Škoda Octavia II RS TDi 2008 + názory majitelov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> predsa aj benzinovy motor ma svoju zivotnost...
isteze - kolko si myslis ze to moze byt ? Taky nejaky tvoj kvalifikovany odhad... navyse mozes aj napisat dovody kvoli ktorym si myslis ze je to tak ako si myslis.
To som velmi zvedavy.
A potom to mozes porovnat s dieslom, z toho co si povedal mi nejako vyplynulo ze podla teba ma diesel daleko vacsiu zivotnost ako benzin. Spravne sa mi zdalo ?
isteze - kolko si myslis ze to moze byt ? Taky nejaky tvoj kvalifikovany odhad... navyse mozes aj napisat dovody kvoli ktorym si myslis ze je to tak ako si myslis.
To som velmi zvedavy.
A potom to mozes porovnat s dieslom, z toho co si povedal mi nejako vyplynulo ze podla teba ma diesel daleko vacsiu zivotnost ako benzin. Spravne sa mi zdalo ?
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 06.07.2012 18:57 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 07.12.2008 22:15 Zdieľať na Facebook
TFSI sa dá bez problémov dnes prerobiť na LPG?Kujon78 napísal:uf s manuálom je to subaru 3,0 raritka väčšinou je to automat
No ako ti tu ľudia radia, išiel by som skôr do toho 2,0 TFSI + plyn. Ťah to má silnejší ako TDI nehučí to jak besné a s LPG budeš mať spotrebu ešte nižšiu, teda výsledná suma peňazí za palivo bude nižšia ako na diesel-i a vyhneš sa možným problémom s týmto motorom.
Skús sa aj zamyslieť nad tým, že prečo je tak veľa TDI 125 KW na predaj a tak málo 2,0 TFSI !!!!
čítal som, že to je problém. že tam musí byť vstrek benzínu, inak sa to prehrieva.
Chcem niečo novšie, ale asi kúpim O I 1.8T a dám na LPG.
Alebo BMW 2.0i a dám na LPG
Naposledy upravil/-a OVCA v 22.11.2012 11:40, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 07.12.2008 22:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 07.12.2008 22:15 Zdieľať na Facebook
úspora nejakých 20-30%, čo by si vybral ty? Pri normálnych je to okolo 50%. EDIT: teraz som čítal od montérov zo zvolena, že to ide ako pri MPi, len je rozdiel dať 1300 alebo 2500 € za montáž
niečo okolo 10-13 tis. € + prestavba
Rozmýšľal som aj nejaké mitsubishi, alebo hondu accord.
Alebo O I 1.8T alebo O II TFSI RS verziu alebo BMW 320i tie 170k?
Asi pôjdem do tej 320i s automatom
niečo okolo 10-13 tis. € + prestavba
Rozmýšľal som aj nejaké mitsubishi, alebo hondu accord.
Alebo O I 1.8T alebo O II TFSI RS verziu alebo BMW 320i tie 170k?
Asi pôjdem do tej 320i s automatom
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
To bola otazka ? Tak potom otaznik na konci by nezaskodil.
Odpoved : neda sa odpovedat.
Moze by to byt uplne v pohode masina, pretoze majitel nikdy nemal tazke tenisky a kupil si to preto lebo bol bohaty a proste mal k tomu autu vztah. Nikdy nebol na ziadnej dedinskej rallye, motor mu nezerie liter oleja na 100km pripadne bol vymeneny tisic kilometrov dozadu a prave pre poruchu motora to majitel teraz predava. Kedze pisem "Majitel" tak sa mysli JEDEN majitel od novoty.
Alebo... sa s tym autom mohlo dupat na podlahu jak u kretenov, mohli to mat siesti poaknovani nevyhoneni debilkovia ktori nevedia co je to vymena oleja, dochladzovanie motora, moze to byt nacipovane o dalsich 30kW.
Statisticky, TFSI s takmer 200.000km nevesti nic dobre. Zdoraznujem statisticky. Je to sialene zlozita technika, toto "vrstvene benzinovanie nabuzerovane turbom", opravit to nebude vediet skoro nikto, autorizovane servisy budu tapat, dedinski Lojzovia v garazi prakticky nemaju sancu pokial sa nevenuju motorsportu alebo pokial taketo motory nerobia doradu. Na tento motor si netrufne polovicka motorarov co robi diesle cely zivot.
Ktore baby su lepsie - blondinky alebo tmavovlasky ? Ktore z nich su past na prachy ?
presne taku istu otazku si dal...
Statisticky, bratislavske pipinky s botuloxovymi papulami a umelymi ceckami stoja vela vela vela penazi mesacne.
Odpoved : neda sa odpovedat.
Moze by to byt uplne v pohode masina, pretoze majitel nikdy nemal tazke tenisky a kupil si to preto lebo bol bohaty a proste mal k tomu autu vztah. Nikdy nebol na ziadnej dedinskej rallye, motor mu nezerie liter oleja na 100km pripadne bol vymeneny tisic kilometrov dozadu a prave pre poruchu motora to majitel teraz predava. Kedze pisem "Majitel" tak sa mysli JEDEN majitel od novoty.
Alebo... sa s tym autom mohlo dupat na podlahu jak u kretenov, mohli to mat siesti poaknovani nevyhoneni debilkovia ktori nevedia co je to vymena oleja, dochladzovanie motora, moze to byt nacipovane o dalsich 30kW.
Statisticky, TFSI s takmer 200.000km nevesti nic dobre. Zdoraznujem statisticky. Je to sialene zlozita technika, toto "vrstvene benzinovanie nabuzerovane turbom", opravit to nebude vediet skoro nikto, autorizovane servisy budu tapat, dedinski Lojzovia v garazi prakticky nemaju sancu pokial sa nevenuju motorsportu alebo pokial taketo motory nerobia doradu. Na tento motor si netrufne polovicka motorarov co robi diesle cely zivot.
Ktore baby su lepsie - blondinky alebo tmavovlasky ? Ktore z nich su past na prachy ?
presne taku istu otazku si dal...
Statisticky, bratislavske pipinky s botuloxovymi papulami a umelymi ceckami stoja vela vela vela penazi mesacne.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných