Mercedes 320cdi - velky drahy problem
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Mercedes 320cdi - velky drahy problem
chlapi vpred, pre velmi dobreho kamarata potrebujem SPICKOVU diagnostiku Mercedesu 2008 320cdi, dpf. Vyfuk je cierny [!!], na nejakom obrazku z autorizovaneho Mercedes servisu sa ukazuje elektronicka klapka ovladania turba. Auto jazdi, do nudzoveho rezimu nepada, vykon ani olej sa podla mojich slabych informacii nestracaju.
Moj laicky nazor, nepoznajuc Mercedesy : nie je mozne ze cez DPF sa nieco prebije, od toho tam DPF je. Za akych okolnosti moze byt vyfuk cierny ?
Potrebujem : idealne v Bratislave alebo blizkom okoli spickovu diagnostiku 320cdi, NIE CITANIE CHYB. Praca DPF, praca turba, EGRka, vahy vzduchu, vstrekovacov. Analytika a skusenosti. Vediet co s tym suvisi, ako sa prejavuje. Potrebujem spickoveho diagnostika, nie vymleteho diletanta ktoremu sa nechce robit alebo ma nasrate v straznej vezi a bude len krcit ramenami, takych poznam dvoch.
V autorizaku pana tlacia do vymeny turba. Ze kvoli tomu ma cierny vyfuk. Na diagnostike sa ukazala chyba ovladania turba, je tam elektronicka klapka ako pisem hore.
Pomozte prosim, doporucte. Dalo by sa nieco riesit aj v okresoch okolo Bratislavy, DS, GA, SC, SE, SA, mozno aj NZ, NR.
Moj laicky nazor, nepoznajuc Mercedesy : nie je mozne ze cez DPF sa nieco prebije, od toho tam DPF je. Za akych okolnosti moze byt vyfuk cierny ?
Potrebujem : idealne v Bratislave alebo blizkom okoli spickovu diagnostiku 320cdi, NIE CITANIE CHYB. Praca DPF, praca turba, EGRka, vahy vzduchu, vstrekovacov. Analytika a skusenosti. Vediet co s tym suvisi, ako sa prejavuje. Potrebujem spickoveho diagnostika, nie vymleteho diletanta ktoremu sa nechce robit alebo ma nasrate v straznej vezi a bude len krcit ramenami, takych poznam dvoch.
V autorizaku pana tlacia do vymeny turba. Ze kvoli tomu ma cierny vyfuk. Na diagnostike sa ukazala chyba ovladania turba, je tam elektronicka klapka ako pisem hore.
Pomozte prosim, doporucte. Dalo by sa nieco riesit aj v okresoch okolo Bratislavy, DS, GA, SC, SE, SA, mozno aj NZ, NR.
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
No nechcem kecať ale DPF snáď nieje 100% účinné. Čo poznám z videnia autá a majú DPF tak troška čierny výfuk má každé jedno. A tak isto čo si tak pamätám keď som išiel párkrát za ženiným autom ktoré má aj hviezdu v predu aj ten filter pod autom, tak ak mu šlápla na krk, tak troška dymu z neho išlo...samozrejme troška úplne jemne.... nie jak starý vyhonený Ikarus.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nie, mam X autiakov okolo seba, aj uplne nove za dva miliony korun, aj sestrocne BMW e60 cez 200.000km - ktory voz ma dpf/fap, ten ma uplne cisty vyfuk.
Ked to inak nepojde, ja skusim dotlacit kamarata a autorizovany servis na test pocas jazdy aby sa ukazali parametre ktore proste musime mat na analyzu problemu. Musime vediet vylucit dpf ktore teraz vyzera zle [otazka je ci kvoli turbu a/alebo jeho ovladaniu !! ja tomu neverim], musime vediet vylucit... atd atd.
To sme ale nechceli riesit - poprosim doporucenia na Mercedes diagnostikov.
