil ale aj ja som na nete hladal info, nic konkretne na spolahlivost som vsak zatial nenasiel. Zistil si nieco nove? Ci uz si kupil?
Som sice viac nakloneny znacke bmw, ale uz dlhsiu dobu pokukujem po tomto novsom SLKcku. Hlavne kvoli cene, kedze porovnatelna Z4 s hartopom je cenovo daleko za 20t hranicou.
Jasne ze ja by som siel jedine do 350ky a najlepsie s manualom, ale tych je ako safranu. Vela som pocul chvaly na ten novy 7 stupnovy automat, ale aj hany. Vie podradit aj o 4 stupne co je velke plus pre akceleraciu, ale je to casovana bomba ako vsetky automaty.
Rozvody su nejak zlozitejsie a dlha retaz vraj vie narobit problemy. Bolo by zistit ze kolko stoji vymena a pripadne pri kupe nejako overit v akom je stave.
Pri bmw sa vacsinou nemeni (pokial nema auto najazd 500t km a viac), takze nechapem preco by retaz mala robit zlobu tu...
O SLK som zacal uvazovat prave ako o aute na kazdy den. Mal som uz dve cabria a obe s platenou strechou a vsetko ok nastastie, pouzival som ich na kazdodenne jazdenie, len sa clovek moc nevyspi ked nema garaz. Tu by ten problem odpadol. Horsi je uz kufor. Hardtop zaberie viacej miesta nez platenka. Velmi sa mi ale paci fukanie tepleho vzduchu na krk co bmw roadster v kupnej cene od 12t nema. Moc som sice neporadil ale aj ja som na nete hladal info, nic konkretne na spolahlivost som vsak zatial nenasiel. Zistil si nieco nove? Ci uz si kupil?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných