výmena oleja v aut.prevodovke
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 28.03.2012 15:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 28.03.2012 15:56 Zdieľať na Facebook
...
.no mám to,už spravené,problém nebol len v lanku...to všetko bolo o.k..iba taká malá plastová kladka ,ktorá jazdí v kolajničke,ked zdvíha okno bola ulomená....,takže sa musel vymenit celý mechanizmus..okrem motorčeka s prevodovkou,a lankom....cca 80eur.....
ešte by som sa chcel poinformovat na pouívanie AP...v e210..,ked som bol v Mb.tam my servisní technici,ale aj predajca odporučil,ked som sa ho pýtal,či je lepšie zaradit r.páku z D,do N alebo P,napr.ked stojím v kolone,či na semaforoch....alebo radšej stát na brzde a mat zardenu páku v D...tak my povedali,že určite ju dat do N..šetri sa tak brzd.sustava a aj AP.....ale v jednej rubrike-AUTO cz...som sa dočítal : /Přestože se často traduje opak, není dobré vyřazovat do polohy N (neutrál) když zastavíte na semaforech, a už vůbec ne při jízdě z kopce. Špatné je taky řadit rychlosti, když auto úplně nestojí, třeba když parkujete a pojíždíte dopředu-dozadu. Řaďte vždycky, jen když vůz zcela zastavíte," radí správné zásady odborník na automatické převodovky Josef Malý./..takže aká je prvda???
a viete my prosím Vás poradit,kedže mám nemecku servisku a knihy od auta ..v mojej E210 je 5st.AP...to sa nejak rozlišuje či je to klasická hydrodynamická Ap,alebo je to prevodovka už riadená elektronicky počítačom.....?? pýtam sa lebo,ked som mal v prvej ponuke Mb e210,tak majitel povedal,že má ešte staršiu,jednoduchšiu 4st,hydrodinamicku Ap,aká bola napr. v W124..atd......a že to nieje zložitá a nespolahlivá 5st Ap riadená počítačom.....ktoru teraz mám v aute,ktoré som kupíl........
vdaka za rady.......
ešte by som sa chcel poinformovat na pouívanie AP...v e210..,ked som bol v Mb.tam my servisní technici,ale aj predajca odporučil,ked som sa ho pýtal,či je lepšie zaradit r.páku z D,do N alebo P,napr.ked stojím v kolone,či na semaforoch....alebo radšej stát na brzde a mat zardenu páku v D...tak my povedali,že určite ju dat do N..šetri sa tak brzd.sustava a aj AP.....ale v jednej rubrike-AUTO cz...som sa dočítal : /Přestože se často traduje opak, není dobré vyřazovat do polohy N (neutrál) když zastavíte na semaforech, a už vůbec ne při jízdě z kopce. Špatné je taky řadit rychlosti, když auto úplně nestojí, třeba když parkujete a pojíždíte dopředu-dozadu. Řaďte vždycky, jen když vůz zcela zastavíte," radí správné zásady odborník na automatické převodovky Josef Malý./..takže aká je prvda???
a viete my prosím Vás poradit,kedže mám nemecku servisku a knihy od auta ..v mojej E210 je 5st.AP...to sa nejak rozlišuje či je to klasická hydrodynamická Ap,alebo je to prevodovka už riadená elektronicky počítačom.....?? pýtam sa lebo,ked som mal v prvej ponuke Mb e210,tak majitel povedal,že má ešte staršiu,jednoduchšiu 4st,hydrodinamicku Ap,aká bola napr. v W124..atd......a že to nieje zložitá a nespolahlivá 5st Ap riadená počítačom.....ktoru teraz mám v aute,ktoré som kupíl........
vdaka za rady.......
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných