Mercedes 320cdi - velky drahy problem

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Mercedes 320cdi - velky drahy problem

Príspevok od používateľa mp3turbo »

chlapi vpred, pre velmi dobreho kamarata potrebujem SPICKOVU diagnostiku Mercedesu 2008 320cdi, dpf. Vyfuk je cierny [!!], na nejakom obrazku z autorizovaneho Mercedes servisu sa ukazuje elektronicka klapka ovladania turba. Auto jazdi, do nudzoveho rezimu nepada, vykon ani olej sa podla mojich slabych informacii nestracaju.

Moj laicky nazor, nepoznajuc Mercedesy : nie je mozne ze cez DPF sa nieco prebije, od toho tam DPF je. Za akych okolnosti moze byt vyfuk cierny ?

Potrebujem : idealne v Bratislave alebo blizkom okoli spickovu diagnostiku 320cdi, NIE CITANIE CHYB. Praca DPF, praca turba, EGRka, vahy vzduchu, vstrekovacov. Analytika a skusenosti. Vediet co s tym suvisi, ako sa prejavuje. Potrebujem spickoveho diagnostika, nie vymleteho diletanta ktoremu sa nechce robit alebo ma nasrate v straznej vezi a bude len krcit ramenami, takych poznam dvoch.


V autorizaku pana tlacia do vymeny turba. Ze kvoli tomu ma cierny vyfuk. Na diagnostike sa ukazala chyba ovladania turba, je tam elektronicka klapka ako pisem hore.

Pomozte prosim, doporucte. Dalo by sa nieco riesit aj v okresoch okolo Bratislavy, DS, GA, SC, SE, SA, mozno aj NZ, NR.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

No nechcem kecať ale DPF snáď nieje 100% účinné. Čo poznám z videnia autá a majú DPF tak troška čierny výfuk má každé jedno. A tak isto čo si tak pamätám keď som išiel párkrát za ženiným autom ktoré má aj hviezdu v predu aj ten filter pod autom, tak ak mu šlápla na krk, tak troška dymu z neho išlo...samozrejme troška úplne jemne.... nie jak starý vyhonený Ikarus.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

nie, mam X autiakov okolo seba, aj uplne nove za dva miliony korun, aj sestrocne BMW e60 cez 200.000km - ktory voz ma dpf/fap, ten ma uplne cisty vyfuk.

Ked to inak nepojde, ja skusim dotlacit kamarata a autorizovany servis na test pocas jazdy aby sa ukazali parametre ktore proste musime mat na analyzu problemu. Musime vediet vylucit dpf ktore teraz vyzera zle [otazka je ci kvoli turbu a/alebo jeho ovladaniu !! ja tomu neverim], musime vediet vylucit... atd atd.

To sme ale nechceli riesit - poprosim doporucenia na Mercedes diagnostikov.
JOHNNYKOSCAK
Príspevky: 174
Dátum registrácie: 16.10.2011 08:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa JOHNNYKOSCAK »

mp3turbo ... je to aj logické, že ak bude zasrane DPF alebo niečo vadné s DPFkom tak by teoreticky mohlo vypisovať chybu v okolí turba ...ako je napr. tá klapka... kedže tlačí a tlačí ...
čiže aj podľa mňa uvažuješ správne a to turbo vôbec nemusí byť vadné, kedže nepadá do núdzového režimu, nežere olej a má výkon...

... len ten zasraný výfuk, tiež som zvedavý či to bude ono ..

žial takého šikovného mechanika s takou diagnostikou nepoznám !
...ale prikláňam sa k tvojej teórií
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ja som raz išel za jedným maníkom na BMW ,ked netlačil nič nešlo z vyfuka,ked však pridal spoza zadného kolesa,začal valiť modrý dym... :4090:

asi tam mal vo vyfuku nejaku zaklopku,čo sa otvárala len vtedy,ked cez výfuk prechádzal väčší tlak...

Lebo som si všimol,že koncovku výfuku mal vyleštenú chrómovú...

A ešte sa mi pačia týpkovia,čo musia mať pod nárazníkom 2 rury aj na 1,4 i ,ztoho jedna rura odymená a druhá čistá...

Viem ,že som off-topic ,ale preto prepáčte...
garde
Príspevky: 927
Dátum registrácie: 19.10.2009 16:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa garde »

ak nič iné nenájdeš skús SHTuning v Zámkoch
gippo
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 06.02.2010 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gippo »

Ak je zadymeny,cierny vyfuk to znamena ze je bud moc nafty,alebo malo vzduchu,ak diagnostika vypisala zavadu co sa tyka plniaceho tlaku turba,tak je pravdepodobne slaby plniaci tlak,zmerat tlak v potrubi za jazdy ci nekolise,skontrolovat potrubie od turba az po motor.
tihi222
Príspevky: 813
Dátum registrácie: 30.03.2008 11:30
Bydlisko: KN
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes 320cdi - velky drahy problem

Príspevok od používateľa tihi222 »

mp3turbo napísal:chlapi vpred, pre velmi dobreho kamarata potrebujem SPICKOVU diagnostiku Mercedesu 2008 320cdi, dpf. Vyfuk je cierny [!!], na nejakom obrazku z autorizovaneho Mercedes servisu sa ukazuje elektronicka klapka ovladania turba. Auto jazdi, do nudzoveho rezimu nepada, vykon ani olej sa podla mojich slabych informacii nestracaju.

Moj laicky nazor, nepoznajuc Mercedesy : nie je mozne ze cez DPF sa nieco prebije, od toho tam DPF je. Za akych okolnosti moze byt vyfuk cierny ?

Potrebujem : idealne v Bratislave alebo blizkom okoli spickovu diagnostiku 320cdi, NIE CITANIE CHYB. Praca DPF, praca turba, EGRka, vahy vzduchu, vstrekovacov. Analytika a skusenosti. Vediet co s tym suvisi, ako sa prejavuje. Potrebujem spickoveho diagnostika, nie vymleteho diletanta ktoremu sa nechce robit alebo ma nasrate v straznej vezi a bude len krcit ramenami, takych poznam dvoch.


V autorizaku pana tlacia do vymeny turba. Ze kvoli tomu ma cierny vyfuk. Na diagnostike sa ukazala chyba ovladania turba, je tam elektronicka klapka ako pisem hore.

Pomozte prosim, doporucte. Dalo by sa nieco riesit aj v okresoch okolo Bratislavy, DS, GA, SC, SE, SA, mozno aj NZ, NR.
s diagom neviem pomoct ale k ciernemu vyfuku-mame v rodine mondeo Tdci s DPF a cierny je vyfuk aj okolie vyfuku naraznika-auto jazdy nepadne do nudzaku nevidim ziadne dym-ale pri 4tisic otáckách tak mierne uz trosku vidiet a potom nic,podla mna je to v pohode,auto je od 0km v rodine teraz ma okolo 110tisic a okrem bezneho servisu nic.podlamna nechajte to tak,ked zacne blbnut tak odstrante a hotovo.. :41c2:
garde
Príspevky: 927
Dátum registrácie: 19.10.2009 16:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa garde »

koľko a prevažne kde sa s tým autom jazdí?
diag
Príspevky: 350
Dátum registrácie: 04.11.2008 20:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa diag »

co tak skocit k najblizsej STK stanici a skusit pomerat emisie vyfuk. plynov? mozno napomoze...
dotynka
Príspevky: 1222
Dátum registrácie: 04.11.2008 20:33
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dotynka »

Turbo, už keď Ty si nevieš dať rady, tak kto potom... :coffe:
camry
Príspevky: 604
Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa camry »

Možno by som sa prikláňal k nútenej regenerácii DPF...Toto Mercedesy radi robia. Vtedy aj brutálne dymia čo môže vysvetliť čierne výfuky.
Inak takú diagnostiku by asi profi diagnostik aj mohol mať doma. myslím, že základná verzia MB STAR diagnosis sa dá zohnať za cenu od 600 eur tuším. A vie to diagnostikovať dá sa povedať všetko.
camry
Príspevky: 604
Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa camry »

MB STAR je profi. autorizovaný servis nepoužíva samozrejme nič iné. Vie to všetko..Ide len o to mať v tom správnu aktualizovanú databázu.

Tu je nejaký odkaz na originálne diagnostické náčinie Mercedes..

http://service-parts.mercedes-benz.com/ ... ?pageId=31


Rôzne cenovo výhodné sety sa dajú zakúpiť po internete...stačí pohľadať.
marek4
Príspevky: 744
Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek4 »

Ja by som vybral ten DPF von a pzrel sa ci nieje prerazeny.

Raz ked som bol v MB tak mi prijimaci technik vravel ze na 4valcoch prevrtavali 3 diery neviem akeho priemeru pretoze sa tie filtre zanasali a padalo to do nudzaku, samozrejme toto nieje 4valec ale mozne to je ze sa to niekto pokusil takymto pokutnym sposobom opravit.
Myslim ze to bolo uz posledne stadium pred smrtou toho DPF a diery boli asi take aby to neovplyvnilo tlakovy rozdiel na sondach pred a vzadu, myslim ze vravel ze 3*12mm.

Samozrejme ako pise mp3turbo, vyfuk musi byt takmer zrkadlovo cisty, ja mam 120 000km a vyfuk je ako z nerezu z vnutra...

v kazdom pripade ked vy bol upchaty ten DPF tak to hodi do nudzaku, toto mi skor pride ako na prerazeny DPF.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Turbo, už keď Ty si nevieš dať rady, tak kto potom...

ja nie som PanBoh a uz vobec nie servisak... na Mercedese ani kapotu neviem otvorit.

Momentalny problem spociva niekde okolo turba, moze vsak byt sposobeny prekliatym DPFkom. Diagnostiku na Mercedes nemame a ti dvaja ktorych som spominal hore sice nejake šeplety maju, ale od originalnej to bude zrejme daleko [nevidel som, neviem] a hlavne su to lenivé hlúpe hnidy takze z nich vysledok proste nevypadne.

Prave preto som pisal ze sa hlada hlbkova poctiva diagnostika, nielen citanie chyb a vymienanie dielov. Zatial sa nikto neozval ze to turbo ma elektronicke ovladanie (aktuator) ktory reguluje tlak... takze zatial stale cakam na toho najspravnejsieho servisaka. Dakujem neznamemu ktory poslal kontakt na Rasta Sz. s poznamkou ze si treba pytat direkt priamo Rasta a nikoho ineho. Tuto variantu preskusame.


Zatial sa nikto neozval ze kvoli zapchatemu DPFku motor nema prdy von a teda moze robit vselijake zvlastnosti ktore by ho za normalnych okolnosti nenapadli. Zatial sa nikto neozval ze vie diagnostikovat pracu turba. Zatial sa nikto neozval ze "ano, na Garretoch tieto elektronicke skatulky odchadzaju a viem to prepajkovat".

Zatial stale hladame toho najspravnejsieho servisaka... ktory ma realne skusenosti NIELEN s vymenou dielou ale aj hlbkovou znalostou ako tieto veci pracuju.
Napísať odpoveď

Návrat na "Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: martincichy a 18 neregistrovaných