Ked to inak nepojde, ja skusim dotlacit kamarata a autorizovany servis na test pocas jazdy aby sa ukazali parametre ktore proste musime mat na analyzu problemu. Musime vediet vylucit dpf ktore teraz vyzera zle [otazka je ci kvoli turbu a/alebo jeho ovladaniu !! ja tomu neverim], musime vediet vylucit... atd atd.
To sme ale nechceli riesit - poprosim doporucenia na Mercedes diagnostikov.
-
- Príspevky: 174
- Dátum registrácie: 16.10.2011 08:51 Zdieľať na Facebook
mp3turbo ... je to aj logické, že ak bude zasrane DPF alebo niečo vadné s DPFkom tak by teoreticky mohlo vypisovať chybu v okolí turba ...ako je napr. tá klapka... kedže tlačí a tlačí ...
čiže aj podľa mňa uvažuješ správne a to turbo vôbec nemusí byť vadné, kedže nepadá do núdzového režimu, nežere olej a má výkon...
... len ten zasraný výfuk, tiež som zvedavý či to bude ono ..
žial takého šikovného mechanika s takou diagnostikou nepoznám !
...ale prikláňam sa k tvojej teórií
čiže aj podľa mňa uvažuješ správne a to turbo vôbec nemusí byť vadné, kedže nepadá do núdzového režimu, nežere olej a má výkon...
... len ten zasraný výfuk, tiež som zvedavý či to bude ono ..
žial takého šikovného mechanika s takou diagnostikou nepoznám !
...ale prikláňam sa k tvojej teórií
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Ja som raz išel za jedným maníkom na BMW ,ked netlačil nič nešlo z vyfuka,ked však pridal spoza zadného kolesa,začal valiť modrý dym...
asi tam mal vo vyfuku nejaku zaklopku,čo sa otvárala len vtedy,ked cez výfuk prechádzal väčší tlak...
Lebo som si všimol,že koncovku výfuku mal vyleštenú chrómovú...
A ešte sa mi pačia týpkovia,čo musia mať pod nárazníkom 2 rury aj na 1,4 i ,ztoho jedna rura odymená a druhá čistá...
Viem ,že som off-topic ,ale preto prepáčte...
asi tam mal vo vyfuku nejaku zaklopku,čo sa otvárala len vtedy,ked cez výfuk prechádzal väčší tlak...
Lebo som si všimol,že koncovku výfuku mal vyleštenú chrómovú...
A ešte sa mi pačia týpkovia,čo musia mať pod nárazníkom 2 rury aj na 1,4 i ,ztoho jedna rura odymená a druhá čistá...
Viem ,že som off-topic ,ale preto prepáčte...
-
- Príspevky: 927
- Dátum registrácie: 19.10.2009 16:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 227
- Dátum registrácie: 06.02.2010 20:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 813
- Dátum registrácie: 30.03.2008 11:30
- Bydlisko: KN Zdieľať na Facebook
Re: Mercedes 320cdi - velky drahy problem
s diagom neviem pomoct ale k ciernemu vyfuku-mame v rodine mondeo Tdci s DPF a cierny je vyfuk aj okolie vyfuku naraznika-auto jazdy nepadne do nudzaku nevidim ziadne dym-ale pri 4tisic otáckách tak mierne uz trosku vidiet a potom nic,podla mna je to v pohode,auto je od 0km v rodine teraz ma okolo 110tisic a okrem bezneho servisu nic.podlamna nechajte to tak,ked zacne blbnut tak odstrante a hotovo..mp3turbo napísal:chlapi vpred, pre velmi dobreho kamarata potrebujem SPICKOVU diagnostiku Mercedesu 2008 320cdi, dpf. Vyfuk je cierny [!!], na nejakom obrazku z autorizovaneho Mercedes servisu sa ukazuje elektronicka klapka ovladania turba. Auto jazdi, do nudzoveho rezimu nepada, vykon ani olej sa podla mojich slabych informacii nestracaju.
Moj laicky nazor, nepoznajuc Mercedesy : nie je mozne ze cez DPF sa nieco prebije, od toho tam DPF je. Za akych okolnosti moze byt vyfuk cierny ?
Potrebujem : idealne v Bratislave alebo blizkom okoli spickovu diagnostiku 320cdi, NIE CITANIE CHYB. Praca DPF, praca turba, EGRka, vahy vzduchu, vstrekovacov. Analytika a skusenosti. Vediet co s tym suvisi, ako sa prejavuje. Potrebujem spickoveho diagnostika, nie vymleteho diletanta ktoremu sa nechce robit alebo ma nasrate v straznej vezi a bude len krcit ramenami, takych poznam dvoch.
V autorizaku pana tlacia do vymeny turba. Ze kvoli tomu ma cierny vyfuk. Na diagnostike sa ukazala chyba ovladania turba, je tam elektronicka klapka ako pisem hore.
Pomozte prosim, doporucte. Dalo by sa nieco riesit aj v okresoch okolo Bratislavy, DS, GA, SC, SE, SA, mozno aj NZ, NR.
-
- Príspevky: 927
- Dátum registrácie: 19.10.2009 16:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 350
- Dátum registrácie: 04.11.2008 20:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1222
- Dátum registrácie: 04.11.2008 20:33
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 604
- Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16 Zdieľať na Facebook
Možno by som sa prikláňal k nútenej regenerácii DPF...Toto Mercedesy radi robia. Vtedy aj brutálne dymia čo môže vysvetliť čierne výfuky.
Inak takú diagnostiku by asi profi diagnostik aj mohol mať doma. myslím, že základná verzia MB STAR diagnosis sa dá zohnať za cenu od 600 eur tuším. A vie to diagnostikovať dá sa povedať všetko.
Inak takú diagnostiku by asi profi diagnostik aj mohol mať doma. myslím, že základná verzia MB STAR diagnosis sa dá zohnať za cenu od 600 eur tuším. A vie to diagnostikovať dá sa povedať všetko.
-
- Príspevky: 604
- Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16 Zdieľať na Facebook
MB STAR je profi. autorizovaný servis nepoužíva samozrejme nič iné. Vie to všetko..Ide len o to mať v tom správnu aktualizovanú databázu.
Tu je nejaký odkaz na originálne diagnostické náčinie Mercedes..
http://service-parts.mercedes-benz.com/ ... ?pageId=31
Rôzne cenovo výhodné sety sa dajú zakúpiť po internete...stačí pohľadať.
Tu je nejaký odkaz na originálne diagnostické náčinie Mercedes..
http://service-parts.mercedes-benz.com/ ... ?pageId=31
Rôzne cenovo výhodné sety sa dajú zakúpiť po internete...stačí pohľadať.
-
- Príspevky: 744
- Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38 Zdieľať na Facebook
Ja by som vybral ten DPF von a pzrel sa ci nieje prerazeny.
Raz ked som bol v MB tak mi prijimaci technik vravel ze na 4valcoch prevrtavali 3 diery neviem akeho priemeru pretoze sa tie filtre zanasali a padalo to do nudzaku, samozrejme toto nieje 4valec ale mozne to je ze sa to niekto pokusil takymto pokutnym sposobom opravit.
Myslim ze to bolo uz posledne stadium pred smrtou toho DPF a diery boli asi take aby to neovplyvnilo tlakovy rozdiel na sondach pred a vzadu, myslim ze vravel ze 3*12mm.
Samozrejme ako pise mp3turbo, vyfuk musi byt takmer zrkadlovo cisty, ja mam 120 000km a vyfuk je ako z nerezu z vnutra...
v kazdom pripade ked vy bol upchaty ten DPF tak to hodi do nudzaku, toto mi skor pride ako na prerazeny DPF.
Raz ked som bol v MB tak mi prijimaci technik vravel ze na 4valcoch prevrtavali 3 diery neviem akeho priemeru pretoze sa tie filtre zanasali a padalo to do nudzaku, samozrejme toto nieje 4valec ale mozne to je ze sa to niekto pokusil takymto pokutnym sposobom opravit.
Myslim ze to bolo uz posledne stadium pred smrtou toho DPF a diery boli asi take aby to neovplyvnilo tlakovy rozdiel na sondach pred a vzadu, myslim ze vravel ze 3*12mm.
Samozrejme ako pise mp3turbo, vyfuk musi byt takmer zrkadlovo cisty, ja mam 120 000km a vyfuk je ako z nerezu z vnutra...
v kazdom pripade ked vy bol upchaty ten DPF tak to hodi do nudzaku, toto mi skor pride ako na prerazeny DPF.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Turbo, už keď Ty si nevieš dať rady, tak kto potom...
ja nie som PanBoh a uz vobec nie servisak... na Mercedese ani kapotu neviem otvorit.
Momentalny problem spociva niekde okolo turba, moze vsak byt sposobeny prekliatym DPFkom. Diagnostiku na Mercedes nemame a ti dvaja ktorych som spominal hore sice nejake šeplety maju, ale od originalnej to bude zrejme daleko [nevidel som, neviem] a hlavne su to lenivé hlúpe hnidy takze z nich vysledok proste nevypadne.
Prave preto som pisal ze sa hlada hlbkova poctiva diagnostika, nielen citanie chyb a vymienanie dielov. Zatial sa nikto neozval ze to turbo ma elektronicke ovladanie (aktuator) ktory reguluje tlak... takze zatial stale cakam na toho najspravnejsieho servisaka. Dakujem neznamemu ktory poslal kontakt na Rasta Sz. s poznamkou ze si treba pytat direkt priamo Rasta a nikoho ineho. Tuto variantu preskusame.
Zatial sa nikto neozval ze kvoli zapchatemu DPFku motor nema prdy von a teda moze robit vselijake zvlastnosti ktore by ho za normalnych okolnosti nenapadli. Zatial sa nikto neozval ze vie diagnostikovat pracu turba. Zatial sa nikto neozval ze "ano, na Garretoch tieto elektronicke skatulky odchadzaju a viem to prepajkovat".
Zatial stale hladame toho najspravnejsieho servisaka... ktory ma realne skusenosti NIELEN s vymenou dielou ale aj hlbkovou znalostou ako tieto veci pracuju.
ja nie som PanBoh a uz vobec nie servisak... na Mercedese ani kapotu neviem otvorit.
Momentalny problem spociva niekde okolo turba, moze vsak byt sposobeny prekliatym DPFkom. Diagnostiku na Mercedes nemame a ti dvaja ktorych som spominal hore sice nejake šeplety maju, ale od originalnej to bude zrejme daleko [nevidel som, neviem] a hlavne su to lenivé hlúpe hnidy takze z nich vysledok proste nevypadne.
Prave preto som pisal ze sa hlada hlbkova poctiva diagnostika, nielen citanie chyb a vymienanie dielov. Zatial sa nikto neozval ze to turbo ma elektronicke ovladanie (aktuator) ktory reguluje tlak... takze zatial stale cakam na toho najspravnejsieho servisaka. Dakujem neznamemu ktory poslal kontakt na Rasta Sz. s poznamkou ze si treba pytat direkt priamo Rasta a nikoho ineho. Tuto variantu preskusame.
Zatial sa nikto neozval ze kvoli zapchatemu DPFku motor nema prdy von a teda moze robit vselijake zvlastnosti ktore by ho za normalnych okolnosti nenapadli. Zatial sa nikto neozval ze vie diagnostikovat pracu turba. Zatial sa nikto neozval ze "ano, na Garretoch tieto elektronicke skatulky odchadzaju a viem to prepajkovat".
Zatial stale hladame toho najspravnejsieho servisaka... ktory ma realne skusenosti NIELEN s vymenou dielou ale aj hlbkovou znalostou ako tieto veci pracuju.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: martincichy a 18 neregistrovaných