berlingo 2HDI teplot.vymenik nafty

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

apppp
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 02.08.2011 20:55
Zdieľať na Facebook

berlingo 2HDI teplot.vymenik nafty

Príspevok od používateľa apppp »

Zdravim mam berlingo 2hdi 2004 rv a mam problem s rannym startom padala my nafta co som vyriesil spetnym ventilom ale problem so startom neskoncil ked je pod 10celzia a dlhsie stoji nechce mu buchnut sadza :d :D zhavice to pravdepodobne asi nebudu lebo ked naskoci tak ide plynulo a tak si myslim ze to moze byt predohrev
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Padanie nafty sa nerieši spätným ventilom ani na starej rotačke nieto na Hdi s čerpadlom v nádrži,to už je úplný nezmysel.Ale Tvoja vec.Neviem čo za sadzu spomínaš skús to napísal ludsky.
scorpi4
Príspevky: 6093
Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
Bydlisko: TT, PN, TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scorpi4 »

mal na mysli, ze mu nechce nastartovat..napisal to trosku poeticky a zartovne zaroven..
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Je jednoduchšie špekulovať a tápať ako za pár minút skontrolovať že či to ozaj žhaví...Aby si mal istotu.Už som zažil také že motor blbo chytal a následne keď naskočil tak všetko akože ok a bežal peknúčko, a žhaviče boli aj tak dva v prdeli ....
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nemá to prečo byť predohrev.Žhaviče to síce byť môžu,ale v tom prípade motor chvílu ešte kokce kým sa beh zrovnomerní.
Ak potrebuje vela otáčok štartéra na úspešný štart,nechaj si napichnúť diagnostiku a požiadaj nech merajú nábeh tlaku pri štarte.Po 11/2 ot motora má byť 200bar čo je minimum kedy je motor štartovatelný.Ak tak bude rásť tlak pomali,vieš čo je problém,ten tlak musí dosiahnuť.
apppp
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 02.08.2011 20:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa apppp »

VLADY napísal:Je jednoduchšie špekulovať a tápať ako za pár minút skontrolovať že či to ozaj žhaví...Aby si mal istotu.Už som zažil také že motor blbo chytal a následne keď naskočil tak všetko akože ok a bežal peknúčko, a žhaviče boli aj tak dva v prdeli ....
tak hovoris ze staci jednoducho odmontovat a pripnut na bateriu
apppp
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 02.08.2011 20:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa apppp »

mhlavaty napísal:Nemá to prečo byť predohrev.Žhaviče to síce byť môžu,ale v tom prípade motor chvílu ešte kokce kým sa beh zrovnomerní.
Ak potrebuje vela otáčok štartéra na úspešný štart,nechaj si napichnúť diagnostiku a požiadaj nech merajú nábeh tlaku pri štarte.Po 11/2 ot motora má byť 200bar čo je minimum kedy je motor štartovatelný.Ak tak bude rásť tlak pomali,vieš čo je problém,ten tlak musí dosiahnuť.
no nakolko som total lajik v motoroch tak fakt neviem co to bude za problem len ma poteš dobrou spravou a napis ze ziadny velky :o
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Bez merania je to obrovská škála možností.Už prvá chyba sa statla tam kde sa prvý raz použil spätný ventil miesto hladania a odstránenia závady.Závada a jej príčina ostala aj tak neriešená.Tam nemá čo hladať žiadny dodatočný ventil.Predpokladám že súvis je práve z touto neodstránenou závadou. Padanie nafty sa síce ako termín použiva,ale je to nesprávne.
Napísať odpoveď

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní